Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Helbred, sundhed, velvære og sygdom » Læger, hospitaler og klinikker
 Udskriv debat
Nye bryster
swed
jesperfrb skrev:
Nej, men ville gerne have dem mindreGrin

Samme her ,og maven Grin
Swed

jesperfrb skrev:
Har selv brugt Bumrungrad, de gange jeg har været syg i BKK!
Minder mere om et 5 stjernet hotel end et hospital! Regning har ikke været større end på andre kinikker jeg har været på andre steder i Thailand!Wink

js det er ren luksus! jeg fik enestue, med fjernsyn, dvd afspiller. der var endda en sofa konen kunne sove på, samt en altan hvor jeg kunne gå ud og ryge.

hurra for rejseforsikring!

meget bedre end nogle hoteller jeg har boet på i bangkok når kassen var ved at være tom Grin

jesperfrb
Ja swed, de må gerne tage lidt af maven også, så kunne det være man kunne se lille trolden igenGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

så længe du stadigt kan se dine fødder når du går er det ikke HELT så slemt med maven Smile

gall
Til Sarah: Fuldstændigt korrekt svar, det har intet med mine ønsker at gøre.
Til SabaiSabai: Du kan linke ind på Yanhee og tjekke priser på alt hvad de opererer for..... og den liste får selv den stærkeste mand til at være tavs et øjeblik (mange mange av-associationer)

Tak for de mange svar, og de mange interessante personlige holdninger og kommentarer til emnet. Skal nok komme med en respons når vi har resultatet, men det bliver nok først om ca et år. Min hustru er typen der ønsker en grundig research først. Kigger på stederne i Januar.

BJ
Sarah skrev:
BJ skrev:
Vær dog tilfreds med din krop kære pigebarn, det betyder altså ikke det stor for os mænd om det er en b eller dobbelt f skål.
Ta mine ord og vær tilfreds med dig selv som du er skabt.
MVH.BJ

Hvem siger hun gør det for Manden/ mændenes skyld?!

Det er der ikke nogen der siger, men hvis der nu kun fandtes piger tror du så hun var lige så ivrig.
Selvfølgelig er det også med men i bagtankerne men det nævner hun ikke noget om,
og der skyldes da sikkert flere facktorer, men jeg er sikker på at men er et af dem.
alle piger vil da gerne være velskabt og det er da forståeligt nok, det vil mænd jo også gerne.
men vær tilfreds med dig selv, et Fitnesscenter er et godt hjælpemidel.
Men husk, en Rose behøver ingen pynt, den er smuk som den er.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 04/10-2009 11:49
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Spring til debat: