Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Mitchell skrev:
men politiet her er begyndt at stoppe alle motorcykelister og bilister om aften to gange om ugen hvor de så har et checkpoint, og der bliver alle trafikanter bedt om at puste i ballonen, da politiet er død træt af folks sprutkørsel
Det kunne da være rart at vide hvor og hvornår i Chiang Mai da jeg ikke har set det inu
nu laeser jeg fler skrive at de koere uden helm[bcolor=#ff0033][/bcolor]
jeg har og vil ikke forstaa disse folk at man vil koere i denne trafik uden at beskoette sit hove
det er sikker fordi de ik har naade at beskoette for vis de hade saa vil de ogsaa bruge naade til at beskoette det med (ik noge personlig[bcolor=#cc0033][/bcolor]) men jeg har en god og dyr helm
jeg kunne ik finde paa at koere 30 meter uden at have den paa jeg stoler ik paa en thai belist !! saa en boege for at koere uden helm vil jeg nok aldri faa