Se indlæg
 Udskriv debat
Hvor meget koster fast "Kærlighed"
rinpoche
Noisnabo skrev:

Hvor meget betaler du selv. Hvor meget tror du at andre betaler?

Din præmis er forkert, idet du går ud fra at alle andre befinder sig i den samme situation som du selv gør.

rinpoche
JD skrev:
Var det ikke Nakhon Sawan?!Wink

JD

Har, har JD.
Sandt nok, jeg skulle bare se om jeg kunne fange ham på det forkerte ben Grin

JD
He-he...Cool

Beklager jeg spolerede dit snedige "Set-Up"!

JD

Da jeg allerførst kom til pattaya kendte jeg en pige fra en bar. Hun ville have 3000B (Ikke en stavefejl, ikke 30.000Cool
+ mad osv, så var un glad, men jeg var nok heldig at få det tilbud. Nu hun vidst nok risfarmer eller lign.. Men er glad ok for min kone sm jeg ike betaler 1 kr til, til gengæld har hun et hævekort som hun kan bruge los af, indenfor rimelighedens grænse, hvis hun særger for at arbejde, gøre rent osv.. og lader undertegnede jobbe på nettet, og se film i fred ;-)

Saendaeng
Det er et spørgsmål om hvor meget man har råd til og om man vil betale dette beløb pigen kræver.

Det kan være total ligegyldigt hvad andre betaler for deres pige-kone - playmate . Det er jo ikke en varer du køber i Carrfour.

Jeg respektere min kone , Er gift med hende og det rager ikke andre personer hvor meget hun bruger og ikke bruger.

Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Godt svaret, men jeg da stadig nysgerrig..
Men det nok bare mig der er underlig efter at se om andre bliver kneppet, eller jeg bliver kneppet. (økonomisk altså)!

rinpoche
Det er de færreste forhold der er sammenlignelige Kenny, så hvis du har det godt med jeres setup, så ville jeg da ikke tænke mere over det. Der er ikke nogen facitliste Smile

mvh
rinpoche

Saendaeng
kennyhawk skrev:
Godt svaret, men jeg da stadig nysgerrig..
Men det nok bare mig der er underlig efter at se om andre bliver kneppet, eller jeg bliver kneppet. (økonomisk altså)!

Kennyhawk ,

Hvis man ikke er nysgerrig , så får du aldrig noget at vide :=)
Der er da mange der bliver taget godt og grundigt i røven , men ud af dem der bliver snydt er godt 95 % selv skyld i det.
Man kan jo bare lære at bruge den øverste og ikke det nederste hoved , men det har jo altid været os mænds svage og kvindernes styrke.Frown

Dette er generelt over hele jordkloden ikke kun TH.
Michael B Kristensen

Saendaeng, jeg kunne ikke være mee enig haha

Saendaeng
Kenny ,

Vi kan jo vende den om, og sige hvad hvis vi var damer og kunne få 30000 baht i måneden af en eller anden gut der kommer 2 gange om året. Bare for at sige nogle søde ord og give ham et lille put engang imellem.
Jeg tror sgu jeg havde slået til.

Der er nogle der er så dumme , at jeg ikke altid fatter det.

Michael B Kristensen

jesperfrb
rinpoche skrev:
Det er de færreste forhold der er sammenlignelige Kenny, så hvis du har det godt med jeres setup, så ville jeg da ikke tænke mere over det. Der er ikke nogen facitliste Smile

mvh
rinpoche

Jeg kan ikke være mere enig!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

hugoboerge
Her er et godt regnestykke. Happy readingSmile

The Colonel's 'Cost-per-Knob' Index

(or, How to SAVE Money by Knobbing Bargirls!)

Which is cheaper: sex for money, or sex within the hallowed institution of a loving marriage as endorsed by the Pope?

Let me paint the parameters of this painstaking research first: All statistics are based on American figures for consistency. Well that plus they've got more divorce lawyers than you could point a pit bull terrier at, so statistics from the US Census Bureau are plentiful.

The median duration of a marriage is 7.2 years, and the median age of divorce is 35.6 for men. During that time, sex - more commonly known as Giving the Ferret a Run, Hiding the Salami, Putting the Tool in the Shed, the Matrimonial Polka, or the Magic Disappearing Cane Trick - is likely to rear its ugly head 6.9 times per month (according to Edward O Laumann, Americanbabies.com). But let's go with some more generous statistics from the Illinois State University, who say that married couples Make the Beast With Two Backs two to three times a week in their twenties.

Assuming the average man therefore marries at 28 years of age, let's allow for three Horizontal Cha-Chas per week for three years, two per week for the next three years, and then - as kids and boredom from eating from the same menu and dissatisfaction creep into the game - let's say once a week for the remaining 1.2 years. That, ladies and genitals, gives you a grand total of 842.4 rounds with the Chubby Conquistador (well, you remember that time you fell asleep on the job, don't you?).

Now, my good friend Dr Sam Vaknin - financial consultant and economic advisor to the stars - calculates that the average couple in the west accumulates assets of US$100,000 over seven years of marriage. We could argue maybe a little more for expats, but let's stay with the conservative figures.

If divorce now takes place, kiss goodbye to half your assets. It just cost you $50,000 for 842.4 grease and oil changes. Cost-per-Knob: $59.35 per time with the Chief of Staff.

But, and this is a big but (perhaps I should spell that 'butt'!): the cost of legal fees, etc, for the divorce itself is $15,000 and takes a year to complete. During that time, let's presume the Purple-Helmeted Warrior of Love is enjoying no attention from your ex-partner (although, if the mood seems right, you might want to ask if you could finish off that missing 0.6 from the better days).

Plus, you've had two kids in the meantime, and the cost of child maintenance for two kids is 27% of net wages. This could be more for expats, but let's just call it a nice even $1,000 per month. For a period of, oh, 13 years just till the older one turns 18. So we're on the low side again. That's a total of $156,000 in child support.

So you actually spent $221,000 for those 842.4 Air-flown Kobe Beef Injections at a Cost-per-knob of $262.34 a piece. But hold on, we haven't even factored in those fancy dinners, cocktails, bunches of flowers on Valentines Day (or the day after, when she reminded you), fur coats, and trinkets. Oh, the trinkets!

Now let's look at the alternative. You swan down to Soi Nana in Bangkok. Let's call it the epicentre of the universe, just for illustrative purposes you understand. You browse the 3-D living blackboard menu on stage, with the soup of the day changing everyday, with Chef invariably offering a specialty of the house.

Let's say you're between 35-45, slightly overweight and balding (ie, you possess all the best attributes of the male species!). According to the website www.bangkokbargir... someone of that description would averagely be paying 1,195.12 baht for a Bounce With Mr Wobbly at Soi Nana with a medianly attractive girl who can joke and have some fun with you. (Face it, fellow stud bulls, we're paying more than Mel Gibson would have to.) Now let's throw in 250 baht for ladies drinks, 300 baht for a short-time hotel room, and 500 baht as bar-fine. That's a grand total of $2,245.12 baht for the satisfaction of the One-eyed Wonder Worm. At 43 baht to the dollar that's - dadaaaaaah!!!! - a Cost-per-Knob of just $52.21 to put a smile on the face of the Bald-headed Butler. All in. And you don't have to discuss her feelings afterwards. Even if you did a personal best of 0 to 100 in 7.8 seconds so you could get back to watch the second half of the game!

So ladies and genitals, irrefutable proof of what you always thought: it's cheaper to buy a litre of milk as required rather than the whole cow. Paying for sex is cheaper. And the golden rule I'm dispensing for free here is this: if it flies, floats or fucks, you're better off renting it.

Cop you later,

Dream
Jeppe skrev:
helt sikkert ikke en eneste vil fortælle hvor meget der betalesSmile eller hvis det gøres så bliver det bare en stor løgn

Er det ikke bare at gi' sin elskede det liv man nu formaar........Her taler jeg selvfoelgelig om aegte gensidig kaerlighed....

Har hoert paa mange farang-bar, at de betaler 15/25 tusinde THB for deres "kaerlighed".............behovevr jeg at sige at jeg er ved at braekke mig ?...Nej vel

Lung Yao
Saendaeng skrev:
Det er et spørgsmål om hvor meget man har råd til og om man vil betale dette beløb pigen kræver.
Det kan være total ligegyldigt hvad andre betaler for deres pige-kone - playmate . Det er jo ikke en varer du køber i Carrfour.
Jeg respektere min kone , Er gift med hende og det rager ikke andre personer hvor meget hun bruger og ikke bruger.
SELVFØLGELIGT, så derfor kan JEG ikke forstå hvorfor du skulle indrage hende i denne diskussion.
For mig, lød Noisnabos spørgsmål som møntet på dem som kommer på "langtidsferie" i Pattaya og det var både Ungkarle (enkemænd-fraskilte) men også "lykkelige gifte" mænd (Sølvbryllups panik syndromPfft Sad ) som Jeg så hos "salige Jørgen" på Christian d.4. i begyndelse af 90ene. For ikke at rende på forskelige bar hver aften for at finde et tilfældigt dame for selskabens skyld eller andet, så havde en fast dame som mod den månedlige "husleje" på 3-5000 baht, og så havde de hende til "rådighed" i fx. den 1 til 3 mnd de var i Pattaya. Når de rejste tilbage hjem til DK, så var de ligeglade med hvad hun foretog sig når de var væk, de eneste de "forlangte" var at imens de selv var i Pattaya så havde "eneret" på hendes ydelser og "troskab".
Og jeg ville gerne tro at der stadigt forgår i dag, også på Phuket og andre steder i Thailand.

Og som du skriver i dit svar # 30, han fik den "kærlighed/omsorg" han søgte og hun fik et "sikkre indtægt" så længe det varede. Alle var glade og fornøjet, om prisen variere fra 3 til 30 K, er deres problem.

.
Redigeret af Lung Yao d. 25/11-2009 12:31
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Dream skrev:
Jeppe skrev:
helt sikkert ikke en eneste vil fortælle hvor meget der betalesSmile eller hvis det gøres så bliver det bare en stor løgn

Er det ikke bare at gi' sin elskede det liv man nu formaar........Her taler jeg selvfoelgelig om aegte gensidig kaerlighed....

