Se indlæg|
fedt
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/11-2009 12:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Efter dette her, tror jeg verden bliver lidt kedligere![]() MVH Nid. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/11-2009 12:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
jeg synes jo denne side, har et af de bedste forumer man kan finde. er man ude med riven, får man måske lidt hakker i næsen, men det skal der være plads til, vi er vel alle voksne nok til at dele ud, så må vi også kunne tage imod. der skal vel være lidt modspil, det er jo delte meninger der bliver taget op
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 28/11-2009 13:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
b_j3ns3n skrev: sorry mandag.. læste lidt for hurtigt.. ![]() god tur alligevel ![]() Sgu godt det var dig som var for hurtig, ellers skulle jeg vist til at finde en MEGET hurtig afgang fra Aalborg... he he Takker..... |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/11-2009 13:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja så var det da godt jeg nåede at støve bænken af i dag ? hvis du pludselig dukker op ![]() |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 28/11-2009 13:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
SUK helt fint med men lander først den 20 Januar,så det må vente lidt
[img][/img]
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 28/11-2009 13:38
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Boernehave. |
|
|
|
| baksida |
Lagt på d. 28/11-2009 13:43
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
jeg bor i åbenrå, men kender ikk bj, men jeg har fast arb. jeg tar til thailand d. 4. januar... mon ikk har gir 1 øl på ferdinand.... efter jeg har betalt over 100.000kr i skat i år... speciel..... tak til farlang bar... og jd. i er værd og drikke 1 øl med.. + alle andre.. m.v.h. baksida.. |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 28/11-2009 14:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
sank skrev: Ja så var det da godt jeg nåede at støve bænken af i dag ? hvis du pludselig dukker op ![]() Tak min gode ven, jeg skulle jo nødigt blive beskidt på røven.... ses tirsdag ved 8.30 - 9.00 tiden. |
|
|
|
| pensionisten |
Lagt på d. 28/11-2009 15:05
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Falang Bar. Fortæl nu hvad det fotoprogram du brugte i tråden Ud af skabet hedder, super flot arbejde |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/11-2009 16:11
|
|
han har linket til dem i en anden tråd... Falang Bar skrev:
Hej alle I forlængelse af den meget lange tråd igår er der flere der har efterlyst hvor jeg har lavet billederne henne (dem af BJ). Der er to sider : http://www.funpho... http://www.photof... Med venlig hilsen Falang bar Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 28/11-2009 18:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
baksida skrev: jeg bor i åbenrå, men kender ikk bj, men jeg har fast arb. jeg tar til thailand d. 4. januar... mon ikk har gir 1 øl på ferdinand.... efter jeg har betalt over 100.000kr i skat i år... speciel..... tak til farlang bar... og jd. i er værd og drikke 1 øl med.. + alle andre.. m.v.h. baksida.. Hvis du betaler over 100.000 kr. i skat, så har du nok også selv råd til at købe din egen øl ![]() |
|
|
|
| baksida |
Lagt på d. 28/11-2009 19:22
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
har jeg også, hfb.... men man vil vel gerne ha lidt for sine skattepenge..... eller er du ligeglad med det? |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/11-2009 20:29
|
|
tror det er ment som en joke
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 28/11-2009 22:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg syntes et eller andet sted, det der er sket er bundråddent. Der er en voksen mand uden nogen røde mærker der bliver punket så meget udfra en en misforståelse, g 90% af os der deltog ved jo godt inderst inde det handlede om han skrev på en idiotisk måde, men det er hvad det er, mange valge bare at køre ham op selv om alle ved han bare bliver ved og kommer i højere gir, og nu har vi ike hans underholdende indlæg længere. Hvad hvis Jackabcd en dag også stopper.. Så der sku da ikke mere underholdnng tilbage. Jeg ka da ihvertilfald ikke lever uden vibystan J, Thailandistan og jeg ik hvad for nogen sjove ting han altid kommer med. Perler, og guldkorn jack! Det samme gælder for Bj. Bortset fra komikken muligvis ikke altid er frivillig, men stadig yderst underholdene læsning ..Jeg skal ikke sige jeg er pefekt eller noget, men syntes at det er meget synd, at en person bliver moppet i den grad som det var tilfældet i ud af busken tråden. (Selv om det var yderst morsomt), men i bagklogskabens lys syntes det hele muligvis kammede over i lort, og børnehave gejl. Jeg håber at bj kommer retur, så giver jeg en kold fra kassen ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 28/11-2009 23:24
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Godt skrevet Kenny, på en måde havde jeg også lidt medlidenhed med bj. og håber da også han kommer igen. Men han har jo selv bedt om at blive om at blive slettet, så jeg ved ikke om vi ser ham igen. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 29/11-2009 02:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
b_j3ns3n skrev: ja eller en kæmpe slåskamp ![]() Hvis der skulle blive optraek til ballade, saa maa Webmaster jo finde denne her frem........ ![]() Redigeret af Dream d. 29/11-2009 02:43 |
|
|
|
| savasava |
Lagt på d. 29/11-2009 03:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
citat: Jeg håber at bj kommer retur, så giver jeg en kold fra kassen Han skal jo flytte til Thailand, skyder pa, at der er en 99,8% chance for at bj kommer retur. Hvis ikke hygge med husholdersken stjaeler al hans tid. |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 29/11-2009 06:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
b_j3ns3n skrev: tror det er ment som en joke ![]() Helt rigtigt. Derfor en ![]() ---------------------------------------------------------- Jeg synes hele denne historie er, sagt på jysk "lidt" træls. Som en anden skrev "børnehave". Det er både rettet til BJ og dem der synes det var sjovt at drille ham. Der må da være nogen der har bare lidt røde ører? |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/11-2009 06:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Med det temperament BJ havde så holder han sgu nok kun kort tid i Thailand....der er ikke kolde Singhaer og ingen rengøringsdame i monkey house ![]() Jeg syntes for øvrigt ikke at der skal tages specielle hensyn til folk her inde. Vi vil vel alle gerne behandles som voksne mennesker. Det der skete med BJ var i mine øjne uundgåeligt. Han havde selv lagt op til at folk blev godt og grundigt trætte af ham når han skulle komme med konstant tåbelige kommentarer i stort set samtlige tråde. Jeg tror på sigt at det ikke kunne være gået anderledes end det gik nu. Jeg fik et rødt jordbær for min billeder i tråden og de var fuldt ud fortjent og på sin rette plads. BJ VILLE bare ikke høre efter når folk bad ham om at hidse sig ned. Udfaldet kunne bare ikke være anderledes. Redigeret af d. 29/11-2009 07:10 |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 29/11-2009 08:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Sony bare rolig BJ. kommer tilbage på den korte tid han har været på DTW hvor han stort set har reageret på alle tråde ( omkring 900 )uden at ane hvad han svarede på ud over hvad en Singha koster på Bryggeriet, Rich Bar eller div barer i området, så får han snart abstinenser
[img][/img]
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.