Se indlæg
 Udskriv debat
Ny test for familiesamføring
Nirvana
bentmj skrev:
Hvad er det dog dette engang så vidunderlige land er er blevet til de sidste år. Er DK blevet et fremmedfjendsk racehygiejnisk gestapostat? Jamen hvad i alverden er det dog for et system vi har fået, er DK et lukket land hvor der kun er plads til dem med lidt penge på bogen og iskold over for sine medmennesker.
Undskyld jeg siger det, men DK minder mig faktisk om Tyskland i 30 og 40erne, og føj hvor jeg skammer mig over at være dansk.
Hvad bliver det næste tiltag mon fra regeringen, skal alle danskere med en thaikone/kæreste sendes på opdragelse?
Skal vi have officel flagdag den 20 april på Hitlers fødselsdag eller på krystalnatten den 9/10 november?
Den nye indvandrerprøve/indfødsretsprøve er jo på det nærmeste kriminel og racistisk. Prøven er stort set møntet på dansk udenlandske ægtepar, selvom udenlandske ægtefæller er de bedst integrerede her i landet så er det den type som skal eksaminiseres fremover.
I et stort land som Thailand har vores koner/kærester kun mulighed for at lære dansk og dansk kultur hos Clyde i Bangkok, jamen hvad så med dem som bor langt oppe nordpå eller sydpå, hvilke muligheder har de?
Loven skulle træde i kraft ved årsskiftet og der skulle komme film, lydbånd og billedmaterialer til undervisning til prøven hvilket jeg glæder mig til at se.
De fleste af os har jo ikke et pengetræ i haven, og vil det sige at hvis man er en fattigrøv(som mig), så er det forbudt at forelske sig uden for EU?
Kan det være rigtigt at de skal rejse fra Thailand til Brøndby for at gå op til prøven, det lyder jo fuldkommen vanvittigt.
Jeg har netop været på nettet og printet ud "Politisk aftale mellem regeringen og DF om håndtering af euretten om fri bevægelighed efter ef-domstolens afgørelse i Metocksagen", men er der nogen som kan hjælpe mig med at finde loven om den nye indvandringsprøve/indfødsretsprøve som det ville være rart at nærlæse?
Hvor har vi mulighed for at klage over denne lov som jeg næppe kan tro er helt lovlig.
Menneskerettighedskommisionen, og hvor mere?
Det blev et langt men vigtigt indlæg.
Pas godt på jer selv og hinanden.

Ja bentmj jeg tror jeg vil bakke op om din holinger
og folk i flexjob får det heller ikke nemt de kan ikke bare flytte til sverige

fckguld
Nirvana skrev:
[quote]bentmj skrev:
Hvad er det dog dette engang så vidunderlige land er er blevet til de sidste år. Er DK blevet et fremmedfjendsk racehygiejnisk gestapostat? Jamen hvad i alverden er det dog for et system vi har fået, er DK et lukket land hvor der kun er plads til dem med lidt penge på bogen og iskold over for sine medmennesker.
Undskyld jeg siger det, men DK minder mig faktisk om Tyskland i 30 og 40erne, og føj hvor jeg skammer mig over at være dansk.
Hvad bliver det næste tiltag mon fra regeringen, skal alle danskere med en thaikone/kæreste sendes på opdragelse?
Skal vi have officel flagdag den 20 april på Hitlers fødselsdag eller på krystalnatten den 9/10 november?
Den nye indvandrerprøve/indfødsretsprøve er jo på det nærmeste kriminel og racistisk. Prøven er stort set møntet på dansk udenlandske ægtepar, selvom udenlandske ægtefæller er de bedst integrerede her i landet så er det den type som skal eksaminiseres fremover.
I et stort land som Thailand har vores koner/kærester kun mulighed for at lære dansk og dansk kultur hos Clyde i Bangkok, jamen hvad så med dem som bor langt oppe nordpå eller sydpå, hvilke muligheder har de?
Loven skulle træde i kraft ved årsskiftet og der skulle komme film, lydbånd og billedmaterialer til undervisning til prøven hvilket jeg glæder mig til at se.
De fleste af os har jo ikke et pengetræ i haven, og vil det sige at hvis man er en fattigrøv(som mig), så er det forbudt at forelske sig uden for EU?
Kan det være rigtigt at de skal rejse fra Thailand til Brøndby for at gå op til prøven, det lyder jo fuldkommen vanvittigt.
Jeg har netop været på nettet og printet ud "Politisk aftale mellem regeringen og DF om håndtering af euretten om fri bevægelighed efter ef-domstolens afgørelse i Metocksagen", men er der nogen som kan hjælpe mig med at finde loven om den nye indvandringsprøve/indfødsretsprøve som det ville være rart at nærlæse?
Hvor har vi mulighed for at klage over denne lov som jeg næppe kan tro er helt lovlig.
Menneskerettighedskommisionen, og hvor mere?
Det blev et langt men vigtigt indlæg.
Pas godt på jer selv og hinanden.

ja du har ganske ret os der kan forsørge os selv bliver ramt, de andre står stadig i den lange kø i ryesgade -det er prisen for skiftende regeringers fejlslået integration eller mangel på samme , der nu rammer os der ikke har hele fløde kanden i stats kassen
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

blume
Undren
Det er med stor undren jeg læser den sammenligning med Tyskland i en periode med et forvansket menneskesyn.
Det er klart når det rammer en selv at nogle bruger disse argumenter, men det gør dem jo ikke objektive at argumentere på denne måde.
lovgivningen er helt klart vendt mod økonomi og bekvemmelig personer, men på baggrund af en masse indlæg her på siden, sikkerhed og forsørgelse, contra kærlighed og eller ??
Venlig hilsen fra Fyn
Blume

sabai sabai
Sikke da en gang ÆVL der er gang i her !!

Vil foreslå en prøve , for plattenslager der sidder i Thailand og Danmark , og hygger sig på pension/kontanthjælp !

For at modtage pension/kontant hjælp , fra Danmark skal følgende krav kunne opfyldes :

Skal kunne tale følgende sprog , perfekt. !

Dansk

Thai ( Beer Bar thai kan ej godkendes )

Engelsk

Fransk

Tysk

Urdu

Swahili

Rusisk

Græsk Latin)

Spansk

Grønlandsk

Kinesisk

Åben dog øjene , der er sgu da en meget god grund til at det er sådan idag !!

[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Jake
Sagen er den, at regeringen reelt vil stramme op for, at flere ikke-integrerbare personer fra Mellemøsten kommer herop og skaber endnu mere ballade. Da det er forbudt at diskriminere, rammer det også "almindelige" danskere, som naturligvis ville integrere deres koner/mænd...
Jeg bliver muligvis selv ramt af loven, men støtter den trods alt. For indvandringen fra visse områder er gået for vidt. Det ville i min optik være OK at diskriminere folk med en udemokratisk ideologi.... vi har allerede skudt os selv godt i foden....

sabai sabai
Prøven er stort set møntet på dansk udenlandske ægtepar, selvom udenlandske ægtefæller er de bedst integrerede her i landet så er det den type som skal eksaminiseres fremover

Sådan en gang ÆVL !

Vil gerne købe dine Skyklapper ! Hvad koster de ? eller kan vi bytte med Lyserøde briller ? Har også en del sygekasse briller på lager !
Redigeret af sabai sabai d. 30/08-2009 02:18
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

sabai sabai
selvom udenlandske ægtefæller er de bedst integrerede her i landet [b][/b]

Ja som ludere i Thai netværket !!!!!
Redigeret af sabai sabai d. 30/08-2009 02:26

sabai sabai
Tag de lyserøde brille af !! .. og prøv at tænke lidt selv !!

http://www.bt.dk/...ons-kirken

Redigeret af sabai sabai d. 30/08-2009 03:22

paulsenp
sabai sabai skrev:
selvom udenlandske ægtefæller er de bedst integrerede her i landet [b][/b]

Ja som ludere i Thai netværket !!!!!

Her er du vist kommet ud, hvor du ikke længere kan bunde.

Og hvad har rydningen af Brorsons-kirken overhovedet at gøre med emnet for denne tråd?
Peter

bentmj
Sabai du skriver at alle thaier er ludere, jamen der findes 64-65 mill thaier så det bliver alligevel mange, næh du sandheden er den at under 1% af alle thaier arbejder i barbrancen.
Poulsen du har ret, men Brorson kirken skulle blot være ryddet for længe siden, men det er jo ikke en større gruppe afviste asylansøgere vi taler om, det er jo en hel anden gruppe som selv Sabai og Poulsen ville forstå hvis de læser mit indlæg uden skyklapper.
Gruppen jeg skriver om er de danske statsborgere som gifter sig eller er kæreste med eksempelvis en thaier, hvorfor skal de rammes af en flok fremmedfjendske politikere med et iskoldt hjerte som nu forsøger at ødelægge deres liv ved at ramme dem på pengepungen og med en prøve som de fleste danskere ikke kan klare.
Jeg testede mig selv med danskprøven forleden, jeg måtte have 8 fejl og havde 7, men det skal nævnes at jeg gættede mig til mindst halvdel af svarene, så det var ikke imponerende så sig bare jeg er dum.
Ja Jake vi har for længe siden skudt os selv i foden, men giver det os ret til at ramme danske statsborgere hvis brøde har været at forelske sig i en asiat? Og er det forbudt for fattigrøve i DK at forelske sig i en asiat?
Jeg synes det er helt fint at man endelig slår ned på plattenslagere, men hvorfor skal aviserne afsløre dem før der bliver gjort noget ved sagen, og hvad har det med ærlige danske statsborgere at gøre som blot forelsker sig uden for EU, lad nu være med at blande tingene sammen og gøre det til noget som det ikke er.
Fckguld du skulle prøve at læse Tysklands historie fra 30 og 40erne og så sammenligne den med regeringens og DFs politik, så ville du desværre se store lighedspunkter hvilket også var fremme i pressen tidligere på året, jeg tror virligt de fleste ville rykke dem selv i håret af skam.
Har nogen herinde prøvet i Thailand at forklare om de danske regler, for de gange jeg har forklaret det er jeg blevet meget lille og rød i hovedet.
Fortsat god weekend til alle.

HD
Jeg vil lige fortælle at min søn`s kæreste kom til danmark anden gang i januar og blev gift i februar søgte om familiesamføring sidst i marts. Fik at vide der var 3 måneders behandlingstid og knap 3 måneder efter fik hun bevilget fast ophold, som gælder i første omgang i 2 år.

Har startet efter sommeferie Dansk undersisning 3 dage om ugen ,som amtet betaler. Jeg mener bestemt ikke at den nye test gælder med tilbage virkende kraft

MVH Henning

Karabau
Synes det er rimeligt med en test så vi ikke bare får en masse muslimer, dvs. kvinder som ikke må arbejde for deres mand osv. Imamer der vil krig mod kristne og bargirls ind i landet som gerne vil lave socialbedrageri... Vores velfærdssamfund skal ikke bare betale til dem som bevidst ønsker at snyde. Det kan måske undgåes ved en test. Men omvendt skal vi tage meget mere godt imod dem som virkelig vil gøre en indsats. Udlændinge der kommer til Danmark skal som noget af det første lære at kende jobcenteret og hvordan man søger job i DK. Vi sender dem jo kun til dansk undervisning og der er da ikke nok. De skal ned på jobcenteret og lære at søge job i DK så vi kan få danske skattekroner ud af dem. ShockGrin

www.pattaya-lejlighed.com
Karabau
Thaipiger/kvinder har ofte den indstilling og moral at de gør alt for penge. Men måske er det deres religion som gør at de er sådan. Det virker som om deres krop bare er kød og ikke indeholder følelelser. Jeg har være 18 gange i Thailand og været gift med thaikvinde i DK 7 år og har været i seng med ca. 100 thaipiger. Min erfaring er at uanset hvilken thaipige eller om hun er gift eller ej så kan hun hoppe i med en anden mand bare han er gavmild....Angry Jeg vil aldrig stole på en thaipige de søger altid hen efter nye frække udfordringer uanset om de er gift eller ej..

www.pattaya-lejlighed.com
Dream
Det er da det vaerste vaas jeg laenge har laest, har du kigget dig selv i spejlet for nyligt............

Det er lige praecis saadan en gang braek der kan goere mig harm, hva fanden bilder du dig ind......

DET STAVES CARABAO !!!

En HOPLA- naal er paa vej...........

100 Thaipiger, du er da en fandes karl..............Sad

Min erfaring med saadanne nogen som dig er at de vil styre og ikk lade pigen have et lv ogsaa, du er gennemskuet.........foej siger jeg bare.....
Redigeret af Dream d. 30/08-2009 13:11

Thai
bentmj skrev:
Den nye indvandrerprøve/indfødsretsprøve er jo på det nærmeste kriminel og racistisk

Du må være verdensmester i at lukke venstreorienteret lort ud, du skammer dig over at være Dansk, så prøv at få en fast opholdstilladelse i Land of smile, det er næsten umuligt og det er ikke mange Thaier som skammer sig over.

Dream
Dream skrev:
Det er da det vaerste vaas jeg laenge har laest, har du kigget dig selv i spejlet for nyligt............

Det er lige praecis saadan en gang braek der kan goere mig harm, hva fanden bilder du dig ind......

DET STAVES CARABAO !!!

En HOPLA- naal er paa vej...........

Min erfaring med saadanne nogen som dig er at de vil styre og ikk lade pigen have et lv ogsaa, du er gennemskuet.........foej siger jeg bare.....

Min erfaring med saadanne nogen som dig er at de vil styre og ikke lade pigen have et liv ogsaa, du er gennemskuet.........foej siger jeg bare.....

Kender flere gamle fjolser her i TH, hvor pigen bliver skaeldt ud hvis hun spiser som-tam kl. 17 for stodderen siger VI SPISER KL. 18 og det er Dansk mad.....Koeber hun et lille gaestehandklaede til 10 THB saa flipper han ogsaa helt ud........se disse fjolser vil aldrig finde kaerligheden.....HELDIGVIS !

Med den indstilling du har er det vel ganske forstaaeligt at pigen vil finde en bedre mand, og i dette tilfaelde skulle det jo vaere ganske nemt......

Gif med en Thai i 7 aar, og du stoler ikke paa Thai'er siger jo mere om dig end om pigen.....rent til grin at udstille sig selv paa den maade...........

ps. Hva' laver du egentligt her paa DTW ?
Redigeret af Dream d. 30/08-2009 13:39

Karabau skrev:
Thaipiger/kvinder har ofte den indstilling og moral at de gør alt for penge. Men måske er det deres religion som gør at de er sådan. Det virker som om deres krop bare er kød og ikke indeholder følelelser. Jeg har være 18 gange i Thailand og været gift med thaikvinde i DK 7 år og har været i seng med ca. 100 thaipiger. Min erfaring er at uanset hvilken thaipige eller om hun er gift eller ej så kan hun hoppe i med en anden mand bare han er gavmild....Angry Jeg vil aldrig stole på en thaipige de søger altid hen efter nye frække udfordringer uanset om de er gift eller ej..

Du er da helt væk at høre på!

Jeg er verdens fattigste mand, og alligevel er jeg 100 % sikker på min dejlige BARPIGE aldrig vil forlade mig. Derimod gør hun en fantastisk indstats ud af at lære Dansk, og snakker konstant om at finde et job så hun kan bidrage til vores ikke helt optimale økonomi.

Tror du tager fejl af Thai piger, hvis du tror de kan lide at være sammen med mænd for penge. Men det er jo nok noget du er nød til at forestille dig for at have god samvittighed?

Dream
En lille besked fra min kone skal du ogsaa have "Karabau"
.
.
.
.
.
ถ้าคุณไ่ม่เชื่อใจผู้หญิงไทย ทำไมคุณถึงได้แต่งงานกับคนไทยและอยู่กินด้วยกันนานถึง 7 ปี คุณว่าผู้หญิงไทยทุกคนเชื่อใจไม่ได้ แล้วฝรั่งล่ะเชื่อใจได้ทุกคนมั้ย (โดยเฉพาะตัวคุณ ) ก่อนที่คุณจะพูดว่าผู้หญิงไทย หรือว่าใครๆ คุณควรจะส่องกระจกมองย้อนดูตัวคุณเองซะก่อนนะ ทำไมคุณจึงรู้ว่าผู้หญิงไทยทุกคนเชื่อใจไม่ได้ คุณตอบได้มั้ย ถ้าคุณตอบไม่ได้ คุณก็ไม่สมควรที่จะว่าผู้หญิงไทย...ถ้าคุณคิดอย่างที่คุณได้กล่าวมา ฉันหวังว่าคุณคงไม่จำเป็นอะไรที่จะต้องมาเมืองไทยอีก...( ผุ้หญิงไทยเราก็มีศักดิ์ศรีนะคะ )
Redigeret af Dream d. 30/08-2009 14:44

skulle hilse fra min kone og sige hun er sikker på du er sammen med så mange thai piger fordi du ikke kan finde en dansk pige Grin

Og ang religion.. er man buddhist er man ikke sin mænd utro! Der er vist meget du ikke ved om Thailand/buddhisme
Redigeret af d. 30/08-2009 14:49

sabai sabai
Ezal skrev:
skulle hilse fra min kone og sige hun er sikker på du er sammen med så mange thai piger fordi du ikke kan finde en dansk pige Grin

Og ang religion.. er man buddhist er man ikke sin mænd utro! Der er vist meget du ikke ved om Thailand/buddhisme

Hvad er det så lige alle de gifte thaipiger laver på massage klinkker over hele Danmark ??

Hmm.. selv tror jeg de spiller ludo !

Men måske der er nogen der ved bedre ?Shock

Spring til debat: