Se indlæg
 Udskriv debat
Børnene i Doi Law
rinpoche
Normalt er jeg meget skeptisk omkring internet opfordringer til støtte til såvel dette som hint.
Denne min anskuelse gælder IKKE dit/jeres projekt.

I har min dybeste respekt.

mvh
rinpoche

huratho
Hej
Selv om Claus har forrygende travlt, har han givet sig tid til at lægge lidt nyheder ind på www.aidsboern.dk hvor man bl.a. kan læse om misforståelse og utradionelt indsamlimg af penge til skolen.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

swed
Hugo var der ikke tale om en container på et tidspunkt ?
Swed

huratho
Hej
Vi har i den forgangende uge haft 2 fam. med ude på skolen og som den ene, Per udtrykte det "En stærk oplevelse". Læs mere på www.aidsboern.dk
Hilsen Hugo

huratho
Hej
Jo, Swed og det er der stadig. Den container som tager Legoklodserne med kommer fra Lions Club og kommer sidst i juli - først i august.
Hilsen Hugo

Payanak
Noget nyt?

Jeg ser for få kendte navne fra DTW siderne.

huratho
Hej
Vi har haft en del besøgende på skolen i den seneste tid, alle med samme resultat som alle andre besøgende. Anders Nielse bevilgede 14 x 4 komplet sæt fodboldtøj, som er bestilt, men endnu ikke færdige. Når tøjet bliver leveret vil jeg tage nogle billeder. Vi har boret efter vand, desværre med negativ resultat... Læs mere/Kommenter på www.aidsboern.dk
Hilsen Hugo

Lung Yao
swed skrev:
Hugo var der ikke tale om en container på et tidspunkt ?

Hej Swed m.m.,
JA, Jeg staar for forbindelse, da min god ven Soeren Birch Rasmussen som er Formand for Lions Club Ganlose Afd. har vaeret venlig at stille noget plads (2 Euro palle +) med Legoklodser(Askmose) toej/legetoej( Hvorforikke) + diverse ting som jeg har indsamlet, i den ene af deres container skulle efter sigende vaere ankommet til BKK i sidste uge og er ved at blive toemt. Da det gaar igennem nogle officielle kanaler (Kongelige Protektor) saa tager det lidt tid inden de respektive effekter bliver afleret igennem Lions Clubs afdelinger i naerheden af henholdvis Korat (for Thailand Children's Home) og Chiang Mai (Doi Law boernene).
Jeg skrev paa Hugos hjemmeside at vi (jeg) maaske skulle anmode DTWs medlemmer om en extraordinaer tilskud (uafhaengig af indsamlingen for at betale evt. omkostninger for transport af tingene fra BKK til CM. Mine "egne ting" til TCH, skal jeg nok selv bekoste. Maaske bliver extra indsamlingen unoedvendigt, vi faar se i naermeste fremtid.
Jeg regner med at tage snart en tur nordpaa og hilse paa Hugo, hans kone og skolen, da jeg har nogle ting med som vi tog som privat bagage .Sunflower
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

huratho
Hej
Som mange af jer sikkert har læst er der 4 dygtige elever fra Doi Law som starter på videregående uddannelse her i CM til okt. Disse 4 børn er sponsoreret af 2 firmaer her i CM.
Vi mangler pt. en sponsor til et barn mere som vi så kan befri fra rismarken. Et sposorat koster THB 90000,00 fordelt over 3 år. Beløbet dækker undervisning THB 20000,00 pr. år og 10000,00 THB til dækning af mat. + uniformer. Kost og logi sørger vi for.
Hvis nogen er eller ved nogen som kunne være interesseret i at hjælpe et barn væk fra rismarken høre vi gerne fra dig/jer.
Hilsen Nang og Hugo

huratho
I mit indlæg om et sponsorat har jeg fejlagtigt placeret et par 0er for meget.
Undervisningen koster THB 20000,00 pr. år.
Mat. + uniformer koster THB 10000,oo pr. år.
Altså ialt THB 30000,00
Undskyld fejlen.
Hilsen Hugo

huratho
Hej
I dag har Michael, som arbejder hos John i Bangkok, besøgt skolen med samme udtryk "en barsk" oplevelse, men det vil han selv skrive om.
Så er der kommet reklame-penge fra John THB 15000,00 og fra DTW THB 10000,00 Tak for dette. Alt hjælper jo
Hilsen Hugo

huratho
Hej
Der er lagt nyt ind om Michael"s besøg på skolen, hvor han bl.a. skriver "Skolebesøget er tiden værd det er helende"
Læs mere om Michael"s beretning på www.aidsboerne.dk
Hilsen Hugo

sony
Hejsa Hugo prøver lige at lave dit link aktivt, for igen igen har du lavet en fejl i det, husk nu det er ikke en ko du sidder foranPfft

http://www.aidsbo...orside.php

Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Lung Yao
i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/a75f791c.jpg

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/263d7b90.jpg

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/1317e4e1.jpg

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/8233799d.jpg

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/012a00b7.jpg

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/0d528209.jpg
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Namprik

www.isaan-house.com
Lung Yao
http://s863.photo...=slideshow

.
Redigeret af Lung Yao d. 27/08-2010 14:53

Robert Kronberg
Lung Yao skrev:
i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/a75f791c.jpg

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/263d7b90.jpg

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/1317e4e1.jpg

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/8233799d.jpg

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/012a00b7.jpg

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/0d528209.jpg

Det ser flot ud.

Har I overvejet at fondraise, men så skal der bruges en dansk bosiddende partner, tror jeg.

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
kimkingo
Hej Namprik.
Er det ikke en gammel film du har lagt ind??Hmmmmmm
Fordi da min kone og jeg besøgte skolen i Januar 2010. Da fik vi at vide, at børnene ikke boede på skolen mere, men hos familiemedlemmer eller andre.
Men måske har jeg misforstået noget.Hmmmmmm
Hilsen
KimkingoSmile

Lung Yao
i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/th_9865a440.jpg
Matematik undervisning

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/th_88bc43e1.jpg
Thai diktat timen.

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Doi%20Law%20school%20-%20Chiang%20Mai/th_ed76bd89.jpgLegende piger i "pausen"
Redigeret af Lung Yao d. 27/08-2010 16:50

Spring til debat: