Se indlæg|
Royal First Class
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 28/10-2009 11:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
At sidde i et fly er som at sidde i en bus. Det er transport fra A til B. Der er forskel på om man flyver regelmæssigt eller ens tur til Thailand er ens helt store drømme rejse. I så fald forstår jeg godt at den skal have lidt ekstra hele vejen igennem. Men når folk som jeg, der flyver regelmæssigt (tjae, jeg har taget turen BKK-CPH-BKK 2 gange med Thai inden for 1 måned ) så er det sq bare en bustur. Få sig et sædde, forsøg at sove, spis lidt, sov så igen og håb så på at turen går nogenlunde hurtigt.Men - Der er ingen tvivl - Det er langt mere behageligt at rejse på en højere klasse. Bedre mad og vigtigst af alt, man sidder bedre. Jeg er da også glad de gange jeg har råd til en opgradering Det er dog ikke lykkedes mig at fedte mig til en gratis opgradering endnu, hverken med charme eller brok ![]() Såe - Det er smag og behag, og nogen vælger at bruge sine penge på at leve lidt mere i luksus, men for os hvor destinationen er vigtigts, og ikke rejsen i sin helhel, så er monkey class "ok"
|
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 28/10-2009 13:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Nu rejser jeg min, 2 gange t/r til Bankok fra København om året men altid ECON CLASS. men efter min menig behøver man ikke piller for at klare den tur. hvis du/man ikke ken klare turen uden piller så....BLIV HJEMME. bare min menig. forsat go dag til alle. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 28/10-2009 13:13 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 13:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
BJ skrev: Nu rejser jeg min, 2 gange t/r til Bankok fra København om året men altid ECON CLASS. men efter min menig behøver man ikke piller for at klare den tur. hvis du/man ikke ken klare turen uden piller så....BLIV HJEMME. bare min menig. forsat go dag til alle. MVH.BJ hvad rager det dig, at jeg napper 2 sovepiller, for at undgå at høre på skrigende og larmende unger ![]() personligt syntes jeg, at personer med grimme tatoveinger skal ha' indrejseforbud, det skæmmer landet jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 28/10-2009 13:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
kvindemin skrev: 2 af de blå valium og du sover som en sten ![]() Her sidst jeg rejste hjem fik jeg en sovepille samt en valium af en fastboende, idet jeg ikke kan sove på flyet. Lagde mig efter aftens/natmaden, og vågnede et par timer før København, det skal dog nævnes, at jeg havde hele midterrækken på jumboen for mig selv. Prøvede en gang at drikke mig træt, Thai Airways yder jo god service, men vågner op hele tiden, for derefter at stå bovlam i hovedet, mens man kigger efter taxa i Bangkok. Her lå jeg også i midtersektionen. Normalt drikker jeg ikke alkohol når jeg flyver, og denne gang vil jeg prøve med sovepille samt valium. Er der nogen der ved hvad der sker hvis jeg mod forventning drikker et par øl til ovenstående kombination. |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/10-2009 13:59
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Man plejer da vist at sige at man ikke må drikke alkohol i forbindelse med sovetabletter,,,da tabletterne mister noget virkning...![]() |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 14:03
|
|
ihh ja, det ved jeg alt om. sidder og drikker nogle bajere i lufthavnen, 4-5 1/2 liters, og hvis jeg osse spiser i lufthavnen, napper jeg de 2 valium 1 time før afgang, og sover før vi letter, vågner igen efter ca. 8 timer, og er helt frisk, det er sku da dejligt
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 28/10-2009 14:07
|
|
Har hørt nogle skræmmehistorier om flyet der var forsinket, og hvor passagererne skulle stige af igen. Det skulle efter sigende være noget rigtigt møg, når man allerede har taget pillerne. ![]() |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 14:10
|
|
soi7 skrev: Man plejer da vist at sige at man ikke må drikke alkohol i forbindelse med sovetabletter,,,da tabletterne mister noget virkning... ![]() muligvis, men de kolde fadbamser i lufthavnen er en del af ferien
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 28/10-2009 14:28
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
kvindemin skrev: BJ skrev: Nu rejser jeg min, 2 gange t/r til Bankok fra København om året men altid ECON CLASS. men efter min menig behøver man ikke piller for at klare den tur. hvis du/man ikke ken klare turen uden piller så....BLIV HJEMME. bare min menig. forsat go dag til alle. MVH.BJ 1) hvad rager det dig, at jeg napper 2 sovepiller, for at undgå at høre på skrigende og larmende unger ![]() 2)personligt syntes jeg, at personer med grimme tatoveinger skal ha' indrejseforbud, det skæmmer landet Det var det groveste du har præsteret i lang tid. Vedr.: - #1, er du i din gode ret til at sige/skrive din mening. Det har BJ også, bortset fra at efter min mening modsiger han sig selv da han skrev i svar #19: Ja hvis du ikke er vandt til nerve/sovemedecin ja så er to nok til at falde i søvn, Ellers ikke. MVH.BJ Men i #2) derimod overskrider DU den etiske linie gældende her på DTW, og som ville gøre dig fuld fortjent til ikke een men mindst 2 røde prikker, da du præstere en grimme takling med begge fødder og knopperne frem. Er du løbet tørt for saglige argumenter, siden du kommer med sådan "racistisk" bemærkning? Derved gører du dig selv i mine øjne til "mistænkt nr.1", til de usmagelige PB, som BJ har modtaget tidligere. Jeg bryder mig hellere ikke om folks tattooeringer (ikke at folk er tattooeret), men derfra at tale nedladende om dem og deres krops udsmykning ligger mig langt fjernt. Det er deres valg og det ville jeg ikke blande mig i. PRØV for guds skyld og for alle os andre her på DTW, at lad være med at forpeste atmosfæren, og gå efter BOLDEN og ikke efter MANDEN. Jeg skriver ikke dette her som forsvar på BJ, for desvære skriver den ung mand ofte før han tænker i stedet for at TÆNKE før han skriver. Redigeret af Lung Yao d. 28/10-2009 14:36 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 14:38
|
|
du faldt lige i med begge ben, hvor har jeg skrevet at bj tatoveringer er grimme ? nå, det kunne du ikke finde hva. host host, et dementi er er vel på plads efter dit totalt usagligt overgreb på en uskyldig.. tak og en anden gang, så læs lige hvad der står, inden du dummer dig igen og igen, det er jo ikke første gang du svarer på noget, du ikke har fattet jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 14:42
|
|
hallo sherlock, hold dig nu til roerne på lolland ![]() Derved gører du dig selv i mine øjne til "mistænkt nr.1", til de usmagelige PB, som BJ har modtaget tidligere. jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 28/10-2009 15:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
soi7 skrev: Man plejer da vist at sige at man ikke må drikke alkohol i forbindelse med sovetabletter,,,da tabletterne mister noget virkning... ![]() Desværre forkert soi7, alkohol forstærker virkningen, så pas på med den kombination. Jeg vil iøvrigt ikke anbefale nogen som ikke er vant til at tage nervemedicin, hviket sovepiller også er rent kemisk, til at blande to forskellige medikamenter. Altså enten sovepiller eller valium. Du skal også huske på hvor længe de er i kroppen. Nogen har en hurtig halveringstid, mens andre er meget længere i kroppen. Valium er en nervepille beregnet til de vågne timer, mens sovepiller som er beslægtet kemisk, er,ja rent faktisk beregnet til natten. Valiums kemiske stof hedder diazepam, dia for dag, og dets modsætning hedder nitrazepam. Der findes dog moderne sovepiller som ikke indeholder nitrazepam Redigeret af hanspeter d. 28/10-2009 17:04 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 28/10-2009 21:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Kvindemin, Læs selv hvad du har skrevet i svar # 23, og umidelbart kan jeg kun se at den er møntet på BJ da du citerer ham [quote], for hverken undertegnede eller majoriteten af DTW medlemer tilhører den gruppe som du angriber der. ![]() Men når jeg læser dit svar #26 og 28, så kan jeg bedre forstå at du ikke engang kan læse hvad du selv skriver. Jeg skal nok holde mig til "roene" hvis du lover at holde dig væk fra en PC, HVIS du ikke er appelsinfri. ![]() Bortset fra det, så god ferie i LOS. Redigeret af Lung Yao d. 28/10-2009 21:59 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 28/10-2009 23:15
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
kvindemin skrev: personligt syntes jeg, at personer med grimme tatoveinger skal ha' indrejseforbud, det skæmmer landet Den kommentar er altså i overkanten. Rød prik uddelt. Linket til reglementet er http://www.dansk-...regler.php hvis man er i tvivl om omgangstonen herinde. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/10-2009 03:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Mor'n jeg kunne da være lidt bekymret over evt. blodpropper i benene hvis jeg tog sovepiller og sad helt stille. |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 29/10-2009 04:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
- og blodpropper i hjernen af for meget alkohol og evtl. forhøjet blodtryk? JD |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 03/11-2009 05:26
|
|
kvindemin skrev: ihh ja, det ved jeg alt om. sidder og drikker nogle bajere i lufthavnen, 4-5 1/2 liters, og hvis jeg osse spiser i lufthavnen, napper jeg de 2 valium 1 time før afgang, og sover før vi letter, vågner igen efter ca. 8 timer, og er helt frisk, det er sku da dejligt ![]() Lagde ud i lufthavnen med 3 store dåser snabelvand. På flyet fik jeg 1½ glas vin, en whiskey on the rocks og 2 Singha. Så en sovepille og en valium. Jeg har det pragtfuldt idag. Smutter ned til Jens på markedspladsen om et øjeblik. I øvrigt er mit internet i lejligheden skide godt. |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 03/11-2009 10:03
|
|
jeg er glad for at du overlevede var lidt bekymret, efter at have læst de andre indlæg, jeg har taget turen ca. 46 gange, og jeg er da stadig i live nå men rigtig god ferie |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 03/11-2009 18:51
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
lad nu BJ sidde og bruge alt sin tid på at overvåge selv den tyndeste tråd her på DTW og svarer min. på 1 eller 2 gange på alle indlæg her på siden uanset om han ved noget om emnet eller ej. hvorfor skal man side og svarer i og å til alle indlæg
[img][/img]
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/11-2009 13:31
|
|
kiml skrev: lad nu BJ sidde og bruge alt sin tid på at overvåge selv den tyndeste tråd her på DTW og svarer min. på 1 eller 2 gange på alle indlæg her på siden uanset om han ved noget om emnet eller ej. hvorfor skal man side og svarer i og å til alle indlæg Fordi han glæder sig til at komme til Pattaya. De første 2 dage barfinede jeg 4 gange, kan godt lide trekantsex, og væltede mig i en masse sprut. Igår en lille pause, kom dog hjem kl. 4 am. til mit hotel, i dag kan jeg mærke at der er nye eventur på vej, så hvem ved hvad natten bringer. BJ tænker på det 24 timer i døgnet, såvel som jeg gør her i Pattaya. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

) så er det sq bare en bustur. Få sig et sædde, forsøg at sove, spis lidt, sov så igen og håb så på at turen går nogenlunde hurtigt.
Det er dog ikke lykkedes mig at fedte mig til en gratis opgradering endnu, hverken med charme eller brok