Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Tattooring
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 28/11-2009 17:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Tattooring Undrer mig nogle gange over overskrifterne! Totto-O-ring... Hmm... |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 28/11-2009 17:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Payanak skrev: TG950 skrev: Payanak skrev: En luder har tatoveringer! En kæreste/kone har ingen! ynkeligt pladder. Hmm...rettelse; nogens koner har tatoveringer. Jeg har det bare sådan at hvis jeg endelig skal betale for det så skal hun have noget min kæreste ikke har. Som f.eks. en fræk tattoo over lænden...som ses bagfra... ...altså teoretisk set! Jul i Pattaya...hmmm... ![]() godt så, nu er jeg i julehumør igen ![]() |
|
|
|
| hamster01 |
Lagt på d. 28/11-2009 17:22
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 80 |
hej Payanak Totto-O-ring må være et andet ord for piercinger ![]() hilsen hamster ps. hvad hedder det når man har ringe i pungen (løgringe) ![]()
Redigeret af hamster01 d. 28/11-2009 17:25 mvh
hamster |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 28/11-2009 17:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Har selv et par tattoos , min kone har også 2 . Og hun er thai , men har ikke oplevet hende stå og sælge sige selv i den lokale bar endnu..
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 28/11-2009 18:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Saendaeng skrev: Har selv et par tattoos , min kone har også 2 . Og hun er thai , men har ikke oplevet hende stå og sælge sige selv i den lokale bar endnu.. ![]() Sælge? Næh, de gange jeg har mødt hende, har det været helt gratis. |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 28/11-2009 18:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
![]() |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 28/11-2009 19:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Kent26 skrev: Saendaeng skrev: Har selv et par tattoos , min kone har også 2 . Og hun er thai , men har ikke oplevet hende stå og sælge sige selv i den lokale bar endnu.. ![]() Sælge? Næh, de gange jeg har mødt hende, har det været helt gratis. Det tror jeg ikke på... Hun er altså thai skrev jeg..
Michael B Kristensen
|
|
|
|
|
Lagt på d. 28/11-2009 20:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det her er sgu RØVEN af 4-divition de medlemmmer der husere og ødelægger DTW fuldstændit, Webmarster vil du godt slette min Profil også jeg er sgu i sympati med BJ HAN havde INTET gjort galt. |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/11-2009 20:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
webmarster.. kan godt huske hvem der skrev sådan..... hej BJ |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/11-2009 20:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
yup den grama er ikke til at tage fejl af ![]() tilfældigt han/hun lige melder sig ind i dag, og kender til BJ sagen fra igår
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 28/11-2009 20:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Jo jo, jeg tænkte nok ham BJ ikke kunne undvære DTW rey længe.....![]() velkommen back.... ![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 29/11-2009 01:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
........Den er til dig BJ........ |
|
|
|
| LILLETHIP |
Lagt på d. 29/11-2009 01:17
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Har skuffen fyldt med tuscher i alverdens farver![]() |
|
|
|
| Charansanitwon |
Lagt på d. 29/11-2009 03:43
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
Payanak skrev: Go JulTG950 skrev: Payanak skrev: En luder har tatoveringer! En kæreste/kone har ingen! ynkeligt pladder. Hmm...rettelse; nogens koner har tatoveringer. Jeg har det bare sådan at hvis jeg endelig skal betale for det så skal hun have noget min kæreste ikke har. Som f.eks. en fræk tattoo over lænden...som ses bagfra... ...altså teoretisk set! Jul i Pattaya...hmmm... ![]() |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 29/11-2009 06:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Jeg har det bare sådan at hvis jeg endelig skal betale for det så skal hun have noget min kæreste ikke har. Som f.eks. en fræk tattoo over lænden...som ses bagfra... Sommetider kaldet "tramp stamp" "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/11-2009 10:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Ezal skrev: jeg har også en del, men vil da lige høre lung yao hvad han mener med uvaner? ![]() Elsker f.eks min store buddha på venstre skulder, og svigerfamilien kunne absolut også lide den ![]() Konens navn er også lavet, på thai naturligvis, med god plads til vores børns navne neden under. En tatoo er en måde at udtrykke sig på, og det kan sagtens misforstås af nogle folk Min "bagtanke" var såmænd kun at finde ud af hvor mange der kunne lide at blive tuschet, om de gjorde det i kraft af deres "fulde fem" eller i en ordentlig brændert. Og ikke mindste det som BJ er inde på nu : <<BJ NY " Skriver :Og i slagtede BJ for sine tattooveringer så han meldte sig ud af DTW skønt han er en fin fyr, og intet ondt indeholder, og min kammerat, nu sidder i sgu og deler erfaringer om Tattooveringer det er sgu da til at brække sig over, er i klar over BJ faktisk har en psykisk diagnose selvom han er helt normal udaftil og være sammen med, i burde fandeme skamme jer, nu har i givet manden endu et knæk, ja jeg har ikke ord for det, men jeg ved bare BJ ER og bliver en ven for mig. Så hvorfor skulle han hærpes ud? ja jeg spør bare?>> Men nu ser jeg til min store fortrydelse at tråden er ved at køre ad sporet. Hånden på hjertet, alle de som betegner/stempler kvinder, og de tænker sikkert først og fremmest på THAI kvinder, om de tænker det samme om de tusinde DANSKE kvinder som er tuschet. I forhold til de mange som har bekendt at være tuschet, så var det kun meget få som denne gang forsvarede BJ, p.g.a. hans tattooeringer. Min egen personlig holdning er at jeg hverken afskyer det eller ikke bryder mig om det, og jeg fordømmer ikke dem(M/K) som er tuschet, det er deres eget valg. . Redigeret af Lung Yao d. 29/11-2009 10:30 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 29/11-2009 10:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
har set hagekorset på en ca. 18 årige pegefinger, det var sku ikke særlig heldigt, og vil gerne skælde tatovøren ud på gode sønderjydske maner -røvfuld![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/11-2009 11:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
jeg tror ikke BJ fik den overhalning der er omtalt fordi han var tushet.. (fulgte ikke selv med i begivenhederne, men har da læst meget af omtalte tråd) tror mere det var fordi, han ikke læste hvad der blev skrevet, og det han læste fortolkede han, som om det var dårligt ment. på et tidspunkt synes de forskellige debattører, det var sjovt som han blev mere og mere sur (og det gjorde jeg da også da jeg læste tråden dagen efter) men personligt kan jeg ikke finde på at dømme en mand ud fra hans tusher, det sker på hans handlinger Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 29/11-2009 12:25
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
UHA UHA, nu kan det måske blive spændende igen, hvis det er "rigtigt" at BJ is back again kunne godt gå hen og blive en hyggelig søndag, alligevel.MVH NID. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 29/11-2009 12:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
....Har selv en håndfuld "tusser", dog kun på overarmene. Med tiden skal Jeg helt klart have flere....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.