Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Til Thule m.m.
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 15/10-2009 22:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Goldwing, JEP, det er sikkert det som er sket.TAK. Når jeg mente at måske Photobucket havde lavet noget "makværk" var det begrundet med at jeg jo oploadede alle billederne på næsten samme måde og når det var færdigt så kopierede jeg bare URLen og indsat det på DTW, uden at lade mærke at nogle var "rene" URL mens andre havde disse % mm tegn med. En anden mulighed/forklaring kunne være at lige netop disse billede som ikke komme med var oploadet sammen 3-4 stykker ad gangen. Måske ville også overveje at bruge Picasa3 album, som Rinpoche anbefalder, hvor alligevel alle mine billeder er oplagret. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 15/10-2009 23:16
|
|
thulekokken skrev: Hej igen gutter, takker jer mange gange for jeres vejledninger, input og især de meget flotte foto´s, jeg vil bruge jeres gode ideer i min ferie i Phetchabun, men ellers er jeg fra Khon Kaen, Ban Non Mueang, et herligt sted, hvis man er glad for det stille liv... Endnu engang mange tak gutter, i er bare de "fedeste".... Hej Thule, Vi var også en smut forbi Khon Kaen for at besøge moderen (har været i DK flere gange) til en veninde, og det var en "selvfølge" at også besøge Wat Nong Waen. Desvære fandt ud af senere at man kunne komme op i Cheddien og se byen deroppe fra. ![]() Wat Nong Waen i Khon Kaen Og Khon Kaen er jo ligesom Korat på Isaan sletten, både varmt-fugtigt og ikke mindst "flat". Da du skriver at du kan lide stilheden, så ville du sikkert nyde den på Khao Ko. Ved Phetchabun ville du også se langs hovedvejen den ene majs mark efter den anden i "miles omkreds". Redigeret af Lung Yao d. 15/10-2009 23:19 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 16/10-2009 08:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Lung Yao skrev: Goldwing, JEP, det er sikkert det som er sket.TAK. Når jeg mente at måske Photobucket havde lavet noget "makværk" var det begrundet med at jeg jo oploadede alle billederne på næsten samme måde og når det var færdigt så kopierede jeg bare URLen og indsat det på DTW, uden at lade mærke at nogle var "rene" URL mens andre havde disse % mm tegn med. En anden mulighed/forklaring kunne være at lige netop disse billede som ikke komme med var oploadet sammen 3-4 stykker ad gangen. Måske ville også overveje at bruge Picasa3 album, som Rinpoche anbefalder, hvor alligevel alle mine billeder er oplagret. Problemet er at du har billederne i forskellige mapper, og derfor ikke bare kan rette billednummeret........ Du skal jo også huske hvilken mappe de ligger i. Photobuket er ok, og uanset hvilket sted du oploader så SKAL du huske det rigtige link... God fornøjelse, og jeg håber du lige finder tid til at redigere de billeder som mangler i dit første indlæg....De er jo så flotte... |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/10-2009 13:42
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Lung Yao-->hvad bruger du af kamera, mm. + evt efter redigerins software? ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 17/10-2009 14:11
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Gem et af billederne på din computer, højreklik på det - vælg Egenskaber – klik fanen Detalier, og du vil se data for kamera og billed. For Lung yao’s billede ser det således ud. Kameraproducent Supra
Kameramodel DC 5900 F-stop f/2.8 Eksponeringstid 1/50 sek. ISO-hastighed ISO-50 Eksponeringsbias 0 trin Brændvidde 6 mm Maks. Blændeåbning 3 Måletilstand Centervægtet gennemsnit Afstand til emne Blitztilstand Blitz, manuel Blitsenergi 35 mm brændvidde Redigeret af John d. 17/10-2009 14:12 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 17/10-2009 15:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
John-->self. så klart :-) |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 21/10-2009 15:15
|
|
Prøver igen : Khao Ko Resort : ![]() ![]() [img]http://s863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Khao%20Ko%20Resort%20-%20Phetchabun/BILD4695.jpg[/img] is not a valid Image. ![]() Bougainvilliers ![]() Blomster busk ![]() ![]() Bål/telt pladsen |
|
|
|
| agent007 |
Lagt på d. 21/10-2009 15:23
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
Flotte billeder der må være en lille botaniker gemt i dig ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.