Se indlæg
 Udskriv debat
Købe Kamera I Danmark eller Thailand
Gurk90
ThomasHOL skrev:
kvindemin skrev:
mener ikke der meget at spare (hvis noget) nu aner jeg ikke en skid om camera, men hvis det er en ny model, du har set i danmark, så er det ikke engang sikkert du kan få den i thailand, de er gerne flere numre forud, og de vil blot smile lidt forlegen til dig Smile og tænke sit Cool og det er ikke engang løwn

Det tvivler jeg nu meget på. Jeg kan da ikke rigtigt komme på noget elektronik hvor Thailand er foran os. Samme produkt kan til tider have et andet navn men forud nej.

Jeg har købt en Nokia telefon i Bangkok, som først kunne fås 3 måneder senere i Danmark.
Der er masser af elektronik der kan fås før i Thailand i forhold til Danmark, men der er som regel kun nogle få måneders forskel i hvornår det bliver releaset.

Webmaster
Jeg har også, i lighed med Gurk, købt telefoner i Thailand som ikke kan fås herhjemme. Dog ikke Nokia-modeller som jeg er gået efter. Det har derimod været de mobiler såsom f.eks. i-mobile hvor man kan have 2 SIM-kort i på samme tid (jeps, de virker begge på samme tid).

Dejligt praktisk med f.eks. et thai og dansk SIM-kort i på samme tid. Telefonerne har to opkaldsknapper, så man selv kan vælge hvilket SIM-kort man ringer fra.

Har kvitteringerne liggende et eller andet sted med de nøjagtige priser på flere af modellerne. Men sidst der købte jeg to forskellige top-modeller med 2GB memory-kort til begge telefoner og en beskyttelseshinde til skærmen for 10.000 bath ligeud (blev 10.050 bath, men fik det hele for 10K ligeud). Det synes jeg ikke er så galt for 2 nye telefoner som bare virker - også herhjemme.

At telefonerne så også har analog tv, radio og andet som jeg ikke bruger. Hva' fanden gør det.

Her er links med specificationer på de 2 modeller jeg købte sidst:
- i-mobile 620
- i-mobile 550
Redigeret af Webmaster d. 15/10-2009 12:01
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
TG950
Webmaster skrev:
Jeg har også, i lighed med Gurk, købt telefoner i Thailand som ikke kan fås herhjemme. Dog ikke Nokia-modeller som jeg er gået efter. Det har derimod været de mobiler såsom f.eks. i-mobile hvor man kan have 2 SIM-kort i på samme tid (jeps, de virker begge på samme tid).

Dejligt praktisk med f.eks. et thai og dansk SIM-kort i på samme tid. Telefonerne har to opkaldsknapper, så man selv kan vælge hvilket SIM-kort man ringer fra.

Har kvitteringerne liggende et eller andet sted med de nøjagtige priser på flere af modellerne. Men sidst der købte jeg to forskellige top-modeller med 2GB memory-kort til begge telefoner og en beskyttelseshinde til skærmen for 10.000 bath ligeud (blev 10.050 bath, men fik det hele for 10K ligeud). Det synes jeg ikke er så galt for 2 nye telefoner som bare virker - også herhjemme.

At telefonerne så også har analog tv, radio og andet som jeg ikke bruger. Hva' fanden gør det.

Her er links med specificationer på de 2 modeller jeg købte sidst:
- i-mobile 620
- i-mobile 550

smart nok med 2 sim kort, har lige et ? inden jeg går på jagt efter sådan nogle, kan de skifte mellem sprog / tastatur
eks. engelsk til sms afsendelse.

sony
Prøvede lige google oversætter, det er hvad jeg fik ud af det, håber det passer lidt.

http://translate....ry_state0=

Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Webmaster
TG950 skrev:
smart nok med 2 sim kort, har lige et ? inden jeg går på jagt efter sådan nogle, kan de skifte mellem sprog / tastatur

Lige de modeller jeg fik købt der understøtter engelsk, thai og kinesisk. Har bare den jeg bruger på engelsk hele tiden.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
TG950
Webmaster skrev:
TG950 skrev:

Lige de modeller jeg fik købt der understøtter engelsk, thai og kinesisk. Har bare den jeg bruger på engelsk hele tiden.

takker webm.

det analoge signal slutter jo osse herhjemme den 31/10 Wink
men det analoge signal fortsætter jo nok osse nogle år endnu i thaialnd
Redigeret af TG950 d. 15/10-2009 17:43

ThomasHOL
Gurk90 skrev:
Jeg har købt en Nokia telefon i Bangkok, som først kunne fås 3 måneder senere i Danmark.
Der er masser af elektronik der kan fås før i Thailand i forhold til Danmark, men der er som regel kun nogle få måneders forskel i hvornår det bliver releaset.

Ja naturligvis kan der være lidt forskel. Feks var netbooks til at købe i asien 1 år før de var tilgængelige herhjemme. Nu gør jeg mig ret meget inden for computer hardware og jeg ved da udemærket at der er modeller som laves til det asiatiske marked og der er modeller der laves til det europæiske. Det skyldes forskellen i vores indtægter og forskel i det miljø som tingene skal oprerere i (her tænker jeg især på varme)

Men påstanden var at de var et par numre foran i Thailand og det passer ikke, medmindre det er ting som af forskellige årsager ikke importeres til Danmark. Generelt så kommer ting ud ca samtidig i hele verdenen med undtagelse af feks spillekonsoller og mobiltelefoner.

Spring til debat: