Se indlæg
 Udskriv debat
fængselsdom
Suk Rak Ning
Mitchell.

Du er et fjols............Sad

Verdensmand.........her kommer jeg.........
Redigeret af Suk Rak Ning d. 26/03-2009 12:44
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

JackH
Kender du ham personligt, eller udleder du din "vismands-bedømmelse" udfra tråden her...

Hvis det sidste er tilfældet er det ikke Mitchell der er noget galt med...

"Fjols"?????

Skal vi ikke ha' en admin på banen her?

JackH

Suk Rak Ning
Jo lad os faa en admin paa banen, saa kan adm jo gaa dine indlaeg igennem.

Jeg mener stadig at M er/ var et fjols.........

kylling
JackH skrev:
Kender du ham personligt, eller udleder du din "vismands-bedømmelse" udfra tråden her...

Hvis det sidste er tilfældet er det ikke Mitchell der er noget galt med...

"Fjols"?????

Skal vi ikke ha' en admin på banen her?

JackH

JackH Slap nu af,du plejer ikke at være så fintfølende,hvad mener du iøvrigt om Pia K som siger Peter Lundin (eller hvad han hedder nu) er en afstumpet massemorder,skal hun også have en rød prik i folketinget,vi er jo gudskelov kun mennesker, også SUK

Suk Rak Ning
M har vaeret voldig overfor Kaellingenen som han han kalder hende..............................jeg tror kun vi har faaet en halv sandhed...............Pjok..............Ja det goer jo som regel ondt hvis man har vaeret smart og samtidigt et dum svin,.dette er kun et gaet.

Og JackH, hvad ang. prikker der skal deles ud...........er du Adm. ?

Den omtalte M, har jeg sq da da gennemskuet for langt tid siden, og han taber...........
Redigeret af Suk Rak Ning d. 26/03-2009 14:26

Kent26
Hvis han har været voldelig overfor hende, så fortjener han at blive snydt Wink

JackH
Suk Rak Ning skrev:
M har vaeret voldig overfor Kaellingenen som han han kalder hende..............................jeg tror kun vi har faaet en halv sandhed...............Pjok..............Ja det goer jo som regel ondt hvis man har vaeret smart og samtidigt et dum svin,.dette er kun et gaet.

Og JackH, hvad ang. prikker der skal deles ud...........er du Adm. ?

Den omtalte M, har jeg sq da da gennemskuet for langt tid siden, og han taber...........

Åh ja, jeg er da for dum af og til...

Gad vide om ovennævnte ret så kontante og kategoriske vurdering ku' gælde visse andre personer???

For at gennemskue noget, er man vel nødt til at ha' erfaring indenfor "emnet", ikke????

JackH

Suk Rak Ning
1 + 1 er 11, hvor svaert kan det vaere, M udstiller jo sig selv...............Jack i like your humor....Wink

Mitchell
Suk Rak Ning, kom ikke her til Thailand og tænk som en Dansker, for så er du færdig, her må du tænke og handle som en Thailænder, kommer du her og er blødsøden når der er problemer, så kan du lige så godt rejse hjem til Danmark med det samme.
Jeg har talt med utroligt mange Thailænder om den sag med den gangsterfamilie, har rigtigt mange Thailænder begriber ikke at jeg ikke har myrdet kællingen for længst.
13 marts 2008 stak kællingen ud efter mig med en saks, der for fik hun et par på skrinet , og jeg fik en betinget voldsdom, den gang truede hun mig med at jeg ville blive myrdet, hvis jeg slæbte hende og hendes far i retten, den slags finder jeg mig naturligvis ikke i men jeg kan forstå på det hele at du foretrækker at stryge sådan en kælling med hårene,pakke din kuffert og bede hende om at give dig et los i røven og så bukke og sige mange tak for så at rejse hjem til Danmark ., helt ærligt Suk rak Ning, nu må du sgu til at vågne op !Pfft

Suk Rak Ning
Hej Michell.

Tak for det informative indlaeg...

Jeg stryger saamaend ingen med haarene.

For2 dage siden var der en Dansker der kaldte min kone for en luder, han fik en lille roevfuld og han tog hjem, 5 min efter kom hans kone og ville gi' mig en roevfuld, men det ordnede min kone ved at baske hende ned med en styrthjelm.

Dagen efter tog jeg ind til den danske bager for at drikke lidt oel.....Kvinden der ville banke mig var der inde og henes datter ligesaa ( hun arbejder der ) jeg skulle ud at afrime, da jeg gaar forbi bordet lige foer toiletet giver jeg hende oeglen en fuck-finger og siger FUCK YOU, hende og datteren rejser sig op med hver deres staalstol, jeg afvaerger det vaerste, min kone kommer for at hjaelpe mig og de ryger saa paa hende, det bliver saa stoppet.........jeg gaar tilbage til mit bord, skriver en seddel hvor der staar at naeste gang de saetter en finger paa min kone saa bli'r jeg sindsyg.......5 min. efter var denne seddel kopieret og sat op flere steder paa den usle bar.

