Se indlæg
 Udskriv debat
Thai massage i Danmark
BJ
Ja man kan jo ikke komme uden om at den slags kønslig omgang
HUNKØN og HANKØN imellem kaldes for SEXAngry
selvon det ikke er direkte samleje.
VH.BJ
Men de yder jo også alm.Thai massage

Tommy
hansi66 skrev:
NU kender jeg tilfældigvis lidt til ejeren af bluediamond, det er nemlig ham som har skrevet indlægget fra Tommy, og når han siger det er helt uskyldigt kan jeg ikke tro på det,har kendskab til den mand gennem flere retssager hvor han har været anklaget og dømt for den værste forbrydelse i mine øjne( gæt selv hvad, men har noget med dit eget afkom at gøre) så hvad der helt nøjagtig foregår der har jeg ikke lyst til at tænke på, men efterlad for guds skyld ikke jeres børn alene med ham.
jeg får nok meget på puklen af dette indlæg, men er sgu ligeglad, for sådan en person burde ikke ha lov til at gå frit rundt på gaden.

Jeg vil personlig aldrig støtte sådan en usympatisk person, men hva i andre vil gøre er op til jer.

Hansi66

ps. dette kan dokumenteres med avisudskrifter, hvis i tror det bare er fordi jeg vil hævne mig på personen

Ja kan man ikke andet så kan man da altid svine folk til det er jo Hedomax om igen sikken dog man kan - i øvrigt er hansi66's indlæg andmeldt

www.blue-diamond.dk
Webmaster
hansi66 skrev:
NU kender jeg tilfældigvis lidt til ejeren af bluediamond, det er nemlig ham som har skrevet indlægget fra Tommy, og når han siger det er helt uskyldigt kan jeg ikke tro på det,har kendskab til den mand gennem flere retssager hvor han har været anklaget og dømt for den værste forbrydelse i mine øjne( gæt selv hvad, men har noget med dit eget afkom at gøre) så hvad der helt nøjagtig foregår der har jeg ikke lyst til at tænke på, men efterlad for guds skyld ikke jeres børn alene med ham.
jeg får nok meget på puklen af dette indlæg, men er sgu ligeglad, for sådan en person burde ikke ha lov til at gå frit rundt på gaden.

Jeg vil personlig aldrig støtte sådan en usympatisk person, men hva i andre vil gøre er op til jer.

Hansi66

ps. dette kan dokumenteres med avisudskrifter, hvis i tror det bare er fordi jeg vil hævne mig på personen

Hansi66,

Du får lige en rød prik for det indlæg da det er at betragte som et personligt angreb. Om der er hold eller ej i påstandende kan vi i admin ikke forholde os til. Vi kan blot oplyse at vi er blevet informeret om at indlægget er meldt til politiet.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
hansi66
jeg er personligt bedøvende ligeglad med din røde prik, men står inde for hvert et skrevet ord, og mener stadig ike han burde gå frit rundt her i landet, jeg ved hvordan de personer har det i dag, og jeg kan love dig det er ikke noget sjovt syn, så når jeg ser hans billede poppe op siger min samvittighed mig at jeg bliver nødt til at reagere, og politianmeldelsen tager jeg nu ganske rolig, fordi det jeg fortæller har enhver haft mulighed for at læse i aviserne på landsplan med navns nævnelse

Hansi66

hansi66
synes i alle skulle læse dette link.

http://ekstrablad...127796.ece

kan desværre ikke gøre det aktivt, måske nogen kan hjælpe

Hansi66

BJ
Jo dit link virker fint.
Og ja hvis man tar manden som Ekstrabladet`s artikkel handler om
denne 52 årige Tommy.
Ja så er jeg helt enig med dig i at denne mand burde tvangsinlægges på ubestemt tidAngry
men om det er samme mand der har skrevet indlæget fra Tommy(på DTW)
er jo ikke til at sige det ved profilindehaverren(tommy) jo kun selv.

MVH.BJ

Suk Rak Ning
Alle der udnytter Thai piger...............Nakkeskud..hvor svaert kan det vaere
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

BJ
Ja det er nok ikke helt ved siden afAngry

Spring til debat: