Se indlæg
 Udskriv debat
Billig billet til Thailand i December
jhmh
Jeg har heller ikke gode erfaringer med TE. Min kone og jeg bestildte billetter hos dem i Feb.
Vi var lidt sent ude og betalte derfor samme dag vi fik opkrævningen/bookningen. 3-4 dage senere fik vi bekræftelsen og rejsebevis tilsendt og troede så alt var ok.
2 dage før afrejse ringede TE og beklagede at der var overbooket og vi ikke kunne komme afsted da vi var de sidste der havde købt billet.
Vi ringede til Thaiair og kunne komme afsted 3 dage senere, godtnok til 1300 kr mere pr billet, men servicen var helt i orden.
Det var sidste gang vi prøver med TE, fremover rejser vi med Thaiair. Det er lidt dyrere, men man kommer afsted til tiden og kan flyve direkte

JHMH
jhmh

kenneth
Ja,men kolla i Sverige på pris,där finns en hel del att spara även ni väljer att åka med Thai,har lagt in en link till Erawan och kollar upp 2 till,så Mugge har hittat billigt i Helsingborg och hoppas han delar med sig vilken det var..Grin

MVH Kenneth

kenneth
Här är 2 att kolla....

[url]www.flyprice.se/[/url]
[url]www.indcen.com/Default.asp[/url]

MVH
Kenneth
Redigeret af John d. 14/06-2005 20:34

Bjarne
Hej Kanut

Prøv Ichtus Rejser - de er ikke så store, men til gengæld har de korte ører. Det er ikke nødvendigt at rykke i dem. De seneste gange, vi har været afsted, har Ichtus klaret billetterne til de rigtige priser.
/bjarne

Spring til debat: