Se indlæg|
ATM Card
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/09-2009 16:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
hsthomsen skrev: kunne få hende til forsørge mig, men vil ikke have hun arbejder før hun kan flydende dansk - dansk det vigtigste hvis man skal leve her- jeg prøvet lære thai 3 gang opgav- god dag
Øjh, nogle flotte damer i har Fckguld og Ingolf! For hulen da, er de dyre i drift? ![]() Fckguld kan vi ikke få et nærbillede? Foriøvrigt er jeg totalt enig med Mitchell, men som VIP også siger: Det er ikke kun i Isaan at tøserne har den holdning, det er da overalt i Thailand. Tjek den her: http://frogblog-t...isaan.html Dr. Gonzo DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 06/09-2009 16:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Ezal skrev: har sagt det før ![]() jeg er fattig og på bistandshjælp og har været det læææænge, alligevel er jeg gift med en meget smuk og god thai pige som jeg fandt i en bar første gange jeg var i thailand verdens sødeste pige! så mon dog hun har taget mig for pengene, hun havde flere da hun arbejdede på baren. husk der er forskel på folk Har hørt det før ! Ezal , rart at høre du har en sød og smuk kone , så held og lykke fremover. Det som er problemet med thaier der kommer hertil , og gifter sig med en mand , som måske ikke lige har den fedeste intægt eller bankbog er ! Familien i Thailand forventer en pæn pengestrøm , nu da datteren har "vundet" billetten til smørhullet . Pigen vil også sikker sin alderdom , hus , opsparing osv. (hun har bestemt ikke tænkt sig at blive her for evigt ) ! Hvis disse "små" krav ikke opfyldes ganske hurtigt ,vil hun selvføgelig kigge efter nye græsgange og snakke med "veninderne" , og dem er der temmelig mange af efter nogle år her i landet ! Så er det , det store netværk går igang ! Pral , løgn , misundelse , osv. ( min mand er rigere end din ! og jeg har 2 huse og 1 bil i thailand plus en fed bankkonto ) . Så er vejen banet , til en ny mand , job på massage klinik , et par rundhåndet "giik" måske ! osv. Pludselig står den rare søde , men lidt fattige mand i lort til halsen ! Da han skal kæmpe mod hele thai-netværket og alle de Danske mænd som gerne vil overtage ,denne lille uskyldige thaipige , som er blevet så grimt behandlet af fattigrøven ! For en Thai er det kun penge det tæller ! Husk vandbøffelen i Thailand står over en falang !! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/09-2009 16:57
|
|
sabai sabai skrev: [quote]Ezal skrev: har sagt det før ![]() jeg er fattig og på bistandshjælp og har været det læææænge, alligevel er jeg gift med en meget smuk og god thai pige som jeg fandt i en bar første gange jeg var i thailand verdens sødeste pige! så mon dog hun har taget mig for pengene, hun havde flere da hun arbejdede på baren. husk der er forskel på folk Har hørt det før ! Ezal , rart at høre du har en sød og smuk kone , så held og lykke fremover. Det som er problemet med thaier der kommer hertil , og gifter sig med en mand , som måske ikke lige har den fedeste intægt eller bankbog er ! Familien i Thailand forventer en pæn pengestrøm , nu da datteren har "vundet" billetten til smørhullet . Pigen vil også sikker sin alderdom , hus , opsparing osv. (hun har bestemt ikke tænkt sig at blive her for evigt ) ! Hvis disse "små" krav ikke opfyldes ganske hurtigt ,vil hun selvføgelig kigge efter nye græsgange og snakke med "veninderne" , og dem er der temmelig mange af efter nogle år her i landet ! Så er det , det store netværk går igang ! Pral , løgn , misundelse , osv. ( min mand er rigere end din ! og jeg har 2 huse og 1 bil i thailand plus en fed bankkonto ) . Så er vejen banet , til en ny mand , job på massage klinik , et par rundhåndet "giik" måske ! osv. Pludselig står den rare søde , men lidt fattige mand i lort til halsen ! Da han skal kæmpe mod hele thai-netværket og alle de Danske mænd som gerne vil overtage ,denne lille uskyldige thaipige , som er blevet så grimt behandlet af fattigrøven ! For en Thai er det kun penge det tæller ! Husk vandbøffelen i Thailand står over en falang !![/quote Der er meget misundelse og bitterhed her , hvorfor kan folk ikke acceptere, at lige som i lotteriet , er vi nogen der har fået gevinst - kan folk ikke glæde sig på vores vegne -kan sige af de kvinder jeg har levet med var min danske den ABSOLUT DYRESTE OG DOVNE , men kan ikke slå alle over en karm, gode og dårlige findes alle steder- god dag DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/09-2009 17:00