Har hoert paa mange farang-bar, at de betaler 15/25 tusinde THB for deres "kaerlighed".............behovevr jeg at sige at jeg er ved at braekke mig ?...Nej vel

Moral er jo godt, så dobbeltmoral er jo dobbelt så godt !?

Pas nu på med al det opkast, det kan være farligt hvis det ender i den forkerte hals Sad Wink

Saendaeng
Lung Yao skrev.
SELVFØLGELIGT, så derfor kan JEG ikke forstå hvorfor du skulle indrage hende i denne diskussion.

Det var nu på bagrund at emnet drejede ind på hvad andre gav for deres liv i TH.
Derfor blev hun indraget.

Men fred være med det..
Michael B Kristensen

noisnabo
rinpoche skrev:
Noisnabo skrev:

Hvor meget betaler du selv. Hvor meget tror du at andre betaler?

Din præmis er forkert, idet du går ud fra at alle andre befinder sig i den samme situation som du selv gør.

Forkert og forkert. Jeg betaler ikke noget. Det er måske derfor jeg er tilstrækkeligt klar i hovedet til at lave en tråd om emnet.

Mit udgangspunkt er, at mænd ofte begrunder de uhyrlige beløb som de skyder i rumpen på en thai kvinde, eller hvor pengene nu lander, med at pigen/ kvinden skal forsørge sit barn og de som passer barnet/ børnene. Men beløbene som kvinden modtager, er ofte fire fem gange det beløb som kræves for at eksestere i en landsby :-(
Redigeret af noisnabo d. 25/11-2009 13:27

noisnabo
Bimse skrev:
For mange år siden havde jeg en kæreste hjemme i lille Danmark, da jeg havde kendt hende i ca. et halvt år røg motoren i hendes bil det havde hun jo ikke penge til, så hvem måtte betale.

Derefter hørte jeg i ca. 3 mdr. at der skulle altså også snart nye dæk på bilen for nu vovede hun altså ikke at kører mere i bilen, jeg valte så at skifte hende ud frem for at sætte nye dæk på hendes bil.
Så mit spørgsmål til dig er hvad forventer du!! Det er kvinder og de er ens verden over hvad penge angår.Grin

Hvis du var dum nok til det du beskriver i DK, undskyld min ligefremhed, klarer du dig sikkert lige så godt i Fjernøsten. Held og lykke.

Jeg har aldrig mødt en type som du beskriver, hverken i Danmark, eller i Asien. Og hvis jeg gjorde, ville hun ikke holde mere end sådan cirka 20 minutter, eller indtil jeg fik ondt i ryggen.

JD
Vi taler om Asien:

Mænd er mænd (- for det meste da) og kvinder er kvinder, og det er sgu' herligt at slippe for den åndssvage køns-forvirring der hersker i Vesten og Danmarkistan!

De fleste her betaler vel et eller andet til konen, så behøver hun ikke knokle for 6000 Baht md. (- bosat i Thailand).

Vedr. betalte "elskerinder" på leje ell. leasing, ja, så er beløbet steget kraftigt siden min jomfrurejse i 1999.

Dengang hed det omkring 10.000 THB for en måned + kost og logi, og lidt guld her og der.Wink

Idag?

Alt, alt for dyrt, de er spolerede til hobe de unge tøser!

Vel fordi nogle snotdumme farangs bliver fanget via internettet og begynder at sende penge i størrelsen 30, 40 og 50.000 THB. Har sågar hørt om 100.000 THB - PR. MÅNED!!

Samme når turister gladeligt betaler 800 THB for en taxi fra Sumpen til Nana, og endda 100 i tip oveni!

Markedet bliver ødelagt og Thailand er endt med at være en hore der er til salg for alt og alle.Angry

JD

rinpoche
Min fætter mødte for et par år siden en herboende thailandsk kvinde og de begyndte at komme sammen.
Hun er fraskilt og har tørret fællesbarnet af på ex-manden.

Nå, men nu kommer hun sammen med fætter.
Hun er flyttet til Thailand og bor nu i sit hus. Fætter sender hver måned 4.000 kroner ned til hende, han har købt hende en spritny bil, som hun har stor fornøjelse af.
Første år havde hun kørt 50.000 km. Hun lejer den ud for at score flere penge, men det tror fætter selvfølgelig ikke på.
Hun modtager stadig hustrubidrag fra sin ex-mand.

Fætter har ikke set hende i 15 måneder nu, da han ikke har råd til at tage afsted, da der skal tjenes mange penge for at forsyne iglen og til afholdelse af udgifterne herhjemme.
Kæresten er for år tilbage blevet dansk statsborger, har en dansk sundhedsuddannelse og kunne få et job i DK den dag imorgen.

Men hvorfor skulle hun det? Hun sidder trygt og godt i sit gældfri hus, med gældfri bil og der triller troligt penge ind på kontoen hver måned. Og hun har ikke været nødt til at være sammen med fætter i 15 måneder. Ahh, Life is good.

Spring til debat: