Se indlæg|
53 døde i brand i Bangkok
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 01/01-2009 16:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Payanak- Jeg håber, at du ikke tænkte dig om, da du indsatte fotoet med mange unge mennesker iført ligklæder, mens du samtidig reklamerer for fremstilling af modetøj... Jeg tror, at du ved hvad jeg og sikkert også andre mener... Redigeret af bangkoknielsen d. 01/01-2009 16:36 |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 01/01-2009 16:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
De to ting har intet med hinanden at gøre. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 01/01-2009 16:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Enig der - Payanak sætter blot et billede ind, der også har været bragt så mange andre steder... Fandme uhyggeligt - Følger med på flere forskellige sites - bl.a. Thaivisa.com, hvor nogen af dem var inde på diskoet da det skete...
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 01/01-2009 17:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Katastrofens omfang er større end først angivet, der er udenlandske ofre...... ![]() Har aldrig fattet hvad det skulle gøre af forskel, men det er vel kun mediernes udlægning. Redigeret af rinpoche d. 01/01-2009 17:20 |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 01/01-2009 17:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Der er en del nyheder at læse på The Nation. www.nationmultime... Bla dette: The pub's promotion poster called the New Year Party "Goodbye Santika", apparently because the pub owner was planning to move to a new venue as the lease on the property could not be extended. www.nationmultime... Her deres officielle hjemmeside www.santikaclub.com Meget trist historie for alle. Thaiere eller udlændinge er ligegyldigt. Ja rin, det er som om det, i medierne, er meget mere frygteligt, hvis det er en udlænding der kommer til skade..... Heller ikke helt forstået her. |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/01-2009 20:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
rinpoche skrev: Katastrofens omfang er større end først angivet, der er udenlandske ofre...... ![]() Har aldrig fattet hvad det skulle gøre af forskel, men det er vel kun mediernes udlægning. Mener du helt alvorligt, at gennemsnitsdanskerens interesse for en overskrift er den samme, uanset om offeret kommer fra Danmark eller Langtbortisthan? |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/01-2009 20:51
|
|
Strejfer. Kan ikke komme ind dine sider????. lindy |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 01/01-2009 20:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Strejfer - Du har ret - For den ignorente og selvoptagede dansker så nej, så er det ligegyldigt hvis nogen et langt sted borte kommer til skade - Men for os der kommer disse steder, eller har tilknytning til områder omkring, er det ligegyldigt om det er den ene eller anden farve der dør - Det er lige tragisk...
|
|
|
|
| JCL |
Lagt på d. 01/01-2009 21:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Payanak skrev: De to ting har intet med hinanden at gøre. Panyanak lader sjældent en god lejlighed til at reklamere for sit Firma gå spildt. |
|
|
|
| JCL |
Lagt på d. 01/01-2009 21:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Syr han måske også ligklæder, hvem ved? |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 01/01-2009 23:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
JCL. Der da nogle ubehagelige indlaeg der kommer fra dig her i det nye aar, ikke kun i denne traad, men ogsaa i diverse andre traade........... At der bliver sat et billede ind, jamen det er jo en kendsgerning at en trageide er sket i Bkk, om der er farang indblandet eller ej goer det da ikke mindre frygtligt... ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 02/01-2009 12:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
ja, en tragisk hændelse, mine tanker går til de efterladte.
[img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Blomster-59/TG-Blomster-17a.gif[/img] is not a valid Image. R.I.P Redigeret af quickmouse d. 02/01-2009 12:30 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 02/01-2009 12:44
|
|
[img]http://mindet.dk/sites/mindet.dk/themes/mdmindet/metadesign/img/light_03_150x100.gif[/img] is not a valid Image. R.I.P
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 02/01-2009 13:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Suk skrev: At der bliver sat et billede ind, jamen det er jo en kendsgerning at en trageide er sket i Bkk, om der er farang indblandet eller ej goer det da ikke mindre frygtligt... Jeg mener ikke det vil være en tragedie, hvis der var røget en håndfuld arabere og russere, fuck hvor jeg hader dem ![]() Godt Nytår. ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 02/01-2009 13:58
|
|
Saadan ser vi jo saa forskelligt paa det......... Godt nytaar...
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 02/01-2009 16:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
bangkoknielsen skrev: Ja det var nok ikke det smarteste at indsætte det billede og reklamere for skrædder syet tøj samtidigt.....
Payanak- Jeg håber, at du ikke tænkte dig om, da du indsatte fotoet med mange unge mennesker iført ligklæder, mens du samtidig reklamerer for fremstilling af modetøj... Jeg tror, at du ved hvad jeg og sikkert også andre mener... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 02/01-2009 17:00
|
|
[img]http://marcmasferrer.typepad.com/uncommon_sense/images/2008/03/20/mohammed_cartoon_danishthumb.jpeg[/img] is not a valid Image. Psstt...laver han mon turbaner med bomber i ???? ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 02/01-2009 17:54
|
|
Utroligt at jeg gider, men nu har jeg kigget på det billede en gang mere. Ligklæder??? Jeg ser de ligger i poser. der formentlig er lavet af plastik. [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1d/Body_bag.jpg/180px-Body_bag.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.nationmultimedia.com/admin/specials/sound/file/11992106.jpg[/img] is not a valid Image. Ligklæder er noget den afdøde, bliver iført af bedemanden i forbindelse med begravelsen. Jeg ved ikke hvad hr. bangkoknilsen drikker, men han er nød til at stoppe nu. I hvertfald må nogen stille spørgsmålstegn ved hans dømmekraft, og tage hans indlæg med et stort gran salt. |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/01-2009 18:20
|
|
kan undre det had som ligges til forskellige befolkningsgrupper her på dansk thai især når man tænker på det vel handler om forståelse af fremmede kultur mv... i min verden er det ligegyldigt hvad nationalitet eller religion folk har tragisk når sådan noget som det her sker... |
|
|
|
| Jadzia Dax |
Lagt på d. 02/01-2009 18:27
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Er der er sted hvor man kan alle navnene på dem som er døde? Dette er dybt tragisk. May they rest in peace. Redigeret af Jadzia Dax d. 02/01-2009 18:29 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.