Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
hus i jomtien og changmai juli 09
|
|
|
Lagt på d. 04/01-2009 23:13
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
pulverkok : måske du kan bruge dette link : http://www.rent-h...04_p5.html mvh Thordk |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 05/01-2009 02:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
eddie skrev bla.: ......nu er det ikke antallet af indlæg, men kvaliten af det skrevene, du burde vurdere. Enig med dig her Eddie.....og så må vi jo sige at det ikke ser godt ud for dig selv........... Claus |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 05/01-2009 08:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
eddie nu er det jo ikke lige det pæne indhold der er i dine indlæg, det er sådan et brok hoved som dig der er træls for alle andre, prøv da at tage dig sammen mand
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Yen-Yen |
Lagt på d. 05/01-2009 10:07
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Gellerup Planen ude på Jomtien er et stort bolig kompleks med rigtig mange lejligheder i alle størrelser.Vestre Fængsel i Central Pattaya er noget af det samme,begge steder bor og har der boet mange danskere. Navnene Gellerup Planen og Vester fængsel er kendt af alle danskere som er bosat i Pattaya. Til. Eddie...Sæt dig ind i tingene inden du begynder at brokke dig. !!!! Redigeret af Yen-Yen d. 05/01-2009 10:11 |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 05/01-2009 10:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Yen yen en person der aldrig har været i det område før, det ved han jo selvfølgelig jo også alt om. Jeg brokker mig nu ikke menTænk før du skriver yen yen Ubon lynge jeg forsøger som blot at påpege, at svar som brug goggle gjellerupplanen i jomtien og sågar billeder af panda bjørne, at de er useriøse. Jeg er åbenbart kommet til at genere end af gutterne, siden hele pøblen nu kommer rendende og hakker på mig, men det kan jeg nu sagtens leve med, I kommer bare. Sålænge jeg har ret, så.... |
|
|
|
| Yen-Yen |
Lagt på d. 05/01-2009 10:34
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Til Eddie. Enhver er salig i sin tro. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.