Saa jo jeg kender godt hysteriske kvinder, de er for det meste fra Isaan og med et minimum af skole gang.........og ja der sad en del Danske der inde, men ingen hjalp med at stoppe alt det postyr..........

ps. min kone er ikke fra Isaan...........Grin

Jeg vil trods alt oenske dig held og lykke i fremtiden..........Wink
Redigeret af Suk Rak Ning d. 30/03-2009 11:53

det er vel nok et inholdsrigt liv i har deroppe ved bageren i nord, har har har

tilbage til mitchell`s historie tror jeg desværre ikke den er helt enestående, men det er nok de færreste der beretter om det.

Suk Rak Ning skrev:
Hej Michell.

For2 dage siden var der en Dansker der kaldte min kone for en luder, han fik en lille roevfuld og han tog hjem, 5 min efter kom hans kone og ville gi' mig en roevfuld, men det ordnede min kone ved at baske hende ned med en styrthjelm.

Dagen efter tog jeg ind til den danske bager for at drikke lidt oel.....Kvinden der ville banke mig var der inde og henes datter ligesaa ( hun arbejder der ) jeg skulle ud at afrime, da jeg gaar forbi bordet lige foer toiletet giver jeg hende oeglen en fuck-finger og siger FUCK YOU, hende og datteren rejser sig op med hver deres staalstol, jeg afvaerger det vaerste, min kone kommer for at hjaelpe mig og de ryger saa paa hende, det bliver saa stoppet.........jeg gaar tilbage til mit bord, skriver en seddel hvor der staar at naeste gang de saetter en finger paa min kone saa bli'r jeg sindsyg.......5 min. efter var denne seddel kopieret og sat op flere steder paa den usle bar.

Saa jo jeg kender godt hysteriske kvinder, de er for det meste fra Isaan og med et minimum af skole gang.........og ja der sad en del Danske der inde, men ingen hjalp med at stoppe alt det postyr..........

Skal vi andre forstå det sådan, at du stadig synes at Nong Khai er et dejligt sted at være? :-D :-D

Det du har oplevet, været en del af, på blot et par dage, har jeg ikke oplevet i 17 år. Mon det er mig der ikke forstår at have det sjovt i Thailand ?

gg
Suk Rak Ning skrev:
Hej Michell.

Helt ærligt, hvor gamle er i?

JackH
Tjah, SukRakNing...

Fra Århus til Nång Kaje via Phuket, Bangkok m.m. - er ligegyldigt..

"Nissen" flytter med alligevel, he-he!

Pas nu på du ikke får en voldsom voldsdom i Thailand også..Wink

98% af de danskere der af en eller anden grund er flyttet/flygtet til Thailand, har jeg ingen intention om at omgås. Alt, alt for meget ballade, ENDDA LANGT VÆK I ET PROVINSHUL SOM NÅNG KAJE SKAL DE ÆVLE, KÆVLE OG SLÅS!

Jeg siger det igen: Hold fast hvor jeg hygger mig her på 16. etage i "The Big Smoke"!

JackH

Suk Rak Ning
Kommer med et indlag imorgen, nu vil jeg sqqqqqqqqqqq sove bradert ud...natnat

JackH
SukRak<Ning skrev:

ps. min kone er ikke fra Isaan....

Hvor er hun så fra, Samui måske???

Den største "mafia-familie" dernede lyder efternavnet Poonsawat eller Poolsawas, afhængig af hvordan man vil oversætte fra thai-kling-klong-kaudervælsk til et sprog man kan forstå, engelsk f.ex.

Troede sgu' en overgang at du (Suk-R-N...) var en "Pool-Sawage" - har-har!

JackH

vandango
Mon ikke snart at det er på tide, at dette "bagersted" kommer på som seværdighed (et absolut must!).

Jeg kan arrangere ture fra Pattaya eller bangkok -sågar fra Danmark, med opsamling i Århus og på Vesterbro Kbh.

Med det bliver kun hvis SUK siger ja til at være turguide. Grin

jeg vil ta fat i ham bagermesteren så han kan få et web cam op. så kan vi gå ind og få et billigt grin når de høvler suk med stolene, hæ hæ
og så lidt musik til

http://www.youtub...EfTWBOLizw

Redigeret af d. 30/03-2009 18:03

JackH
vandango skrev:
Mon ikke snart at det er på tide, at dette "bagersted" kommer på som seværdighed (et absolut must!).

Jeg kan arrangere ture fra Pattaya eller bangkok -sågar fra Danmark, med opsamling i Århus og på Vesterbro Kbh.

Med det bliver kun hvis SUK siger ja til at være turguide. Grin

Har-har!

Det ender med en TV serie: "Reality TV fra Bageren" - det kan gå hen å' blive kult...Grin

Så kan kammesjukkerne fra Cafe Århus se der stadig er liv i ballademageren!

JackH
Redigeret af JackH d. 30/03-2009 18:07

Spring til debat: