Se indlæg
 Udskriv debat
austrian airline
jaha
Det er absolut fine maskiner de flyver med B767-300ER, det ældste er fra 99 med underholdningsystem i hvert enkelt sæde,
Også er der 2-3-2 sædekonfiguration dvs at du ikke risikerer at blive lukket inde midt imellem 2 drukkenbolte som i 747eren.


Det er ikke helt korrekt. Austian flyver også med airbus til Thailand og her er sædekonfigurationen 2-4-2. Med bortset fra evt. drukkenbolte er det absolut nye og fine maskiner - og flyselskabet er absolut i top.

Man kan iøvrigt via sit booking nr. finde ud af hvilken maskine man skal flyve med og hvor man skal sidde. Dette gøres som det vist tidligere er nævnt via deres hjemmeside. Herefter kan man gå ind på:

http://www.austri...ian/Fleet/

og se flyet samt hvor man skal sidde (se nederst: seat map).

mvh Jaha Wink
 
Spring til debat: