Se indlæg|
langtidsferie
|
|
|
Lagt på d. 21/11-2009 18:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jd... Plat er plat det er lige meget om det er 2.000 eller 2 mil.der er nogen der skal betale det ![]() lindy |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 21/11-2009 18:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Er det plat at forlænge ens ophold i udlandet med 1 md. f.ex., så det hedder 4½ md. istedet for 3½? Så er gældende lov jo overtrådt. Fortæl mig så lige hvilken ekstraudgift det vil betyde for "fælleskassen", for jeg aner det sgu' godtnok ikke! JD PS: Man er igang med at forberede befolkningen på stramninger: http://jp.dk/indl...894433.ece Redigeret af JD d. 21/11-2009 19:03 |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/11-2009 19:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jd. Det er jo kun om at overholde dansk lovgivning det er vel ikke så svært... Jeg kender flere der er på fp der laller rundt i Thailand med adr. dk.men fred med dem ![]() lindy |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 21/11-2009 19:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Overholde dansk lovgivning, sæ'følig, men så gå for h***** efter de mujaffa-slamberter som nu i godt 30 år har fiflet, snydt og bedraget både dig og mig! Ja, fred være med dem på FP i Thailand, jeg under dem det gerne, de er nogle stakkels vrag mange af dem. Men opholdet slutter vel når nu "Stasi-meldepligten" træder i kraft! JD Redigeret af JD d. 21/11-2009 19:14 |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/11-2009 19:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jd.. Nu har pressen herhjemme haft meget travlt med indvandre der snyder men ca.90% af dem lever efter danske normer.. Den nye lov er ikke lavet for at tryne danskre der ikke har fingerene nede i honningkrukken så dem der får sved på panden har måske ikke helt ren mel i posen.. lindy |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 21/11-2009 19:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
"ca.90% af dem lever efter danske normer.." Du er da for naiv, mand! PÅ OVERFLADEN lever de - sådan da - efter normerne, men bag facaden og maskespillet der hader de dig som pesten, og foragter din levevis og dine traditioner! Den nye lov rammer alle, og det er pishamrende uretfærdigt at der skal indføres Stasi-kontrol fordi nogle forp*lede kameldrivere er for grådige. Ud af vagten med dem. ![]() JD |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 21/11-2009 19:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Slap af JD. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/11-2009 20:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jd... Hvis du nu følger med i hvad der sker her hjemme (jeg tror du er blivet lidt snæversynet på 16 etage)i stedet for at kikke ned på pattayas elindigheder vil du se at det er småting i forhold til THAILAND.. LINDY |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 21/11-2009 20:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Gu' vil jeg den onde lyneme ikke slappe af når folk er så uendeligt idiotisk naive og fladpandede at de STADIGVÆK med piv og ynk skal forsvare 450.000 nasserøve der har møvet sig godt og grundigt ind i det fantastiske og generøse velfærdssystem vi stadigvæk har, men måske ikke så meget længere. Hvis de abekatte fik lov at bestemme, så fik sådan nogen som dig en skovl i hånden og besked på at få noget fra hånden istedet for at gå og spille karl smart i Thailand for andres penge du! Forstod du den??? Pris dig lykkelig over at Kalifatet ikke er indført, endnu! JD |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 21/11-2009 20:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
ER det MIG du mener for så var det da den mest usaglige kommentar jeg har læst i år, for med alle de tusind kroner jeg hvert år ligger i Thailand kan det umuligt være mig du mener, med mindre du er med i gruppen af dem der prøver at knække nakken på mig. MEN GLEM DET. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 21/11-2009 20:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Du skulle sgu da ikke have haft din anden chance på DTW JD, og det er min mening. Hvad laver du igrunden i Thailand??? MVH.BJ Redigeret af BJ d. 21/11-2009 20:24 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/11-2009 20:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ROLIG-ROLIG....BJ. Manden skriver jo kun efter hans q.... lindy |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 21/11-2009 20:38
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Drop personangrebene og kom tilbage til tråden Langtidsferie Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 22/11-2009 02:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
NEJ, BJ, Det er ikke dig han snakker om. Og til Lindyras, med q... mener du så IQ? Der har de fleste af os vist ikke meget at komme efter! Om du kan lide det eller ej, eller om du kan lide JD`s standpunkter eller ej. Det er en kendsgerning. Like it or not... |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 22/11-2009 04:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Problemenet med jer er at i ikke tro på JD med stadig tro på at et multisamfund er godt for Danmark og der ingen problemer med alle dem der er kommet til Danmark. Så man er nødt til at lave stramning for at straffe dem der lave social bedrag og det ramme så en andre gruppe menneskerne der af end anden grund ikke kan bruges på arbejdemarker og den som et langt liv på arbejdemarker er gået på folkepension. Man kan ikke bare lade det forsætte med ikke at gør noget ved det og luk øjne for at det er samfundet der i sidste ene betale og det vil sig dig og mig og andre,. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
|
Lagt på d. 22/11-2009 04:18
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Intelligent eller ej, så syntes jeg ikke man skal dømme et helt folkefærd for hvad en gruppe, eller mange grupper, står for. Jeg kender mange muslimer som absolut ikke passer ind i JH's billede af dem. heldigvis for det! Det er jo helt sikkert at muslimer ikke er så langt fremme i udviklingen som vi er her i vesten, men man skal ikke langt tilbage i vores egen historie før det var racisme der satte dagsorden. Jeg håber det går modsat end JH's dystre forudsigninger, og vælger at tro det modsatte. Ellers kan vi jo lige så godt starte 3. verdenskrig med det samme. Og bagefter sætte den nye Berlinmur op langs middelhavet Redigeret af d. 22/11-2009 05:21 |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/11-2009 07:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Intelligent eller ej, så syntes jeg ikke man skal dømme et helt folkefærd for hvad en gruppe, eller mange grupper, står for. Jeg kender mange muslimer som absolut ikke passer ind i JH's billede af dem. heldigvis for det! Det er jo helt sikkert at muslimer ikke er så langt fremme i udviklingen som vi er her i vesten, men man skal ikke langt tilbage i vores egen historie før det var racisme der satte dagsorden. Jeg håber det går modsat end JH's dystre forudsigninger, og vælger at tro det modsatte. Ellers kan vi jo lige så godt starte 3. verdenskrig med det samme. Og bagefter sætte den nye Berlinmur op langs middelhavet Kunne da godt tænke mig at vide hvorfor så mange muslimer egentlig ellers skulle i et kristen land hvis ikke ligefrem at de er blevet undervist i hvordan man bedst kan snøre os , det havde da været mere på plads at de var flyttet til et andet muslimsk land |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 22/11-2009 08:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
"Et andet muslimsk land"! Fantastisk ide Jeppe, gå til valg på det. ![]() Vi har et pensionssystem i Danmark der bevirker at ingen skal bede familien om hjælp, eller frygte en alderdom med sult og sygdom. DET er forklaringen på at indbyggere fra andre kulturer, der ikke har formået at skabe et samfund i den "superliga" - selvfølgelig vil søge hertil, når det nu er blevet muligt! Jeg ser to muligheder for at vi skal overleve som land: 1. Vi lukker EU og Danmark permanent af med en mur af sikkerhed. 2. Vi gør som nu, hvor der stort set er åben adgang, og inden for de næste generationer eksisterer EU og Danmark IKKE som vi kender det idag! Jeg, BJ, og andre kan da være fløjtende ligeglade i vores selvoptagede egoistiske ragen-til-os mentalitet, men vore efterkommere vil arve nogle enorme problemer p.g.a. vores håbløse mangel på overblik og handlekraft. Skal der være en folkepension - også i fremtiden - så skal der ske ændringer, nu! http://www.lillip...ufolk.html http://inif.dk/in...&Itemid=68 JD Redigeret af JD d. 22/11-2009 08:46 |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 22/11-2009 13:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
JD skrev: Jeg ser to muligheder for at vi skal overleve som land: 1. Vi lukker EU og Danmark permanent af med en mur af sikkerhed. 2. Vi gør som nu, hvor der stort set er åben adgang, og inden for de næste generationer eksisterer EU og Danmark IKKE som vi kender det idag! Jeg, BJ, og andre kan da være fløjtende ligeglade i vores selvoptagede egoistiske ragen-til-os mentalitet, men vore efterkommere vil arve nogle enorme problemer p.g.a. vores håbløse mangel på overblik og handlekraft. Skal der være en folkepension - også i fremtiden - så skal der ske ændringer, nu! JD 3. Du glemmer én meget vigtig ting. Mangel på arbejdskraft. For at vi skal overleve som velfærdssamfund og hvis der skal være folkepension i fremtiden, bliver vi simpelthen nødt til, engang om ikke så mange år, at indfører arbejdskraft. Kan vi få dem fra de tidligere østlande, tjah måske, men de bliver også mere velhavende med tiden. Så er der ikke så mange andre muligheder end: Østen (som er ved at overhale Europa på mange måder, det er ikke sikkert de gider om nogle år), Afrika og Mellemøsten. Dette er fakts,og du kan hoppe nok så meget op og ned på Holger Danskes ikke eksisterende kiste, det ændre ikke ved noget. Derfor handler det om at tænke langsigtet nu, og allerede nu overveje hvordan den næste bølge så bliver integrerede. Men uha nej, det vil de fleste politikere ikke tale om, for så taber de det næste valg, på grund af den skingre tone vi har i udlændingedebatten. |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/11-2009 15:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
der bliver ikke mangel på arbejdskraft , de fleste firmaer flytter vel snart telt pælene har ikke råd til at betale de lønninger som folk rager til sig , tror ikke de tænker så langt , findes der noget land der har dyrere lønninger end vi har. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 



















