Se indlæg|
Farangs påklædning når de stiger af flyveren i BKK
|
|
| Seka |
Lagt på d. 12/02-2009 20:47
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Forresten Jeg går altid i sort tøj fordi jeg er musiker, men det er nok bare mig. Men jeg kan godt li' Ray Ban copies og Jack Nicholson i særdeleshed..Også når jeg går ud af flyveren, men jeg går faktisk ofte med hvide sokker ![]() Dette var bare en tråd, måske jeg prøver en anden der får 5 gange flere mennesker op af stolen ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/02-2009 20:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Skjorte, sorte slacks, bælte, sorte lædersko og sorte strømper. Værdi: 2 månedslønninger netop, man behøver ikke ligne en fattigrøv, selvom man er det. ![]() |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 12/02-2009 20:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
Hej Seka Savner stadig et svar på hvordan man fører sig frem som om man har været 3 mdr. i Chiang Mai og hvad 3mdr i Chiang Mai har med ens hudfarve at gøre, fatter simpelthen ikke pointen der, men måske det bare er mig som er helt blank? Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| Seka |
Lagt på d. 12/02-2009 20:57
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Nå. men det foregår altså sådan her: Backpacker outfit, alder < 30 år , og så en snert Mads Mikkelsen tilsat, Hudfarve: SUNTAN +. ![]() |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 12/02-2009 22:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
payanak skrev: I Thailand er man hvad man har på! Skjorte, sorte slacks, bælte, sorte lædersko og sorte strømper. Værdi: 2 månedslønninger I den påklædning åbner dørene sig for en. Forklar mig lige om de døre som bliver åbnet. |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/02-2009 22:55
|
|
Har også altid den pæneste nypudset sko forrest, når jeg ankommer. Men har også begået den fejl at rejse hjem i short, t-skjorte og flipfolps i begyndelsen af april. Så opbevaring af overtøj er en service der er savnet cph airport dsd |
|
|
|
| LEICESTER |
Lagt på d. 12/02-2009 23:29
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Tja når jeg tager afsted er det i lange bukser, t-shirt og tynd vindjakkke. Problemet er når jeg lander i København i December, så har jeg shorts t-shirt og badetøfler på! Som Min kammerat gerne siger til mig "Du er en syg mand", men som jeg siger, jeg er på ferie!
Redigeret af LEICESTER d. 12/02-2009 23:31 |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 13/02-2009 04:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
Thai skrev: payanak skrev: I Thailand er man hvad man har på! Skjorte, sorte slacks, bælte, sorte lædersko og sorte strømper. Værdi: 2 månedslønninger I den påklædning åbner dørene sig for en. Forklar mig lige om de døre som bliver åbnet. Måske dørene i 7-Eleven?
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 13/02-2009 06:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Mit tøjvalg er en katastrofe, jeg ligner noget katten har slæbt ind, så der er ingen der kan mistænke mig for at gå rundt med mange penge
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 13/02-2009 07:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
deepseadivers skrev: Har også altid den pæneste nypudset sko forrest, når jeg ankommer. Men har også begået den fejl at rejse hjem i short, t-skjorte og flipfolps i begyndelsen af april. Så opbevaring af overtøj er en service der er savnet cph airport dsd Ja det var en fin idé! Men hvis de en dag skulle finde på at åbne sådan en forretning, så frygter man for prisen, når man tænker på P-priserne. Jeg pakerede sidste år en dag i den dyreste, da jeg var i tidsnød og ikke havde tid til at se om de andre i nærheden alligevel skulle have en ledig plads. Pris kr. 675,- . Det er sgu' tyveri.Hvad mon de kunne finde på at tage for en bøjle i en måned? |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 13/02-2009 07:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
