Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Verdens farligste flyselskaber
|
|
| JackH |
Lagt på d. 22/04-2009 15:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
rinpoche skrev: Jeg ser ikke Isaan Air optræde på den liste, så den må være i orden ![]() http://isaanair.com/ Isaan Air? Jeg troede lige det var rigtigt, men så... læs her: " The 100 seat 717 is the latest development of the popular DC-9/MD-80/MD-90 family and the only Douglas airliner which Boeing (which merged with McDonnell Douglas in 1997) plans to retain in its product line-up. It is designed for high cycle, short range regional airline operations. Isaan acquired them after American Travelways Airlines on behalf of the Isaan government ordered Bangkok Air (PG) to surrender its assets and close its doors forever. Isaan Air proudly painted over the Siem Reap Air/Bangkok Air 717s. ATW was able to acquire some of the remaining additional 717 parked by defunct Trans World Airlines. The Boeing 717 flies the medium haul routes within Thailand, While the A319 works more on the over-water routes. But the 717 is also used for Singapore, Macau, Bali, and Taipei" Mere: " About Us The origins of Isaan Air can be traced back to 1979, when the Airline Buddha was born at the Eve of Deregulation. His teachings about the true essence and aphorisms of commercial aviation has given us a doctrine on how to operate successfully. We are part of Issara Air Group. Tomorrow, Isaan Air will fly to every country in Southeast Asia and to business/leisure destinations in East and South Asia. In choosing new destinations, Isaan Air voluntarily considers cities with rich competition and flies till the other Airlines no longer exists. This underlines the airline's commitment to help the people develop their full potential and to promote the model of how good an airline can be. Our flights and services are accessible to everyone and everyone is treated equally. We do not charge for anything but the flying fare. It is only based on mileage. That is the only rule we have! always same fare everyday and for everyone. We offer free onboard services from IFE, somtam, sticky rice, and much more. Enjoy our comfortable leather seats with generous seat recline and leg room. Yes your still thinking? we sure give you the whole soda can and a wide choice of exotic fruit juices." ![]() Åh, det er hangar-humor der vil noget, tak Rinpoche! JackH Redigeret af JackH d. 22/04-2009 15:03 |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 22/04-2009 15:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Tak for svaret, Jack H! http://ec.europa....ist_da.htm Checkede selv lige listen ud! Chokerende, de afrikanske lande har næsten flere bandlyste selskaber, end Thai Airways og SAS har flyvemaskiner tilsammen!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 22/04-2009 17:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Skaal Jack. og lad saa dumme nakkerne, og landsby tosserne, saette deres liv paa spil, i deres sagelige, falden paa halen, paa alt hvad der sker herude, alt er bare saaaaaaa rigtigt. Kan sgu til til tider braekke mig over de indlaeg, hvor alt bliver gjort rosen roedt her i Thailand, det er det sgu saa langt fra. Hvilket dem der har vaeret her et lille stykke tid kan skrive under paa. Nu faar jeg nok en roed prik, men ok har stadig en lille smule skulder tilbage saa kan sgu nok baere det. Maa nu nok indroemme der er blevet lidt laengere mellem mine smil herude. Og selv om vi den varmeste tid lige pt. Tror jeg sgu ikkke det er pga. det Varme hilsner her fra Phuket Redigeret af juj d. 22/04-2009 17:18 |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 22/04-2009 17:32
|
|
He-he juj, det er da godt der er nogle realistiske små-kynikere som os til at afsløre skønmalerierne! Er Phuket til at holde ud? Har russerne indvaderet øen? Hvad med alle de sorte "pad thai" gangstere og tuk-tuk driverne? Får de slået nogle turister til plukfisk.. ![]() Var der sidst for 5-6 år siden, vil nok blive aldeles chokeret og skuffet over udviklingen dernede. Men Kata Beach glemmer jeg aldrig... Solnedgang i bugten nede ved The Boat House... ![]() JackH |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 22/04-2009 20:14
|
|
Hehe Jack,,, Ja nogle skal jo laere hvalpene lidt om hvad der sker her![]() Der er blevet bygget en masse siden du var her sidst, men Ok saadan er det jo herude. Jepz de Dumme faranger, der ikke gider saette sig ind i forholdene, eller lytter til gode raad faar stadig nogen dumme flade. Nej Russerne ser vi ikke saa meget til, tror de har gjort et enkelt forsoeg eller to, paa at etablere sig her, men de forsvandt nu hurtigt. Kun Budha og Mafiaen ved hvorhen. ![]() Ja ellers synes jeg her stadig er til at holde ud at vaere, man har jo sine smaa vandings huller Og Kata, Karon og Nai Harn er stadig lige skoenne saerlig nu hvor alle de aandsvage turister er taget hjem. heheJeg var foroevrigt paa After Beach Bar, den anden aften, fantastisk udsigt og solnedgang over Kata og Kata Noi Beach. ligger paa vejen op til Wiev Point. Men jo hygger mig endnu her, men var sgu ved at rykke teltpaelene op sidste hoej saeson. Alt for mange kloge Aager og turister der gjorde livet surt for ordenlige folk. Men takket vaeret de til tider elskelige Thaier. Og deres uendelige visdom med hensyn til politik og hvad der fremmer turismen, samt finanskrisen, minder det mig lidt om de gode gamle dage. Bare flere bare og restuaranter at vaelge imellem. Ogsa har priserne ogsaa faaet et gok nedad, Saa nu er det til at have raad til at leve som man boer det ![]() Giv et et praj hvis du traenger til en lille ferie fra den straa taekte paa 16 sal Jan |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 22/04-2009 20:21
|
|
Det lyder stadigvæk som det Phuket jeg kan huske, og After Beach Bar var mit foretrukne vandhul ved solnedgang, dejligt sted... For at blive ved tråden og de farlige fly, hvem skal man flyve med fra Bangkok, nogen anbefaling? Hvis nu jeg lige ku' få sendt konen til landsbyen (hun savner at få jord mellem tæerne!) - så ku' jeg jo snildt ta' til Phuket og få strandsand mellem tæerne, he-he! JackH |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 22/04-2009 20:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg har ikke været på Phuket de sidste 4 år. Jeg boede der for 12 år siden, men ikke om jeg gider at komme der igen. Min danske kollega som taler overordentlig godt thai og som er kommet i Thailand siden 1986 var der sidste år, og han havde problemer med at finde folk der kunne tale thai med ham. Han tager sgu ikke til Thailand for at tale Hindi/farsi og shit. Fik jeg nævnt taxi-mafiaen? Heldigvis er der jo så andre destinationer ikke ret langt fra Phuket. Ranong, Surat Thani, Phang Nga, Krabi, Trang. mvh |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 22/04-2009 20:42
|
|
Sgu lidt ked af ar skrive det, men hvis du lover ikke at sige det til nogen, Thai Air. Har et ekstra vaerelse hvis du skulle komme forbi. Er dog i DK i Juni, men ellers er her aabent hus. Saa du er mere end velkommen. |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 22/04-2009 20:59
|
|
Tak for det, juj... Jeg gi'r lyd... Rinpoche: Ja, men ingen steder i Thailand har jeg fundet bedre strande end Kata, Kata Noi og Nai Harn! De kan komme med Krabi, Ko Chang, Samet, Samui osv. - det kan næsten ikke sammenlignes. Farsi, hindi, tysk, engelsk, svensk, jysk, århusiansk (Godaw do' - der findes selvfølgelig hele menageriet, som alle andre turiststeder i Thailand...Kun her på 16. etage er den ægte vare, når jeg gennem smoggen nyder den særlige giftigt/kemiske violette og pink nuance solen får sidst på dagen. Åh, det er smukt! Mens hele det ægte Thailand larmer løs nede på asfalten/cementen... ![]() JackH |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 22/04-2009 21:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg kan give dig strandene på øerne i Krabi og Trang. Og også Railey på fastlandet i Krabi. Men ellers så er der koh Poda, Koh Ngai, Koh Mook, Koh Kradan, Koh BuBu, koh Hong, Koh Libong. OG det er kun dem jeg har været på, der er utvivlsomt flere. Indrømmet, strandene på Phuket er også rigtig dejlige. PS. Du skulle have set koh Chang i 1995. Fantastisk. Nu? Glem det. Syd for koh chang ligger imidlertid en retro-ø: http://teakdoor.c...-trat.html Tag din bedre halvdel med hertil og hvis hun er naturelsker, så vil hun elske dig herfor ![]() |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 23/04-2009 07:30
|
|
Det var ligegodt.... Du kender sgu' de endnu eksisterende "hideaways" - fantastisk smukt på Koh Kood, men hvor længe? Jeg vil tjekke alle de andre steder du har nævnt, tak skal du ha'... JackH |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.