Se indlæg
 Udskriv debat
Danske madvare i Thailand
rastloes
hmmm...der var en del produkter (slik) fra Tyskland sidst jeg var i Carefour (slutningen af juli), deriblandt saltfisk fra Katjes og Piratos fra Haribo (kæresten og jeg blev mega glad)... prøv at spørge en ansat næste gang når du er derinde. Produkterne var sidst placeret på et bord i starten af chips afdeling. Det var en opstilling i forbindelse med amerikanske produkter af en tysk producent (ja, amerikanske), deriblandt alle mulige underlige slags popcorn (med peanutsmag, caramel, barbeque smag).

Bageren i Kata bliver afprøvet næste gang. Hvad var prisniveauet? udvalg?
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

Thaidreamer
buster40 skrev:
Hej Med jer.
Jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvor man i Phuket,Patong,karon eller kata, kan få remolade, rugbrød og lakrids ?
Mvh Kim Wink

man ka få spegepølsemad med remoulade og ristede løg på alm. Rugbrød hos Leif på Butterfly restaurant & bar i Karon...

Mener osse der ligger en tysk bager i kata, samt dansk bager happy leif eller uncle leif eller lignende lidt overfor bamboo restaurant nær kata center

Thaidreamer
Thaidreamer skrev:
buster40 skrev:
Hej Med jer.
Jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvor man i Phuket,Patong,karon eller kata, kan få remolade, rugbrød og lakrids ?
Mvh Kim Wink

man ka få spegepølsemad med remoulade og ristede løg på alm. Rugbrød hos Leif på Butterfly restaurant & bar i Karon...

Mener osse der ligger en tysk bager i kata, samt dansk bager happy leif eller uncle leif eller lignende lidt overfor bamboo restaurant nær kata center

BJ
Jeg syntes da jeg kan mindes, at have set et dansk spisested der lå i Patong.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 21/09-2009 07:39
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Spring til debat: