Se indlæg|
Danmarkistan
|
|
| JackH |
Lagt på d. 07/03-2009 14:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
jsh71 skrev: Her JackH velkommen hjem det er bl. a. sådan noget du kommer hjem til. Det er fandme sørgeligt at de får lov, for satan hvor jeg græmmes. http://www.bt.dk/.../90306098/ Det er meget, meget groft og trist, og ja, især at de stadig får lov til at hærge lige som de har lyst... Det er to kulturer milevidt fra hinanden, og først når vi tør sætte hårdt mod hårdt vil vi Danskere få den respekt, som vi fejlagtigt tror vi kan tale os til! De vil da skrupskide på vores snak om dialog, de vil konflikten, og kun den... JackH Redigeret af JackH d. 07/03-2009 14:10 |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 07/03-2009 18:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Alt det muslimske hadekampagne snak hører det egentlig hjemme her på DTW, jeg troede siden her skulle bruges til oplysning og snak om dansk-thailandske forhold, men måske er det kun mig der mener det |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/03-2009 18:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det har du jo nok ret i roald, men nu er det jo også i andet ikke thai relateret. |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/03-2009 19:26
|
|
Det har måske lidt at gøre med thailand. http://www.reuter...SBKK466416 lindy |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 08/03-2009 07:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
b_j3ns3n skrev: nu var det jo ikke politiet der ville rytte christiania. det var anders fjols og pia klumpedumpe der stod for det. så vis nogen er skyld i skyderier i kbh´s gader tror jeg vi finder dem på christiansborg.. jeg tror heller ikke det vil hjælpe at hæve straffen for at gå med våben til 50 år. det vil nok bare gøre de kriminelle mere farlige og skyde gale, for så vil de nok gøre mere for ikke at blive stoppet af politiet med den pistol under sædet som kan gi 50 år i spjældet. Jeg ved godt det ikke var politiet der gav sig selv ordre på at ryde Christiania, det var politikerne helt korekt. Men politiet er deres forlængede arm og de må have kendt risikoen da de jo har arbejdet med Christiania i mange år. Og den INT.Club har også slået røder for flere år tilbage så de må have kunne regne resultatet ud og advaret chrstiansborg om deres planer Og du har helt ret i at strammer de loven for meget så eskalere det hele med mange politidrab og civildrab som følge. Så det er kort og godt et rådent æg MVH.BJ |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 08/03-2009 08:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Jeg tror lige at vi skal have en ting på plads her mht. skyderi. Hvordan kan det være "Pia og de andre fjolsers" skyld at der bliver skudt rundt omkring i Kbh. Er det dem der render rund og skyder måske, nej vel !!!. Christiania skulle bare jævnes med jorden hvis det stod til mig. Hash salg er ulovligt i Danmark og der blev solgt Hash og andre stoffer på Christiania derfor blev det ryddet væk fra Christiania. At dette salg så vil komme andre steder ja det vil det jo gøre uanset hvad. Man kan jo ikke bare se stilletiende til at der bliver solgt stoffer et eller andet sted om det så er på Christiania eller på Fanø. Vi har jo som vi nok alle ved et retssamfund her i Danmark. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 08/03-2009 09:37
|
|
bimmelim skrev: Jeg tror lige at vi skal have en ting på plads her mht. skyderi. Hvordan kan det være "Pia og de andre fjolsers" skyld at der bliver skudt rundt omkring i Kbh. Er det dem der render rund og skyder måske, nej vel !!!. Christiania skulle bare jævnes med jorden hvis det stod til mig. Hash salg er ulovligt i Danmark og der blev solgt Hash og andre stoffer på Christiania derfor blev det ryddet væk fra Christiania. At dette salg så vil komme andre steder ja det vil det jo gøre uanset hvad. Man kan jo ikke bare se stilletiende til at der bliver solgt stoffer et eller andet sted om det så er på Christiania eller på Fanø. Vi har jo som vi nok alle ved et retssamfund her i Danmark. Det lyder som om du ikke forstår et hak af hvad der sker. Klart er det ikke Pia og Co der render rundt og skyder (tvivler på de kan håndtere et våben på Christansborg) Men det er Pia og Co der har givet ordren på rydningen uden at tænke på konsikvenserne. Så hvis du tænker det hele godt igennem er jeg sikker på at du ken se fejlen ligger hos dem. MVH.BJ |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 08/03-2009 13:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Fejlen ligger helt klart på Christiansborg, de skulle have frigivet hashen for "100" år siden men de er så pisse dobbelt moralske, selvfølgelig er hash rygning ikke sundt,men der dør flere 1000 danskere hvert år af druk, og jeg tror ikke der er en person i hele verden som er død af hash rygning, så fri hash nu før nu bedre så de 400,000-500,000 hash rygene danskere kan købe deres hash lovligt. Redigeret af Thai d. 08/03-2009 13:14 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 08/03-2009 16:40
|
|
Det er en helt anden sag men jeg er da helt enig med dig. men jeg tror sgu ikke der kun er 400,000 - 500,000 der ryger Hash i Danmark. Jeg er sikker på der er en del flere end man går og regner med, Jeg er personligt ofte blevet overrasket Over folk man slet slet ikke havde de tanker om der pludselig spør ska' vi ryge....... SJOK! MVH.BJ Redigeret af BJ d. 08/03-2009 16:40 |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/03-2009 17:26
|
|
POLITIK--LOGIK--MORAL. endnu har jeg ikke mødt nogen i hele verden der er blivet klogere,hverken at se eller høre på af at ryge hash men så længe der er penge idet er der ingen moral. ![]() lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/03-2009 17:52
|
|
Suk -SUK det indlæg no 16 passer ikke rigtig med din avatar ![]() på thai dk lindy Redigeret af d. 08/03-2009 18:39 |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 08/03-2009 19:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
roald skrev: Alt det muslimske hadekampagne snak hører det egentlig hjemme her på DTW, jeg troede siden her skulle bruges til oplysning og snak om dansk-thailandske forhold, men måske er det kun mig der mener det Det er sgu' ikke en hadkampagne mod nogensomhelst, men OBS - oplysning til borgeren om dagens multi-kulturelle Danmark. Der er frit slag, det er under diverse andet, så du kan godt stikke piben ind! Dagens JP leder: http://jp.dk/meni...625547.ece Ja, det er da osse træls sådan at blive forstyrret i sine vrangforestillinger om dajlige Danmark, ikke??? JackH Redigeret af JackH d. 08/03-2009 19:54 |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/03-2009 20:15
|
|
KULTUR. Når man færdes uden for lalle danmark er der andre regler der kører, hvis du laver samme lort i et muslinland som de 2g laver i dk er der kort proses men men det er kun få promiller af dem der laver lort i dk.men dem der laver det ud af landet med forældrene så er festen SLUT. HA erne er ikke bedre men det er småtingafdeling' lindy |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 09/03-2009 00:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Hvis man følger bare lidt med i hverdagen om skyderiet så kan man jo godt se det ville komme uanset om Christiania var blevet ryddet eller ej. Det er 2g og Rockerne der prøver at stjæle markeder fra hinanden og meget andet er der ikke i det. Hvis de ikke slås og skyder efter hinanden om markedet på Christiania ja så er det et andet marked de skyder efter hiananden for. Jeg syntes stadig det er helt i orden at de har ryddet Christiania. Ja Hash rygnng bliver man bestemt ikke klogere af det er helt sikkert. At der er 400.000 eller 500.000 der ryger hver dag eller bare en gang imellem giver jo ikke større grund til at gøre det lovligt at ryge noget man bliver dummere af. |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/03-2009 04:07
|
|
hvorfor skulle hash være lovligt man bliver sku ikke kloger snare det modsatte der skulle slås meget hårere ned på dette problem og der er da dejligt man kan sige sin mening i et frit land som vores eller er det nu også det. for det gælder vel for alle i danmark ik. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 09/03-2009 07:24
|
|
bimmelim skrev: Hvis man følger bare lidt med i hverdagen om skyderiet så kan man jo godt se det ville komme uanset om Christiania var blevet ryddet eller ej. Det er 2g og Rockerne der prøver at stjæle markeder fra hinanden og meget andet er der ikke i det. Hvis de ikke slås og skyder efter hinanden om markedet på Christiania ja så er det et andet marked de skyder efter hiananden for. Jeg syntes stadig det er helt i orden at de har ryddet Christiania. Ja Hash rygnng bliver man bestemt ikke klogere af det er helt sikkert. At der er 400.000 eller 500.000 der ryger hver dag eller bare en gang imellem giver jo ikke større grund til at gøre det lovligt at ryge noget man bliver dummere af. Ja jeg er ikke helt enig med dig. men der er jo selvfølgelig forskellige meninger, det er klart. ![]() MVH.BJ |
|
|
|
| Mitchell |
Lagt på d. 09/03-2009 10:03
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 86 |
jeg troede ikke at den slags skriveri hørte yil på DTW, hvad med om at i skriver nogen læserbreve i Ekstra Bladet i stedet for![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 09/03-2009 10:45
|
|
Som du kan se på forsiden og læse flere gange i løbet af debatten er denne tråd. Andet. (Ikke Thai relateret). Så der er ikke nogen afvigelser. ![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 09/03-2009 10:47 |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 09/03-2009 18:30
|
|
muslingskaller skrev: hvorfor skulle hash være lovligt man bliver sku ikke kloger snare det modsatte der skulle slås meget hårere ned på dette problem Man bliver sku heller ikke klogere når man drikker sig stiv og det er lovligt at drikke sig ihjel,du vil måske også forbyde sprut,nej vel dobbelte moralske N.. |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 09/03-2009 18:31
|
|
muslingskaller skrev: hvorfor skulle hash være lovligt man bliver sku ikke kloger snare det modsatte der skulle slås meget hårere ned på dette problem Man bliver sku heller ikke klogere når man drikker sig stiv og det er lovligt at drikke sig ihjel,du vil måske også forbyde sprut,nej vel dobbelte moralske N.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.