Se indlæg|
Leje af lejlighed i BKK
|
|
| BJ |
Lagt på d. 15/11-2009 15:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Aner ikke hvordan det er sket den står 2 gange, men det er sikkert ingen skade til for vedkomende, MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2009 15:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Så fik du sgu trolden ud af æsken Ingolf ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 15/11-2009 17:51
|
|
Falang Bar skrev: Så fik du sgu trolden ud af æsken Ingolf ![]() Jeg skal generes HVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 15/11-2009 17:54
|
|
I for mig ikke ned med nakken , GLEM DET THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 15/11-2009 18:19
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
JD skrev: Er det så en af dem med papdøre som man går tværs igennem i en brandert f.ex. - og vægge af 5 cm. tynd beton, så du kan høre Somchai og Lek kværne løs på Soken Karaoken?! JD total humor ![]() ![]()
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/11-2009 18:45
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
ingolf skrev: BJ--nu må du fandme ta' dig i kraven--du svarer på alt, bare for svarendes skyld i hver og hver anden tråd. I denne tråd spörges der om lejlighed BKK, og i 50% af svarene (3 ud af 6) er du inde med totalt ligegyldige svar Läs, og svar når du har noget konkret at komme med--en kommentar en gang imellem kan väre OK, men fandme ikke i hver eneste tråd ![]() PS! Nu ved jeg godt at du siger "du kan bare lade väre at läse mine indläg" men det altså ikke så let, når de ligger midt i tråden, og ofte kikker man jo ikke på hvem som har skrevet indlägget--man bare klikker og åbner näste indläg!! PS! Bro staves BRIDGE.--bare som en oplysning--ikke som en klage. . Jeg er ganske overbevist om at BJ svarer efter bedste evne, og at han kun prøver på at hjælpe andre. Så et eller andet sted er det urimeligt at der skal hakkes på ham alene for det. Det kan godt være at enkelte herinde finder BJ's indlæg irreterende og nytteløse - men så lad det dog blive ved det og spring let og elegant over indlægget i stedet for at smadre tråden fuldstændigt med en kommentar herom. Tak Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 15/11-2009 22:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Jeg har mødt folk herude der kender BJ, han er en rigtig sød og rar fætter. |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 15/11-2009 22:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
BJ skrev: [ kom med en setning hvor jeg har svaret FULDSTENDIG LIGEGYLDIGT. DEN var fandeme dum den der. MVH:BJ Hej BJ Nu du selv ber om det, så skal jeg gerne påpege dine indlæg # 2 -5-7 er fuldstændig ligegyldige
Redigeret af FedeFinn d. 16/11-2009 01:04 Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 16/11-2009 07:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
vandango skrev: Jeg har mødt folk herude der kender BJ, han er en rigtig sød og rar fætter. Ja, synd for fætter BJ at han sådan skal mobbes, fy Ingålf. ![]() Hold k... det er næsten værre end den sorte fokeskole jeg gik på tilbage i oldtiden! JD |
|
|
|
| dk_bob |
Lagt på d. 16/11-2009 08:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 103 |
BJ, jeg synes at dine indlæg er gode og relevante, og er glad for dine svar :-) |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/11-2009 08:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
jeg syntes også at du gør det godt bj keep up the good work. ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 16/11-2009 09:01
|
|
Tusind tak skal i have det er rart at der også er fornuftige menesker til.![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/11-2009 11:15
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
dk_bob. der findes lejligheder i det centrale Bangkok til 20.000 Bath pr. måned, du kan blot ikke finde dem. De findes ikke på nettet eller hos ejendomsmæglere. En Thai vil hellere lade sin lejlighed stå tom i et helt år, frem for at betale en mægler 50.000 Bath. I det centrale bANGKOK er det "MUND TIL MUND METODEN", enten via en anden farang, eller en anden thaier, og her er især "pigerne" gode til at give tips, de har jo sovet i mange af ejendommene, eller hvad de nu har lavet. Herude i udkanten af Bangkok hvor Jeppe og jeg lever, finder man lejlighederne ved simpelthen at cykle rundt til de forskellige ejendomme. (der er ingen piger her). Den lejlighed jeg havde til leje i sidste måned, blev afsat straks. ![]() |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 16/11-2009 12:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
dk_bob skrev: BJ, jeg synes at dine indlæg er gode og relevante, og er glad for dine svar :-) Jeg undrer om damen i Hua Hin også synes det---hun spurgte om en TV-kanal, hvor hun og manden kunne se Kessler bokning---og fik svaret af BJ, at Bryggeriet i Pattaya nok viste kampen (som går kl. 4 om natten TH tid). Når hun så igen pointerer, at det er en TV kanal hun er ude efter, får hun svaret--jeg ved ikke, jeg kommer först til TH efter jul!!! ![]() Jeg respekterer Web Kims indläg, og skal let og elegant hoppe over BJ indläg, og ikke kommetere dem i fremtiden Undskyld mig. . Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| Dennis Damgaard |
Lagt på d. 16/11-2009 13:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Det har da ikke meget med Spegepølsemadder at gøre Ingolf.
|
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 16/11-2009 13:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
ingolf skrev: dk_bob skrev: BJ, jeg synes at dine indlæg er gode og relevante, og er glad for dine svar :-) Jeg undrer om damen i Hua Hin også synes det---hun spurgte om en TV-kanal, hvor hun og manden kunne se Kessler bokning---og fik svaret af BJ, at Bryggeriet i Pattaya nok viste kampen (som går kl. 4 om natten TH tid). Når hun så igen pointerer, at det er en TV kanal hun er ude efter, får hun svaret--jeg ved ikke, jeg kommer först til TH efter jul!!! ![]() Jeg respekterer Web Kims indläg, og skal let og elegant hoppe over BJ indläg, og ikke kommetere dem i fremtiden Undskyld mig. . Grev Ingolf du er en mand af rette støbning respekt herfra Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| dk_bob |
Lagt på d. 17/11-2009 13:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 103 |
ABEKATTEN skrev: dk_bob. der findes lejligheder i det centrale Bangkok til 20.000 Bath pr. måned, du kan blot ikke finde dem. De findes ikke på nettet eller hos ejendomsmæglere. En Thai vil hellere lade sin lejlighed stå tom i et helt år, frem for at betale en mægler 50.000 Bath. I det centrale bANGKOK er det "MUND TIL MUND METODEN", enten via en anden farang, eller en anden thaier, og her er især "pigerne" gode til at give tips, de har jo sovet i mange af ejendommene, eller hvad de nu har lavet. Herude i udkanten af Bangkok hvor Jeppe og jeg lever, finder man lejlighederne ved simpelthen at cykle rundt til de forskellige ejendomme. (der er ingen piger her). Den lejlighed jeg havde til leje i sidste måned, blev afsat straks. ![]() Det er hermed taget til efterretning ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 17/11-2009 17:34
|
|
ingolf skrev: dk_bob skrev: BJ, jeg synes at dine indlæg er gode og relevante, og er glad for dine svar :-) Jeg undrer om damen i Hua Hin også synes det---hun spurgte om en TV-kanal, hvor hun og manden kunne se Kessler bokning---og fik svaret af BJ, at Bryggeriet i Pattaya nok viste kampen (som går kl. 4 om natten TH tid). Når hun så igen pointerer, at det er en TV kanal hun er ude efter, får hun svaret--jeg ved ikke, jeg kommer först til TH efter jul!!! ![]() Jeg respekterer Web Kims indläg, og skal let og elegant hoppe over BJ indläg, og ikke kommetere dem i fremtiden Undskyld mig. . Du skriver du respektere web-kims indlæg,??????????????????????? Hvorfor fanden kommer du så med endu et?????????????? DU INGOLF vil have kniven i mig men GLEM DET!!!! JEG ER SÅ TRÆT AF DIG OG DIN TYPE, Spring mine indlæg over og lad vær med at kommentere dem, hvor svært kan det være Og ja jeg kommer først tli Thailand efter jul, og fik den opfattelse på en anden tråd, at kampen godt kunne ses i THAILAND. Det er din type der ødelægger trådene fordi du ikke selv har noget andet at skrive om, end at mine indlæg er Bræk. KOM da med noget sagligt istedet for at rakke ned på folk du aldrig har MØDT!!!!!!!!!!!!!!!! Gæster der kigger ind på siden for en opfatelse af ta det er en ren BØRNEHAVE det her MVH.BJ Redigeret af BJ d. 17/11-2009 17:35 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 17/11-2009 17:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Ham Webmasteren her har ogsaa lidt at se til........![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/11-2009 17:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg ser dig som en entusiastisk debattør BJ, og hvad ondt kan der være i det? Forstår jeg ikke. Hæng du bare i ![]() mvh rinpoche |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.