Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Tiger templet - Wat Pha Luang Ta Bua
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 27/03-2009 19:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
JackH skrev: Jeg er blevet kritiseret for at altid at fremhæve det negative når vi debatterer Thailand, så jeg havde tænkt mig at komme med et rigtigt positivt bidrag til en forandring! Så jeg bliver vel her på 16. etage, højt hævet over al den svindel og humbug der foregår, og ser nogle naturudsendelser på TV.. ![]() JackH hvis det er dette du mener der er positiv, så vil jeg gerne give dig ret sorry kunne ikke lade være sorry.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 27/03-2009 20:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Jamen , jeg prøver sgu' da i det mindste!! Mit miserable liv her i højhuset og i hjemmebaren er da en tragedie sammenlignet med alle i andre, der oplever så utroligt meget spændende i "The Land of Scams/Bluffs/Svindles and Humbugs" ![]() JackH Gæt hvem der sagde følgende og i hvilken film: “Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.” Redigeret af JackH d. 27/03-2009 20:26 |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 27/03-2009 20:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
"Jack H" svaret er: Jack D, no! Jack H, no! Jack Nicholson, Yes!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 27/03-2009 20:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
He-he! Nemlig, den bedste "Joker" nogensinde. ![]() Nå, men det har jo ikke meget med tigrene i templet at gøre, måske næste positive beretning skal være "Soi dogs in Bangkok"! Jeg sku' ha' været til køjs for længe siden, men 7-8 sindssyge og indavlede "side-gade-hunde" holder mig vågen... Ikke engang den sædvanlige knock-out dosis Jack/Coke kan klare det problem.. Altså til mig, ikke til møghundene! Hmmm.... Ku' jo starte med at lukke panoramavinduerne og dørene... JackH Redigeret af JackH d. 27/03-2009 20:55 |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 28/03-2009 09:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
FCKdk skrev: Nej, så skal i hellere prøve, "The million year stone park and crocodille farm". Den ligger ca. 45 min. kørsel fra pattaya centrum, på knallert. Masser af dyr, elefanter tigre bjørne krokodiller og fugle i bur m.m. Det med det etiske, vil Jeg dog også lige sætte et spørgsmål ved, men så kan man jo ikke besøge nogen steder mere.... ![]() Kan du ikke forklare lidt mere precist hvor det ligger! På forhånd tak ![]() Ingolf |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/03-2009 10:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa ingolf det ligger ikke ret langt fra det uhyggelige pattaya Her er der et link du kan læse. http://www.thaist...ut_us.html |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 28/03-2009 10:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
ingolf skrev: FCKdk skrev: Nej, så skal i hellere prøve, "The million year stone park and crocodille farm". Den ligger ca. 45 min. kørsel fra pattaya centrum, på knallert. Masser af dyr, elefanter tigre bjørne krokodiller og fugle i bur m.m. Det med det etiske, vil Jeg dog også lige sætte et spørgsmål ved, men så kan man jo ikke besøge nogen steder mere.... ![]() Kan du ikke forklare lidt mere precist hvor det ligger! På forhånd tak ![]() Ingolf Det er absolut noget af det mest interessante jeg har oplevet omkring Pattaya. Hvis du går ind på min webside og klikker på mappen november 2007, er der nogle billeder fra krokodillefarmen. |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 28/03-2009 10:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Takker, takker--det vil jeg da besöge, når jeg kommer derned igen i maj. Jeg holder jo meget til i det "uhyggelige Jomtien/Pattaya" så det er jo ikke så langt. Under det kinesiske nytår, körte vi bl.a. op til Chonburi og hyggede os. Ingolf. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

sorry kunne ikke lade være sorry.