Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya
Meget sjovt link, bare synd det ikke passer med lokalitetterne på de forskellige soi, men pyt det er da meget sjovt at se på.Wink

Pattaya er en fed by.
Den gør op med alle de fordomme jeg har med i baggagen, og livet der er diamentralt modsat af livet jeg lever her i københavn, det pirker og provokerer når man render rundt, og jeg har også visse sider, som jeg ikke anede noget om -før jeg kom til Pattaya.

hej vandango
det viser jo bare at du er 100% normal Grin

Klovn
vandango skrev:
Speedmaster skrev:
Vandango..

Du er da den heldigste mand i verden ! tænk at hun kan tale 9 forskellige sprog,hvem har hun lært det
af i Pattaya (high scool) i soi 6.....Grin

Næh hun har gået 4 år på gymnasiet (i nærheden af krokodillefarmen) samt gået på engelskkurser, boet/kommet sammen med en Irsk mand i 5-6 år. Arbejdet på en tysk restaurant, og så er hun bare en kvik nysgerrig pige der lærer hurtigt.

Hun taler Thai, Laos, Tysk, Engelsk og forhåbentlig også Dansk en dag.

Nå nu er Speedmaster vist nok faldet omkuld? Pfft
De fleste imigrantarbejdere kan op til flere sprog!
Tvivler på at in kæreste er ægte Thai! jeg tror hun kommer fra (landet)

pattaya er en dejlig by og pigerne er søde og "hjælpsomme" men det er nu også dejligt at køre en tur ud i omegen er helt betaget af noog noch dejlig smuk park

vandango
Speedmaster skrev:
De fleste imigrantarbejdere kan op til flere sprog!
Tvivler på at in kæreste er ægte Thai! jeg tror hun kommer fra (landet)

Fra Sakon Nakhon helt præcis, hun er Thai nok til mig. Wink

SIAMCON
Jo i Nong khai kan man også det der
b.la er der flere af studinerne der tilbyder sig . faktisk spørger til faranger..
alt er til salg i Thailand, og overalt.. utroligt land. . dejligt sted for os enlige mænd.. det er slet ikke til at vælge..
glæder mig til næste tur.. skal lige til Phils også flotte model typer...

Suk Rak Ning
Speedmaster skrev:
Findes der ikke ludere i Nong Khai? eller er det kun i resten af Thailand? alt kan købes for
ussel money? måske har du 4 sjerner men tror jeg bliver her i patty 5 star.....Grin

Der findes masser ludere her i Nong khai, det var saamaend heller ikke for at nedgoere Pattaya, men nu hedder traaden jo pattaya.

Selv paa Phuket er der ludere, ja man tror at det er loegn....ikkeFrown

Naa men det jeg mener er at mange af disse ludere er altsaa ikke de skarpeste hjerner der render rundt her i * hele * Thailand og for den sags skyld ogsaa i Danmark eller hvor i verden man nu befinder sig...

Til SIAMCON.

Der er noget du har faaet forkert i halsen, alt er ikke til salg her i Thailand, men meget er...

.........................................................................................

Undskylder hvis jeg har fornaermet nogen.

God dag til alle.
Redigeret af Suk Rak Ning d. 17/01-2009 07:45
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Spring til debat: