Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Ikke dåbs / navneattest i Thailand ?
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 23/09-2009 04:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Når jeg læser dette .. bliver jeg sgu urolig !!l.... hvem jeg er gift med !! Store søsteren eller lille broderen ? Welcome to Thailand.. !!
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/09-2009 11:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
jesperfrb skrev: xxxx skrev: Hallooooo Alle 65 millioner thaier er udstyret med en fødsels attest/dåbs attest-- eller hva vi nu skal kalde det. Det syntes jeg er noget af en påstand!!!!!!!!!!!! Kan modbevise den uden problemer, bare se mit tildligere indlæg! Hjemme fødsler, eller på en lokal klinik, bliver først registreret når forældrene tager sig sammen! Og jeg kender en del der ikke kan få pas, da de ikke er registreret:( Og jeg kendte een (som er nu rejste tilbage til Thailand) som brugte en andens kvindes navnattest og ID kort, fik pas og Gud hjælp mig om ikke hun også fik visa til DK (1997 - 98). T.I.T.
Redigeret af Lung Yao d. 23/09-2009 11:12 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/09-2009 11:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
sabai sabai skrev: Når jeg læser dette .. bliver jeg sgu urolig !!l.... hvem jeg er gift med !! Store søsteren eller lille broderen ? Welcome to Thailand.. !! ![]() Jeg ville nu gætte på Storesøsteren der var født som Lillebror inden han fik sit kønskift.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.