|
|
Der er meget misundelse og bitterhed her , hvorfor kan folk ikke acceptere, at lige som i lotteriet , er vi nogen der har fået gevinst - kan folk ikke glæde sig på vores vegne -kan sige af de kvinder jeg har levet med var min danske den ABSOLUT DYRESTE OG DOVNE , men kan ikke slå alle over en karm, gode og dårlige findes alle steder- god dag
DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 06/09-2009 17:06
|
|
FckGuld Rediger lige dit indlæg !! du blander mit indlæg sammen med din kommentar [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/09-2009 17:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Henviser til mit indlæg for ikke længe siden har ingen problemer, men har åbenbart vundet i "lotteriet"igen en typisk udmeldning fra en Dansker endnu bosat i DK ØØØØØØØHHHHHHH Mvh NID |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/09-2009 17:13
|
|
Nid skrev: ja bosat i danmark røven fuld af penge , hus i dk og thailand og smuk billig kone
Henviser til mit indlæg for ikke længe siden har ingen problemer, men har åbenbart vundet i "lotteriet"igen en typisk udmeldning fra en Dansker endnu bosat i DK ØØØØØØØHHHHHHH Mvh NID DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 06/09-2009 17:13
|
|
Nid skrev: Henviser til mit indlæg for ikke længe siden har ingen problemer, men har åbenbart vundet i "lotteriet"igen en typisk udmeldning fra en Dansker endnu bosat i DK ØØØØØØØHHHHHHH Mvh NID Ha HA .. Så har du vist ikke opdaget , hvad der forgår lige foran dine øjne i thailand !!
Redigeret af sabai sabai d. 06/09-2009 17:14 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/09-2009 17:16
|
|
sabai sabai skrev: undskyld sker ikke igen - god dag
FckGuld Rediger lige dit indlæg !! du blander mit indlæg sammen med din kommentar DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/09-2009 17:19
|
|
Nid skrev: mit tidligere indlæg var ikke kritik af dig , tværtimod- god dag
Vover lige det ene øje havde godtnok lovet mig selv at holde lav profil i et stykke tid men vil lige sige at jeg sender ingen penge til Thailand, er aldrig blevet opfordret til dett, har fra starten sagt at jeg ikke har mange penge, vi er blevet gift, ej heller ikke der blev der bedt om SOI, når jeg tager hjem derude fra får hun altid som standart 5000bath og det er det, så selvfølgelig er der også forskelpå Thai kvinder det manglede da bare lige.MVH Nid PS en typisk dansk udmelding fra NID ØØØØØØØØØHHH men jeg har det godt med det. ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 06/09-2009 17:21
|
|
Ok godag godag Sød kone du har ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/09-2009 17:35
|
|
sabai sabai skrev: ja du har ret- tak god dag
Ok godag godag Sød kone du har ! DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 06/09-2009 17:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 155 |
fckguld skrev: [quote]hsthomsen skrev: Øjh, nogle flotte damer i har Fckguld og Ingolf! For hulen da, er de dyre i drift? ![]() Fckguld kan vi ikke få et nærbilled Dyr i drift nej , min american bulldog har kostet mig mere -kunne ikke finde ud af lægge billede ind , så lige ændret profil billedet Tak det er fint, og hvor er hun da smuk! Dr. Gonzo |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/09-2009 17:38
|
|
hsthomsen skrev: tak og ingen snot hvalp 35 år, og stort hjerte- tak god dag til dig
fckguld skrev: [quote]hsthomsen skrev: Øjh, nogle flotte damer i har Fckguld og Ingolf! For hulen da, er de dyre i drift? ![]() Fckguld kan vi ikke få et nærbilled Dyr i drift nej , min american bulldog har kostet mig mere -kunne ikke finde ud af lægge billede ind , så lige ændret profil billedet Tak det er fint, og hvor er hun da smuk! Dr. Gonzo DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 06/09-2009 17:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 155 |
sabai sabai skrev: Ezal skrev: har sagt det før ![]() jeg er fattig og på bistandshjælp og har været det læææænge, alligevel er jeg gift med en meget smuk og god thai pige som jeg fandt i en bar første gange jeg var i thailand verdens sødeste pige! så mon dog hun har taget mig for pengene, hun havde flere da hun arbejdede på baren. husk der er forskel på folk Har hørt det før ! Ezal , rart at høre du har en sød og smuk kone , så held og lykke fremover. Det som er problemet med thaier der kommer hertil , og gifter sig med en mand , som måske ikke lige har den fedeste intægt eller bankbog er ! Familien i Thailand forventer en pæn pengestrøm , nu da datteren har "vundet" billetten til smørhullet . Pigen vil også sikker sin alderdom , hus , opsparing osv. (hun har bestemt ikke tænkt sig at blive her for evigt ) ! Hvis disse "små" krav ikke opfyldes ganske hurtigt ,vil hun selvføgelig kigge efter nye græsgange og snakke med "veninderne" , og dem er der temmelig mange af efter nogle år her i landet ! Så er det , det store netværk går igang ! Pral , løgn , misundelse , osv. ( min mand er rigere end din ! og jeg har 2 huse og 1 bil i thailand plus en fed bankkonto ) . Så er vejen banet , til en ny mand , job på massage klinik , et par rundhåndet "giik" måske ! osv. Pludselig står den rare søde , men lidt fattige mand i lort til halsen ! Da han skal kæmpe mod hele thai-netværket og alle de Danske mænd som gerne vil overtage ,denne lille uskyldige thaipige , som er blevet så grimt behandlet af fattigrøven ! For en Thai er det kun penge det tæller ! Husk vandbøffelen i Thailand står over en falang !! Det er nemlig helt, helt rigtigt, og først og fremmest derfor at JEG ikke ønsker at hun skal flytte til DK! Til almindelig information er jeg IKKE en ensom, kontaktfattig, grim og overvægtig farang der gik på jagt efter den eneste ene i Thailand, langtfra! Det var tilfældigheder der førte os sammen, og som nævnt andetsteds er det sgu'tte lige lykkeligt altid... Men de få veninder hun har i Bangkok og "baan nok" er alt rigeligt til at sætte fikse ideer i hendes lille yndige hovede, ideer som så bliver "skudt ned" af undertegnede efterfølgende! De skal styres med fast hånd, skal de. ![]() Har set for mange bløde skvatmikler der i misforstået godhed - eller hjernevask af de danske "Femi-Nazi's" - totalt mister kontrollen og lader dem skabe sig lige så tosset de vil! Nogen der kan genkende det? ![]() Dr. Gonzo PS: Ja, så optræder konen som avatar, godt hun ikke ved det! Redigeret af hsthomsen d. 06/09-2009 17:59 |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/09-2009 18:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
fckguld skrev: sabai sabai skrev: [quote]Ezal skrev: har sagt det før ![]() jeg er fattig og på bistandshjælp og har været det læææænge, alligevel er jeg gift med en meget smuk og god thai pige som jeg fandt i en bar første gange jeg var i thailand verdens sødeste pige! så mon dog hun har taget mig for pengene, hun havde flere da hun arbejdede på baren. husk der er forskel på folk Har hørt det før ! Ezal , rart at høre du har en sød og smuk kone , så held og lykke fremover. Det som er problemet med thaier der kommer hertil , og gifter sig med en mand , som måske ikke lige har den fedeste intægt eller bankbog er ! Familien i Thailand forventer en pæn pengestrøm , nu da datteren har "vundet" billetten til smørhullet . Pigen vil også sikker sin alderdom , hus , opsparing osv. (hun har bestemt ikke tænkt sig at blive her for evigt ) ! Hvis disse "små" krav ikke opfyldes ganske hurtigt ,vil hun selvføgelig kigge efter nye græsgange og snakke med "veninderne" , og dem er der temmelig mange af efter nogle år her i landet ! Så er det , det store netværk går igang ! Pral , løgn , misundelse , osv. ( min mand er rigere end din ! og jeg har 2 huse og 1 bil i thailand plus en fed bankkonto ) . Så er vejen banet , til en ny mand , job på massage klinik , et par rundhåndet "giik" måske ! osv. Pludselig står den rare søde , men lidt fattige mand i lort til halsen ! Da han skal kæmpe mod hele thai-netværket og alle de Danske mænd som gerne vil overtage ,denne lille uskyldige thaipige , som er blevet så grimt behandlet af fattigrøven ! For en Thai er det kun penge det tæller ! Husk vandbøffelen i Thailand står over en falang !![/quote Der er meget misundelse og bitterhed her , hvorfor kan folk ikke acceptere, at lige som i lotteriet , er vi nogen der har fået gevinst - kan folk ikke glæde sig på vores vegne -kan sige af de kvinder jeg har levet med var min danske den ABSOLUT DYRESTE OG DOVNE , men kan ikke slå alle over en karm, gode og dårlige findes alle steder- god dag jamen så må jeg jo bare vente 10?? år og skrive igen at vi stadigt er sammen og har det godt? jeg er ikke i tvivl om mange af jer har haft dårlige oplevelser, og at det er grund til jeres negativitet. men der er altså nogle ægteskaber som holder. selv med jeres rædselshistorier |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 06/09-2009 18:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
For thaier kommer penge før alt andet, og det er det første OG sidste de tænker på i alle situationer. Jeg ved godt at der stadig er mange, der ikke tror på den påstand, men derfor passer det alligevel. Og nej det er IKKE kun barpigerne der er sådan, for det er KULTURELT betinget, blot mere fremtonet hos ovenstående. |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/09-2009 18:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
glemte lige at sige at sin sot hverken er blevet bedt om, eller har været på tale (havde alligevel ikke haft penge til det) |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/09-2009 18:10
|
|
For en Thai er det kun penge det tæller ! Husk vandbøffelen i Thailand står over en falang !![/quote][/b] Det er nemlig helt, helt rigtigt, og først og fremmest derfor at JEG ikke ønsker at hun skal flytte til DK! Til almindelig information er jeg IKKE en ensom, kontaktfattig, grim og overvægtig farang der gik på jagt efter den eneste ene i Thailand, langtfra! Det var tilfældigheder der førte os sammen, og som nævnt andetsteds er det sgu'tte lige lykkeligt altid... Men de få veninder hun har i Bangkok og "baan nok" er alt rigeligt til at sætte fikse ideer i hendes lille yndige hovede, ideer som så bliver "skudt ned" af undertegnede efterfølgende! De skal styres med fast hånd, skal de. ![]() Har set for mange bløde skvatmikler der i misforstået godhed - eller hjernevask af de danske "Femi-Nazi's" - totalt mister kontrollen og lader dem skabe sig lige så tosset de vil! Nogen der kan genkende det? ![]() Dr. Gonzo PS: Ja, så optræder konen som avatar, godt hun ikke ved det![/quote] hun ser rigtig sød ud - og ja du har ret - kvinder skal opføre sig som kvinder DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/09-2009 18:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Nå ja Sabai Sabai, nu ber du jo selvom det, men for det første har jeg ikke røven fuld af penge, du læser jo åbenbart ikke det der bliver skrevet, har skrevet jeg IKKKKKKEEEE sender penge til Thailand, er en ganske aldmindelig dansker meed en ganske normal kommuneløn, hvad er det du forestiller dig har fået bygget et lille hus på 65 kvadratmeter, uden aircon uden pool, for det har jeg ikke råd og behov til, lad vær med at tro jeg har RØVEN fuld af penge, men jeg vil gerne noget andet med resten af mit liv, tja så må jeg jo gøre op med hvad er det jeg vil???? tja nu prøver jeg så det her, og det er vel heller ikke forkert, PS har 5000 danske kroner at leve for hver måned, helt ærligt har jeg røven fuld af penge???????????????????????? NID |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

har ingen problemer, men har åbenbart vundet i "lotteriet"

NID