Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
bimmelim skrev:
vandango man er da ikke associal bare fordi man flytter i skattely er man det.
Hvis man nu bare lavede flad skat og ingen fradrag så vi alle betalt det samme så var der jo ingen der blev snydt for noget eller hva ???
Hvis ikke jeg havde børn i Danmark ja så flyttede jeg også mit firma til et andet land hvor der ikke var så stort et skattetryk det er helt sikkert.
Det er næste som at se en Robin Hood film hvor de "fattige" stjæler fra de "rige".
Har lige lavet min selvangivelse, så jeg er lidt hudløs for tiden. -Nej det er ok, trods stor betalt skat, har der jo alligevel været penge til nogle dejlige ferier.
Jeg har jo altid betalt min skat, og det er sådanne set ok, men jeg giver ikke en dyt for disse skattelypersoner.
Omvendt syntes jeg at pensionisterne i Thailand betaler for meget i skat, dem finder du i Thailand, de føromtalte finder du på gaderne i Danmark.