Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » News (English)
 Udskriv debat
Rejse med tog i Thailand? Nej tak..!
TG950
JD skrev:
Der er sgu' ikke nogetsomhelst der er sikkert i Thailand, hverken transport til lands, vands eller luft!

Har lige været på søndagstur inde i "midtbyen" - som vi siger i Århus!

Tog båden via Klong Saan Saeb, eller "Kloakkanalen" som den egentlig burde hedde.

Propfyldt, usikker sejlads ad h.... til, var ved at ramle ind i en modsejlende båd, og de sejler stærkt, så det var med at holde fast..Frown

Nå, vel inde i byen (Bangkok) - den første hurdle: Hvordan fa'en komme over gaden og hen til Phantip Plaza? 6 ell. 8 vognbaner fyldt med biler helt ned til Central World...

Næste hurdle: Hvordan undgå at brække fod, ankel eller ben når man hopper og zig-zagger sig gemmem huller, jernspir der rager op, sælgere, tiggere, soi dogs, osv. - på det der sku' ligne et fortov?

Næste hurdle: Hvordan undgå at blive hevet til side inde i Pantip og få brølet op i ansigtet:

XXX movie for you my fliend!

Nå, vi havde en god tur, ingen uheld, og jeg kom hjem med en ny Western Digital 500 Gb 32 Mb Cache harddisk til 1700 THB!

Ta'r måske toget næste gang...Wink

JD

så er Viby Torv mere sikkert, og i Centert er der ikke nogen der står og råber XXX movie for you my fliend!

dutling68
næste gang skal du gå til højre når du kommer op på broen. så læg mærke til hvad de lokale gør ved krydset. for så spare du den tur ned til Central World næste gang, for den tur ned mod Central World kan være en ren kamp Grin selv Ingemar Stenmark vil lure af misundelse når man har klaret den tur Grin
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

JD
Hæ!

Jeg tog IKKE turen om Central, men slentrede på typisk Thai-vis ganske afslappet igennem 6-8 vognbaners kaos!

Nå, de strejker endnu:

http://nationmult...ike-Sundya

Nu hedder det ikke "Sunday" længere, men "Sundya"!Grin

JD
Redigeret af JD d. 25/10-2009 16:21

Spring til debat: