Se indlæg
 Udskriv debat
Nødlanding i Stuttgart
jesperfrb
Herfra bliver han ikke savnet!Shock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

gud fader bevar´s... det er skutte meget i kan tåle hva.Frown

6-pack LEO, er vist ikke nok Grin

fckguld
hsthomsen skrev:
Nå, morgensur?!

Det hedder Dansk-Thai Forum, og jeg har postet det under "Andet"

Klag til en admin eller ejeren af det her forum, og i mellemtiden vil jeg gerne ha' mig frabedt dine fornærmelser, BARE FORDI JEG VISER EN NØDLANDING AF ET FLY!

Hvad f*nden i hede hule h*lvede er der galt i det, hva'????

Sig mig lige det?!!!!

hej bliv ikke sur jeg elsker dine indslag- der skal vare plads til alle her- dem der ikke forstaar har et problem- undskyld min tegnsaetning er i thailand -god dag
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

tuktuk
man kan jo håbe at DENNE gang bliver Ip adresserne låst så vi IKKE ser ham mere, for jeg vil tilslutte mig Jesper og sige at herfra er han IKKE savnet !!
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
sony
rastloes skrev:
Münteferings kommentar i videoen er klasse. "Die Landung war sanft...sanfter auf Rädern." haha. kanon.

Er jeg den eneste der kommer til at savne hsthomsen? Jeg synes at han altid gav en god modvægt her i forum. Ok, der var er den links fra stiefman (eller hvad det nu var), men jeg synes hel klart at hsthomsen ikke var faldet på hovedet. Jeg har tit smilet over hans formuleringer og det er altid godt med modvægt, dvs. at man både illustrere de gode men også de dårlige sider i en given tema for at komme til en konklussion. Jeg beklager at han har opbrugt hans chancer, men kan selvfølgelig også følge webmaster beslutnings grundlag/ argumentation. Never then less... Jeg kommer til at savne ham.

Du har helt ret, det var bestemt heller ikke alt jeg var enig med ham i og var mega negativ, men hold da op hvor man nogle gange lå flad af grin over det han skrev.

Men på den anden side, hanhavde fået lang snor så det i orden han får en pause må man sige.

Alle de der udelukkelser gælder de for evigt eller er det kun for en periode?

Dream
[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley051.gif[/img] is not a valid Image.
Redigeret af Dream d. 16/09-2009 06:25

krydolf
tuktuk skrev:
man kan jo håbe at DENNE gang bliver Ip adresserne låst så vi IKKE ser ham mere, for jeg vil tilslutte mig Jesper og sige at herfra er han IKKE savnet !!

Jeg er dybt enig! Det er muligt at nogle finder ham morsom, men jeg synes ærligt talt han er voldsomt trættende. Manden er ikke i stand til at føre en saglig debat. Hans indlæg består hovedsagligt af platheder og provokationer.
Det er nemt nok at skifte IP adresse, så han dukker nok op igen. Han vil omgående afsløre sig selv ved at fortsætte i samme dårlige stil. Det kan han slet ikke lade være med.
Jeg har intet mod sjove/festlige indlæg, ej heller lidt hæftig debat, men at bruge DTW udelukkende for at hævde sig og i øvrigt tvære nye medlemmer ud med bedrevidende og latterlige kommentarer, er efter min mening helt forkert. Der er masser chatrooms hvor den slags personer kan få afløb for deres mindreværdskomplekser.
Man kan godt drikke uden at more sig.

sony
krydolf skrev:
tuktuk skrev:

Jeg er dybt enig! Det er muligt at nogle finder ham morsom, men jeg synes ærligt talt han er voldsomt trættende. Manden er ikke i stand til at føre en saglig debat. Hans indlæg består hovedsagligt af platheder og provokationer.
Det er nemt nok at skifte IP adresse, så han dukker nok op igen. Han vil omgående afsløre sig selv ved at fortsætte i samme dårlige stil. Det kan han slet ikke lade være med.
Jeg har intet mod sjove/festlige indlæg, ej heller lidt hæftig debat, men at bruge DTW udelukkende for at hævde sig og i øvrigt tvære nye medlemmer ud med bedrevidende og latterlige kommentarer, er efter min mening helt forkert. Der er masser chatrooms hvor den slags personer kan få afløb for deres mindreværdskomplekser.

Jamen krydolf jeg kan godt følge dig og jeg har da også mange gange grummet mine tæer når jeg læste hans indlæg, men for fanden de var da mange gange også kun for at lave sjov. Men ok mange gange gik han over stregen og blev direkte ubehaglig det er selvfølgelig forkert og helt i orden han er udelukket på en måde han bad jo også selv om det.

Jeg tillader mig at lukke tråden. Hvis i ønsker at debatter frk.thomsen kan der åbnes en tråd om dette emne

Spring til debat: