Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Er ny forretning = Betal politiet.. For jeg siger fuck dem !!
|
|
|
Lagt på d. 24/11-2009 21:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jo det kunne man nok godt, men nu det ikke for at spare pengen, mere princippet i at jeg ikke vil lægge 5øre til politiets privat opspaing, men nu vi har fået klarlagt det er reelt er der ontet problem, jeg betaler med et smil! ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/11-2009 06:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Talte med en Dansker igår som driver et hotel på samme gade som din kommende skrædderbutik. På spørgsmålet om denne skilteafgift, kunne han oplyse at det havde han aldrig hørt om før. |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/11-2009 11:23
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej Vandango. Det var da underligt.. Men jeg skal ok komme med en update hvis jeg blive kontaktet af BIB. Aka la somtam mafia (Den joke ville nok holde bedre i udon land).. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 25/11-2009 12:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
kennyhawk skrev: Nu er du ved at komme til "fornuft" (ikke fordi at jeg forherlige metoden) og du kunne have tilføjet : og " Vi levede lykkelige til vores dages ende".(husfreden skyld).Jo det kunne man nok godt, men nu det ikke for at spare pengen, mere princippet i at jeg ikke vil lægge 5øre til politiets privat opspaing, men nu vi har fået klarlagt det er reelt er der ontet problem, jeg betaler med et smil! ![]() . Redigeret af Lung Yao d. 25/11-2009 12:41 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.