Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Tid til bank overførelse
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 10/09-2009 11:43
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Kan man få visa electron kort i Kasikorn eller et tilsvarende kort, der ikke kan overtrækkes på? Evt. i en anden bank - gerne i Hua Hin. Steen |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/09-2009 12:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
SteenJ skrev: Kan man få visa electron kort i Kasikorn eller et tilsvarende kort, der ikke kan overtrækkes på? Evt. i en anden bank - gerne i Hua Hin. Steen Hej Steen, KASIKORN Bank : JA , opret en opsparings konto (Saving account) og så får du dit Visa kort "der ikke kan overtrækkes" (du må kun hæve til max det beløb du har indestående). Bangkok Bank : NEJ, de kræver at du har et Ophold/arbejdstilladelse, men du kan stadig oprette en opsparingskonto hos dem og få et ATMkort og en bankbog, der ville tillade dig at hæve i forskelige ATM og banker (kun BKKbank med bogen) men du kan fx. ikke betale med den i forretninger m.m. Hvad angår de andre banker, kan jeg ikke udtale mig da jeg ikke har kendskab til deres procedurer. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 10/09-2009 12:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Altvidende Lung--Hvad med SCB?? Ingolf |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/09-2009 12:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
ingolf skrev: Altvidende Lung--Hvad med SCB?? Ingolf Siam Commercial Bank, logik for burhøns ikke ![]() http://www.siamco...lbank.com/ Nåh spøg til side Thai elsker forkortelser, og her har du en liste over alle banker i Thailand. http://www.bankth...ailand.htm .. Redigeret af Lung Yao d. 10/09-2009 12:59 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 10/09-2009 13:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg har altid brugt Kasikorn Bank lige fra den gang den hed Thai Farmer Bank og altid fået god behandling. Kan kun anbefale den. jeg har også 2 gange fået bevilget overtræk, for de ved der kommer penge hver d. 1. og 15. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.