Se indlæg
 Udskriv debat
pattaya (paradis )
JD
"So if the doctor does tell you that you have only a month left, Pattaya remains a viable choice. For those who brave it, there's still much fun to be had, to say nothing of bargains galore.

After so many had told me that Bangkok had regained the crown as Thailand's premier farang-oriented nightlife area, I wondered if things could really have changed so much in Pattaya. They were wrong. Pattaya still kicks Bangkok's butt. If you're a naughty boy looking for a fun time, go straight to Pattaya. Bangkok still can't compete."

(Klippet fra Stickmanbangkok)

- og det er billigere, laaangt billigere end Bangkok - har jeg hørt, for jeg kommer der jo ikke...Wink

JD
Redigeret af JD d. 29/09-2009 13:08

vandango
Jeg har selv været ude om det. Sidst jeg var afsted fik jeg lungebetændelse, Nee flyttede med på hospitalet og tog sig af mig i h.... o. r.. - da hun så blev syg, og trængte til min omsorg, fes jeg bare i byen på druk, og efterlod hende med feber på et hotelværelse (dog luksus) alene.

Så nej jeg må ikke forsørge hende mere, der er lukket for det varme vand, hun er rejst hjem til landsbyen, hvor hun har et godt hus med købmandsbutik, rismarker, blomstermarker og grøntsagsmarker, og hele sin dejlige familie omkring sig.

Meeen skal jo bo lige over for Soi 6, så hvis jeg? ... sms?... andre thaikvinder ..., tror jeg nok at hun drager sydpå igen - ja mon ikke?

Dream
Vandango.

Du er sq da ikke soed !

Du tror hun drager sydpaa igen, ja din, selvtillidd fejler da ikke noget...nae jeg har paa fonemmelsen hvad du ender med.

[img]http://lh3.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/R08C9CrD6SI/AAAAAAAAAGk/XvK9-wl-q4E/s640/Billede%20024.jpg
[/img]
Redigeret af Dream d. 29/09-2009 13:36

vandango
Dream skrev:
Vandango.

Du er sq da ikke soed !

Du tror hun drager sydpaa igen, ja din, selvtillidd fejler da ikke noget...nae jeg har paa fonemmelsen hvad du ender med.

jeg håber at du har ret. Wink

Sarah
vandango skrev:
Jeg har selv været ude om det. Sidst jeg var afsted fik jeg lungebetændelse, Nee flyttede med på hospitalet og tog sig af mig i h.... o. r.. - da hun så blev syg, og trængte til min omsorg, fes jeg bare i byen på druk, og efterlod hende med feber på et hotelværelse (dog luksus) alene.

Så nej jeg må ikke forsørge hende mere, der er lukket for det varme vand, hun er rejst hjem til landsbyen, hvor hun har et godt hus med købmandsbutik, rismarker, blomstermarker og grøntsagsmarker, og hele sin dejlige familie omkring sig.

Meeen skal jo bo lige over for Soi 6, så hvis jeg? ... sms?... andre thaikvinder ..., tror jeg nok at hun drager sydpå igen - ja mon ikke?

IKKE pænt gjort af dig...!
Sej kvinde hende Nee Smile

BJ
JA JA jeg vil ikke komentere det men det lyder som skam dig
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

sank
Pfft Ja ja goldwing det bliver billigt i år ? med din nye Livsstil Grin Så vi må finde et lille værelse oppe på bjerget til dig ? og så er det på gåben min ven Angry Og vandango det bliver fortyndet is the ? med den opførsel Angry

BJ
Det er godt nok fandango, du kan i det mindste se det var dig selv der var galt med,
Hatten af for det.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 29/09-2009 17:42
THAILAND
A DREAM COME TRUE

vandango
Ja jeg har kvajet mig gevaldigt.

Jeg har lyttet for meget til dem, der af deres gode vilje har advaret mig mod kvinder der ville snyde mig. Jeg glemte at se hvad Nee gav mig, og hvilket mod hun havde da hun tog mig ud til landsbyen for første gang, og præsenterede mig som den mand hun gerne vil giftes med.

Det er ok at lytte lidt til forskellige erfaringer når man tager derud, men det aller bedste er at lytte til sit "hjerte".

PS. den gjorde ondt Dream.
Redigeret af vandango d. 29/09-2009 18:16

BJ
Kom nu ud af busken guys! det er sgu da et hav mere af goe ting og sige om Pattaya.
Men på den anden side så ved vi der bor i Pattaya og rejser der til jo, hvad det er
MVH.BJ

THAILAND
A DREAM COME TRUE

vandango skrev:

Jeg har lyttet for meget til dem, der af deres gode vilje har advaret mig mod kvinder der ville snyde mig. Jeg glemte at se hvad Nee gav mig, og hvilket mod hun havde da hun tog mig ud til landsbyen for første gang, og præsenterede mig som den mand hun gerne vil giftes med.

Det er ok at lytte lidt til forskellige erfaringer når man tager derud, men det aller bedste er at lytte til sit "hjerte".

Hej Vandango, hvad er der sket med dit billede....?

Venligst - Michael

risbaronen
BJ skrev:
Kom nu ud af busken guys! det er sgu da et hav mere af goe ting og sige om Pattaya.
Men på den anden side så ved vi der bor i Pattaya og rejser der til jo, hvad det er
MVH.BJ

en af de gode ting ved pattaya er sådan en her

jeg skal helst ikke have nået meget mere end smide min kuffert fra mig før jeg skal ned og hente en.. trafikken er ikke så slem som i bangkok og der er udemærket plads til at køre nogen gode ture både i og uden for byen

hvem gider ligge på stranden når man kan sidde på ryggen af sådan en maskine

cbr600rr.files.wordpress.com/2008/03/2008-cbr600rr.jpg
Redigeret af risbaronen d. 29/09-2009 22:23

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
JD
Jeg vil hellere kravle rundt på sådan nogle "maskiner" her:

http://www.youtub...e-IcBy4Ue8

Wink

JD

sabai sabai
BJ skrev:
MVH.BJ

Hmm.. Ser ikke ud til at der er , så mange gode ting at sige !Wink

Redigeret af sabai sabai d. 29/09-2009 22:41
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

FCKdk
vandango skrev:
Jesse James skrev:
Bare rolig vandango pigerne er her stadigvæk, men mange af dem er nu på nedsat tid og nogle er gået dagpenge eller efterløn.

Puha det var godt, kæresten har fyret mig, vi kunne ellers holde 2 årsdag her i november.

Så nu er der frit slag igen.

Alt godt har en ende, en Thaikvinde har 2 og der
er rigeligt af dem!!!!
Du har jo åbenbart givet Nee rigeligt, siden hun tør
bryde, sørgelige nyheder, men hils i Soi 6Pfft

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

risbaronen
til JD
nu er jeg jo en gift dreng og det får jeg ikke lov at glemme når jeg er der så jeg må nøjes med hondaen, den er også meget billigere i leje og brokker sig ikke Wink
Redigeret af risbaronen d. 29/09-2009 22:44

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
sabai sabai
Ved nærmer eftertanke så er der da noget positivt ved Pattaya , udover piger og druk.

Det er alle de spøjse type man kan møde , som altid har en "Ægte" røverhistorie i ærmet. !

Sad engang i Soi White House i Jomtien og faldt i snak med en Dansker som havde været i Thailand få gange og 2-3 uger af gangen .

Han fortalte at hver gang han kom til Thailand ,blev han hentet helt ude ved flyet af sin ven Politi-Generalen fra Pattaya og kørt direkte til Pattaya i hans Mercedes gratis !!

Vi fik da et par "kringler" sammen , og jeg et stort smil hele dagen !

Jo Pattaya kan være et hyggeligt sted ! Wink
Redigeret af sabai sabai d. 29/09-2009 23:04
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

hanspeter
sabai sabai skrev:
Ved nærmer eftertanke så er der da noget positivt ved Pattaya , udover piger og druk.

Det er alle de spøjse type man kan møde , som altid har en "Ægte" røverhistorie i ærmet. !

Sad engang i Soi White House i Jomtien og faldt i snak med en Dansker som havde været i Thailand få gange og 2-3 uger af gangen .

Han fortalte at hver gang han kom til Thailand ,blev han hentet helt ude ved flyet af sin ven Politi-Generalen fra Pattaya og kørt direkte til Pattaya i hans Mercedes gratis !!

Vi fik da et par "kringler" sammen , og jeg et stort smil hele dagen !

Jo Pattaya kan være et hyggeligt sted ! Wink

Ja hvad man ikke skal høre af historier derude. Din var sgu en af de bedre. De som tror at de ejer det hele. Det er ganske sjov, men også lidt sørgeligt. Der bliver grinet af dem, de ved det bare ikke. Jeg oplever det mere og mere og skal da ikke sige at Thailand var bedre for 15 år siden, men klientellet har sgu ændret sig. Sad

jesperfrb
Ja, så må jeg vel lige komme med en kommetar!
Klientellet har måske ændret sig lidt, med de gamle med deres egenrådig viden om Thailand sidder der endnu, som de gjorde for 20 år siden!
Kommer stadigvæk i Jomtien/Pattaya, og elsker at have kærestens søn på 10 år med. Der er så meget for ham at opleve, bare at køre i vandrutchebane med ham er en dejlig oplevelse. Se ham på stranden mens kæresten og jeg sidder under en parasol ude ved Jomtien med diverse mad og drikke!
Leje en jetski og have hende og ham bagpå og hører ham skrige af grinGrinTop Kvalitet!
Vi underlader dog at tage ham med på bar, eller walkingstreetPfft

Helt de samme oplevelser har jeg ikke haft med ham i HUA HIN!
Men når kæresten og jeg er alene er det HUA HIN!
Redigeret af jesperfrb d. 30/09-2009 01:16
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

vandango
Holmsteen skrev:
vandango skrev:

Hej Vandango, hvad er der sket med dit billede....?

Venligst - Michael

Det er et rebelsk overgangsbillede, når jeg kommer hjem fra min ferie er der sikkert et nyt, med en yndig eksotisk thaikvinde.

Spring til debat: