Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
kæreste i Thailand og alle tankerne
|
|
| jm |
Lagt på d. 29/04-2009 10:10
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
savasava skrev: Hun der jobber i butikken her i nabolaget, hun korer det som Mitchell naevner, med flere farangs, for nogle maneder siden var hun godt nok nervos, fordi svenskeren og tyskeren havde planlagt visit pa samme tid, hvad det endte med, ved jeg ikke. Hos en anden i nabolaget, flyttede thai manden ind, nar farangen var bortrejst/hjemme. Skal man nu til at bedomme thai piger efter udseendet, ja, sa er der ikke noget at komme efter, men skindet kan bedrage. Derfor kan din kaereste jm, vaere ok alligevel, hun ser rimelige sod ud. Hvorfor du onsker vi skal se hende, forstaar jeg ikke rigtigt. Hej, Næ det er måske også dumt at vise et billed af hende, men jeg er jo bare stolt af hende og ønsker at hele verdenen skal se hende og jeg har bare lyst til at råbe det ud til alle, sådan er det vel bare at være forelsket i en sød smuk pige. |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 29/04-2009 16:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Lige en ting. Nu har du ikke skrevet hvor pigen kommer fra. I Bangkok er det nok lidt mere liberalt med omgangsformerne mellem generationerne. Men kommer pigen fra landet, sa er der store forventninger til at der snart skal "ske noget" nar hun nu har taget det store skridt at introducere dig for familien og offentliggjordt jeres forhold. Forresten har hun varet gift for ? har hun born ? Hvor gammel er hun ? Dette er vigtige parametrer at have hvis man skal give dig rad..... P.S. Hvorfor kan jeg ikke se hendes billede i din avatar ? Boes "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| jm |
Lagt på d. 29/04-2009 21:23
|
Boes skrev: Lige en ting. Nu har du ikke skrevet hvor pigen kommer fra. I Bangkok er det nok lidt mere liberalt med omgangsformerne mellem generationerne. Men kommer pigen fra landet, sa er der store forventninger til at der snart skal "ske noget" nar hun nu har taget det store skridt at introducere dig for familien og offentliggjordt jeres forhold. Forresten har hun varet gift for ? har hun born ? Hvor gammel er hun ? Dette er vigtige parametrer at have hvis man skal give dig rad..... P.S. Hvorfor kan jeg ikke se hendes billede i din avatar ? Boes Hej Hun bor i Phuket by men kommer længere sydfra, der hedder Hadyai. Hun har været gift men blev skilt for 3 år siden, og har en søn på 10 og er 32 år. |
|
|
|
| norton |
Lagt på d. 29/04-2009 22:58
|
Nu har jeg snart været gift med min kone i 6 år. Jeg fortalte min kone før vi blev gift at hvis hun ledte efter en mand med mange penge var det ikke mig hun skulle vælge. Hendes svar var den gang som i dag hvad betyder penge i forhold til at jeg respekter og elsker hende og er ærlig over for hende. Det er det vi i dag har vores liv baseret på med respekt, kærlighed og ærlighed over for hinanden og vores familie. Jeg har også sagt til min kone at hvis venner og / eller familie ikke kan accpeter den ene af os kan de ikke accpeter os som helhed da det er min kones og mit valg at leve sammen. Vi har heldigvis ikke haft problemer med andres accept af os. Min kone kommer fra udkanten af Bangkok. Kærlighed, respekt og ærlighed er det efter min mening de vigtigste dele i et hvert forhold. Lige meget hvor i verden Du er vil der altid være gode og dårlige mennesker. Hvis Du selv mener hun er den rette for Dig så hold fast i hende det er Jeres beslutning der er den vigtigste. Mvh. Norton |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.