En Thai amatør vil aldrig forstå betydningen af pæn påklædning. Det kan ikke siges tit nok: Man er hvad man har på! (I Thailand) |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 13/02-2009 09:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Fuldstændig enig, payanak! Utroligt at hvis man husker sin gamle mor's råd om at være nyvasket, nybarberet, velduftende og smart/stiligt klædt på (afhængig af alder, la' vær å' spil teenager når du er 40-50 år..) - så er der ingen grænser for at score hvadsomhelst og hvorsomhelst i Thailand. Der er simpelthen ingen grund til at styrte rundt i barerne og betale for bargirls. Gå i istedet i The Mall (overalt i Bangkok) - spadser rundt i parfumeafdelingen og du vil blive bemærket, med garanti! Det gør jeg selvfølgelig ikke længere, konen er som regel med, he-he! JackH "Life is a purposeless energy going nowhere for no reason, it is empty and meaningless, except for the meaning you give it. Chit Chakti Vilas -- It's all a play of Consciousness. See you in the playground." |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 13/02-2009 11:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
[img]http://www.thaiguide.dk/images/farangloykraytoy.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 13/02-2009 11:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Prøv og læs overskriften drenge....der står når man stiger ud af flyveren i bangkok.....![]() De sidste mange gange jeg er kommet til Thailand har det været fra usa med mellemlanding i europa,så jeg har som regle været klædt i noget tøj der er til at holde ud at rejse i,har dog altid klip klapper på i flyet da jeg synes det er meget nemmere.... At man så når længere i Thailand ved at være pænt klædt på hvis man skal lave forretninger eller på offentlige kontorer er jo så en anden sag Claus |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/02-2009 11:53
|
|
Hej Seka Jeg ser meget frem til April måned, som bliver første gang, jeg tager til thailand, og faktisk har denne tråd været okay at følge. Jeg skal jo så ikke bo på hotel, men hjemme privat hos min venninde, og hendes familie. Og ja, du og andre kan være rolig, jeg vil komme med masser af historier og billeder. Seka: du spiller musik,, sådan,, jeg har spillet musik siden jeg var 7 år, og senere, med mange forskellige bands og kunstere i DK, men det er en anden historie. PS: for ikke lige at forvaske hele tråden, så vil jeg nok ankomme i lange kaki bukser, hvid skorte, sorte strømper, og et par Converse. (zip off pants, kunne også være en ide)
Redigeret af d. 13/02-2009 12:24 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/02-2009 13:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Jamen så rigtig go rejse, du har noget af en oplevelse i vente kan jeg låve dig for, det er virkelig et fantastisk land. Jeg har selv været flere steder i Thailand så jeg snakker af erfaring. Go Rejse MVH.BJ ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 13/02-2009 14:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
claus31130 skrev: At man så når længere i Thailand ved at være pænt klædt på hvis man skal lave forretninger eller på offentlige kontorer er jo så en anden sag Udover forretninger og offentlige kontorer kunne der tilføjes: Restauranter, hoteller, shopping, alm. forretninger, banker, kontakt til alm. thailændere inkl. thaikvinder (udenfor underholdningsbranchen) osv. |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 13/02-2009 14:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
husk lige at det er meget, nej skide varmt i april maaned, lige nu har vi 35 grader i skyggen. men ellers rigtig god ferie. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 13/02-2009 19:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
claus31130 skrev: Prøv og læs overskriften drenge....der står når man stiger ud af flyveren i bangkok..... ![]() Jeg kan kun give dig ret Claus. Det er sgu nemt at se nyvasket og nystrøget ud når man er i Thailand. Det er straks mere vanskeligt når man har siddet og kogt i en flyver i mere end 10 timer.... mvh. filihankat |
|
|
|
| joensen |
Lagt på d. 22/02-2009 15:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 142 |
Dress code er nok det ord jeg hader mest. Det er fuldstændigt ligegyldigt hvad tøj du har på når du kommer til Thailand, bare du har tegnebogen med, og husk så at muldvarpen skal frem i lyset af og til, det kan Thaierne lide og de forventer at du betaler du er jo den rige. Du kan jo alligevel ikke imponere dem med din tøjstil, de tror det er kopier lige som deres. En der er rigtig godt klædt på i Thaialnd er en med en stor tegnedreng, fattige fedterøve kan klæde sig i hvad som helst dut nytter lige lidt. En ting mere: Klæder skaber folk, det er det værste sludder jeg nogen sinde har hørt, det er sikker også et postulat fra en kludehandler. Sådan. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

. Det er sgu' tyveri.