Se indlæg
 Udskriv debat
Kuldechock i Jomtien
jens
Det kunne da godt være at der car fremtid i at sælge ACer a´la de varmepumper der sælges her i DK de kan jo både varme og køle.
Jeg kan huske da vi var i Thailand op til nytår 2000 i 1999 der var der kulderekord med de laveste temperaturer i 27 år.
Der var ned til 4 grader i chiang mai og -4 i chiang rai og ned til 11 i Bangkok der var en del der døde af kuliteforgiftning da de netop gjorde det med at tænde griller indendøre.
Men der er da udsigt til nogle kølige nætter de næste dageSmile
Mvh
Jens
 
Her sidder jeg og drømmer om Thailand og varme GLEM DET Grin
Jeg elsker at sidde i badebukser kl 2 om natten og drikke en kold Singha....jeg venter et par måneder med at tage afsted Angry
 
Rene2009
godt man først skal afsted til songkran der er man sikker på ikke at fryse!!!!
 
thaikurt1
Hvis jeg ikke viste andre skulle jeg tro at jeg var I Danmark paa en kold vinterdag saa følges det at stå op om morgen lige nu. Angry
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
 
http://nej
godt man selv kan bestemme temperturen på sin aircondition.
 
thaikurt1
Nu er det ikke nødvendig af havde aircondition tændte om natten.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
 
http://nej
swed
Rene2009 skrev:
godt man først skal afsted til songkran der er man sikker på ikke at fryse!!!!

Vi må håbe at de ikke bruger isvandSmileSmile
 
Spring til debat: