Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hvis nogen påtaler, at du opfører dig som et fjols, er det vel uden betydning, hvor den pågældende kommer fra.
NEJ Peter det skal jeg garanter dig for det ikke er....
Så lad mig omformulere det lidt:
Hvis du opfører dig som et fjols overfor nogen, og han/hun påtaler det, er det vel uden betydning, hvor den pågældende kommer fra. Eller?
er det så svær at forstå Peter. kig på historien i første inlæg. for pigen er det ikke unomalt at tale i telefon, i en biograf, men det er det for dig og mig. situationen kunne være omvent hvor jeg lavede noget der var normat, i MIT land og en udlænding påtalte det fordi det ikke var normalt i HANS land....kan du se det nu ??
og min avatar er ikke en trutte, det er en slags turbo. der hænger en stor dåse brune bønner på styret som skal intages under kørselen. det skulle så gi effekt. CO2 neutral...? det er den ikke
Fy for sørensen da, det må være en stinker den der!
Nå, nu vi er igang, så et eksempel fra Vibystan:
Jeg venter pænt i kassekøen i Føtex, der er en såkaldt rød "diskretionsstreg" som man venligst bedes holde sig bag, så ens nysgerrige øjne ikke bliver fristet til at aflure PIN-kode tastaturet.
Bagved står 2 unge somaliere, dem med attitude og foragt i blikket over de laverestående kristne danskere der æder svin og drikker bajere!
Jeg står bag omtalte streg, dvs. de kan ikke få deres lort hældt op på båndet, da jeg sgu' ik' flytter mig...
Reaktion: "Flyt dig for helvede" ! - lyder det på det der underlige hvislende halv-danske kaudervælsk med zzummende stemte S'er og andre mærkværdigheder som er åh så hipt og in i de kredse.
"Gu' vil jeg ej" svarer jeg, hvilket fører til en højlydt diskussion som jeg ikke vil referere her... Hvad gjorde kassedamen og alle de andre kujon-danskere der var tilskuere?
De gloede op, ned og ud til siden, uden en eneste kommentar...
JEG havde ret, JEG holdt mig bag diskretionslinien, men det ville et par udenlanske kameldrivere ikke finde sig, hvilket de også i den grad gjorde opmærksom på!
Phuck dem...
Dr. Gonzoo
Redigeret af hsthomsen d. 31/08-2009 21:32
Det er ikke normalt at tale i telefon i en biograf i Thailand, og det er nøjagtigt lige så uhøfligt og irriterende for andre som det er tilsvarende i Danmark.