Se indlæg
 Udskriv debat
DK - Sverige
huratho
Hej
styrt3 hvor kan du da udtrykke dig
SadShockAngryShock
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
BJ
De må sgu ta sig sammen nu, og så få givet de naboer, en røvfuld!!!.Angry
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
styrt3
--------> huratho

var bare lige i dårligt humør Wink selvfølgelig vinder vi med en enkelt pind Wink og så er det afsted til sydafrika med alle drengene, det blir en fed tur Smile
http://www.yeha.dk/
 
Chefen
Vi vinder da med hidtil usete cifre 46-0 og de tossede svenskere ( ;-) ) må svømme hjem til Malmø. 5 5 5 5 Grin
Kan man andet end elske den bananrepublikGrin???
 
sony
De er nu sjove de svenskere

http://ekstrablad...236751.ece



http://www.aftonb...5928718.ab
 
abrir
total taber kamp for dk´s vedkommende Grin
 
Det bliver så F...... spændende, jeg er Dansker, bor og arbejder i Sverige, på min arbejdsplads, arbejder danskere, svenskere, nordmænd og finner.
Men så klart vinder vi (danmark) da Wink
Redigeret af d. 10/10-2009 08:28
 
FCKdk
1-0 til Danmark, blev det!!!!
Målscorer Jakob Poulsen fra AGF og nu skal danskerne
til VM i Sydafrika!!!!WinkWinkWink

__________________________________
....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!!
....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!!
....og det fortsætter jeg med!!!!
FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.
 
roald
Fortjent sejr
 
korawan
Tillykke med det! Det var en rigtig god kamp Smile
 
Dream
[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley026.gif[/img] is not a valid Image........www.ritaolesen.dk/animation/ani/klaphatte/ro_klaphat_060406_01.gif
Redigeret af Dream d. 11/10-2009 00:56
 
Øjj jeg skal have stort smil på, mandag på arbejde, hehe så fik de sku røvfuld igen igen. de Svenskere- Grin
 
For Zlatan også, det var fedt, de Svensker var Mycket tyste på jobbet idag, lol :-D
 
b_j3ns3n
fed klaphat Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
Rasmus
Svensker er nogle dårlige tabere – journalisterne på div. dagblade her i Sverige er hvert fald. De bruger meget spalteplads på at bortforklarer svenskernes fiasko. De mener de spanske dommer var på danskernes side, dømte forkert i en ”offside” situation og hævder at bolden ikke var over baglinjen som dommerne ellers mente den var. Og så har de kvitteret med at smide landstræneren på porten.
Rasmus Pfft
 
Spring til debat: