Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Verdens mest gæstfrie folk
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/11-2009 11:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
ja mine ture til turkiet, marokko og egypten har altid budt på dejlige oplevelser. de er mindst lige så gæstfrie som alle andre. men altså vis i tager ud på camping pladsen ved odder, grenå, skagen, middelfart, roskilde o.s.v så er der heller ikke andet end lutter smil og glade dage, der finder i massere af gæstfrie miljøer og det er i danmark. men der er det også, smilet der bestemmer hvor længe gæsterne er der. så det er den danske version af et falskt thai smil
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 29/11-2009 11:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
om sommeren arbejder jeg jo i turist område i dk. mange tyske turister som ikke er til at holde ud med deres her kommer vi mentalitet,er dem der bruger flest penge der,og jo mere jeg smiler og griner og viser dem venlighed jo flere penge bruger de, bagefter kan de rende og hoppe for min skyld,jeg skal jo hive penge ud af den næste tysker, 90% af min venlighed er lige så ægte som et rolex til 500bath, så det sker jo også her i dk |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 29/11-2009 11:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Sådan, bagerbager! Vi er alle Thai'er når det kommer til stykket, har-har! ![]() JD PS: Job på "Pomfrit und Wurst Strassen" kræver sin mand, hva'? |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 29/11-2009 13:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
|
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 29/11-2009 21:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
JD skrev: det er ikke så slemt....min chef er sq en hård dame,hvis der er for meget bøvl med kunderne får de besked om at de bare kan fise af for her kan de ikke købe noget,især tyskere der brokker sig over at det de har bestilt ikke er det de troede det var,Sådan, bagerbager! Vi er alle Thai'er når det kommer til stykket, har-har! ![]() JD PS: Job på "Pomfrit und Wurst Strassen" kræver sin mand, hva'? |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.