Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Lavprisfly til Bangkok
|
|
| BJ |
Lagt på d. 04/10-2009 08:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ja man kan til tider flyve billigt med THAI AIRWAYS også, jeg benytter kun THAI AIRWAYS. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/10-2009 09:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Min sidste billet med Thai Airways koster 5080 kr. Det er så billigt at jeg ikke gider at spilde min tid efter at finde noget billigere. Grundet min ansættelsesform kan jeg holde ferie når jeg vil. Så jeg lurer lidt på priserne, når de er rigtige tager jeg afsted. Samtidig har Thai Airways ofte billige 30 dages billetter. |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/10-2009 09:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg fik en 3mdr. billet her fra start dec. til 5100,- ( med China Airline).- hvad koster det med Thai???![]() Det er så Billund-Amsterdam-Bkk og der er kun lidt ventetid ved mellemlandingen. Når man rejser fra fx. Århus er det jo "træls" at tage turen til Kastrup som man jo skal hvis det er med Thai, og dyrt også, derfor vælger jeg Billund og China airline og bruger de tusinder jeg sparer på ferien istedet. |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/10-2009 09:32
|
|
Jeg fik en 3mdr. billet her fra start dec. til 5100,- ( med China Airline).- hvad koster det med Thai???![]() Det er så Billund-Amsterdam-Bkk og der er kun lidt ventetid ved mellemlandingen. Når man rejser fra fx. Århus er det jo "træls" at tage turen til Kastrup som man jo skal hvis det er med Thai, og dyrt også, derfor vælger jeg Billund og China airline og bruger de tusinder jeg sparer på ferien istedet. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/10-2009 09:44
|
|
soi7 skrev: 'Jeg fik en 3mdr. billet her fra start dec. til 5100,- ( med China Airline).- hvad koster det med Thai??? ![]() Det er så Billund-Amsterdam-Bkk og der er kun lidt ventetid ved mellemlandingen. Når man rejser fra fx. Århus er det jo "træls" at tage turen til Kastrup som man jo skal hvis det er med Thai, og dyrt også, derfor vælger jeg Billund og China airline og bruger de tusinder jeg sparer på ferien istedet. Jeg kan ikke holde ferie i 3 mdr. så det har ingen relevans. |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/10-2009 09:50
|
|
Nej, 3 mdr. er da også længe, men jeg mente også at det evt. er ligeså let at mellemlande for os der kommer fra Århus kanten, som det er at skulle tage til Kastrup.... |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/10-2009 09:57
|
|
soi7 skrev: Nej, 3 mdr. er da også længe, men jeg mente også at det evt. er ligeså let at mellemlande for os der kommer fra Århus kanten, som det er at skulle tage til Kastrup.... Det har du da fuldstændig ret i. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/10-2009 10:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
når jeg skal være afsted i flere mdr, og kan spare 2-4000 på min samlet rejse ved en mellem landing, så gør jeg det.. selv om jeg skulle være så heldig at vinde i lotto en dag, er jeg stadig for nærig til thai air.. synes de er alt for dyre, når man får samme service (eller bedre) hos mange andre selskaber.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 06/10-2009 16:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
vandango skrev: soi7 skrev: 'Jeg fik en 3mdr. billet her fra start dec. til 5100,- ( med China Airline).- hvad koster det med Thai??? ![]() Det er så Billund-Amsterdam-Bkk og der er kun lidt ventetid ved mellemlandingen. Når man rejser fra fx. Århus er det jo "træls" at tage turen til Kastrup som man jo skal hvis det er med Thai, og dyrt også, derfor vælger jeg Billund og China airline og bruger de tusinder jeg sparer på ferien istedet. Jeg kan ikke holde ferie i 3 mdr. så det har ingen relevans. Jo det kan have, for der står ingen steder at du SKAL være væk i 3 mnd. Du kan fx. allerede efter 3 uger rejse tilbage (hvis der er plads) på din 3 mnd billet, men dens gyldighed er HØJST 3 mnd. For du SKAL alligevel indkøbe en 3 mnd billet, hvis du skulle rejse i fx. bare 33 dage. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/10-2009 16:28
|
|
Lung Yao skrev: vandango skrev: soi7 skrev: 'Jeg fik en 3mdr. billet her fra start dec. til 5100,- ( med China Airline).- hvad koster det med Thai??? ![]() Det er så Billund-Amsterdam-Bkk og der er kun lidt ventetid ved mellemlandingen. Når man rejser fra fx. Århus er det jo "træls" at tage turen til Kastrup som man jo skal hvis det er med Thai, og dyrt også, derfor vælger jeg Billund og China airline og bruger de tusinder jeg sparer på ferien istedet. Jeg kan ikke holde ferie i 3 mdr. så det har ingen relevans. Jo det kan have, for der står ingen steder at du SKAL være væk i 3 mnd. Du kan fx. allerede efter 3 uger rejse tilbage (hvis der er plads) på din 3 mnd billet, men dens gyldighed er HØJST 3 mnd. For du SKAL alligevel indkøbe en 3 mnd billet, hvis du skulle rejse i fx. bare 33 dage. Det forstår jeg ikke. Min forrige billet var med SAS. Endorsement/Restrictions: NONREF/CHANGES NOT PERM stod der på biletten. Jeg var afsted i lidt over 5 uger. ?????? Iøvrigt blev jeg syg på turen. Forsikringsselskabet prøvede forgæves at ændre min afrejsedato, så de slap for at købe en ny billet til mig. Det var med garanti ingen 3. mdrs. billet. Redigeret af vandango d. 06/10-2009 16:33 |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/10-2009 18:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
b_j3ns3n skrev: kan du oplyse mig hvilke lavpris selskaber der giver samme service, prøvet flere, men de sidste 12-13 rejser med thai
når jeg skal være afsted i flere mdr, og kan spare 2-4000 på min samlet rejse ved en mellem landing, så gør jeg det.. selv om jeg skulle være så heldig at vinde i lotto en dag, er jeg stadig for nærig til thai air.. synes de er alt for dyre, når man får samme service (eller bedre) hos mange andre selskaber. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/10-2009 18:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
BJ skrev: ja thai eller singapore airlines
Ja man kan til tider flyve billigt med THAI AIRWAYS også, jeg benytter kun THAI AIRWAYS. MVH.BJ DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 06/10-2009 18:58
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Flyver sidst i oktober med www.Finnair.dk med skift i Helsinki (2 timer) kr. 3450 Har fløjet med dem før og det var ok. Redigeret af John d. 06/10-2009 18:59 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 06/10-2009 19:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
God pris John. Personligt er jeg fløjtende ligeglad med hvem jeg rejser med. Bare jeg kan få lov til at sove. Det skal bare overståes og helst hurtigst muligt, midlet til at opnå målet. Service, drinks, mad osv. Fuldstændig ligeglad. Men såen er vi så forskellige. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 09/10-2009 11:08
|
|
Altså hvis man har et par gode travesko, kunne det da være et billigt alternativ til bogkonk. ![]() http://www.norweg...TTContinue [img]http://www.jeffooi.com/Walk-With-Us_Bloggers_Paul.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af vandango d. 09/10-2009 11:12 |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/10-2009 14:03
|
|
Jeg bestilte i sidste uge via Mrjet. i sverige med Thai 5500 i Mrjet DK kostede den 8000, samme fly afgang osv. sidste gang prøvede at flyve via istanbull, det gør jeg aldrig igen. flyene var flotte og fin service. men jeg måtte tage sovepille for at blive befriet for terroristerne i flyet. desuden er istanstraf ! den mest uorganiseret lufthavn af middel størrelse !!! //J |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 11/10-2009 17:59
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Det kunne tyde på at hvis Feel air bliver en succes så kommer de også til Danmark (eller Malmø?) på et tidspunkt. De skriver i hvert fald at de fokuserer på Skandinavien. Mht. selskaber, har prøvet lidt af hvert: Finn Air, Tui (?), SAS, Thai air osv. Det eneste jeg ikke kan anbefale var turen med TyrkietExpertens eget fly som var i halvdårlig stand, mellemlandede i Dubai og Phuket. Med busturen til hotel-drop-off tog det ca. 24 timer at komme fra København til Pattaya. Skal næste gang af sted med SAS (april 2010) for ca. 1.900 kr. (kun skat og afgifter da jeg brugte bonuspoint). Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.