Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Visum anden gang
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 01/12-2009 21:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
du kan vaere helt rolig jens ole, jeg har hele samlingen (lp) + cd men du har ret, det er nok de 2 bedste de har lavet ![]() undskyld, det er udenfor emnet |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 01/12-2009 21:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Jens Ole skrev: forstår dig , jeg prøvede nøjagtig det samme- to dage før hun skulle hente visa ringede ambassade sagde det var en fejl, skulle alligevel over US så vi ventede 2 mdr mere ,
Hej Waffen Min kone har lige været inde på ambassaden i dag , for at aflevere ansøgningen for hendes næste tur herop ( 10 Feb ) Da hun kom ind chekkede " den frygtindgydende dame" hendes overholdelse fra 1 visum. Alt var som det skulle være , så hun skulle bare komme 14 dage før d 10 Feb. og aflevere papirene , så skulle de nok have visumet klar til d.10. Hun spurgte om hun ikke bare ville have ansøgningen nu , så vi kunne få alle ting på plads i god tid. Nææ svarede damen , for vi ligger dem alligevel i en bunke , og går ikke igang med dem før 14 inden afrejse. OK sagde konen , men kan vi så bestille billet nu? Ja bestil i bare den , og tag den med,når du afleverer ansøgningen. Hvor svært kan det være? næ næ den hopper jeg ikke på , så derfor er der allerede sendt en mail til ambassaden i Bangkok , hvor jeg gerne vil have en bekræftelse på at jeg kan bestille billet , og en bekræftelse på , at når hun dukker op 14 dage før afrejse , at de så ikke lige pludselig , vil have ansøgningen omkring US. Mvh Jens Ole PS: Kvindemin = Total fed musiksmag , men gas 5 er bedre ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 01/12-2009 21:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Waffen skrev: jo vent på bank garanti , går ca 10 dage fra hun været på ambassade.
Okay jeg takker. Men er det ikke en god ide at vente til vi har fået bankgaranti tilbage ? DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| karstenf |
Lagt på d. 01/12-2009 21:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 130 |
Min kones tante (64 år) ville gerne på besøg igen. Vi udfyldt alle papir og hun to på ambassaden, hun havde dog glemt en kopi af bankbogen. Beskeden var at hun kunne købe en bilet og bestille en forsikring og komme tilbage 3 dage efter med en kopi af bankbogen så var alt klart. (kim vi mangler en smily der griner over hele hovedet) Det er rat med en tante der selv kan betale. ![]() Karsten |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 01/12-2009 21:32
|
|
karstenf skrev: Min kones tante (64 år) ville gerne på besøg igen. Vi udfyldt alle papir og hun to på ambassaden, hun havde dog glemt en kopi af bankbogen. Beskeden var at hun kunne købe en bilet og bestille en forsikring og komme tilbage 3 dage efter med en kopi af bankbogen så var alt klart. (kim vi mangler en smily der griner over hele hovedet) Det er rat med en tante der selv kan betale. ![]() Karsten tillykke med det den griner da vist ok. men smid den skide tungeslasker ud, den er ikke sjov mere, faktisk pisse irretterende ![]() ![]() -brardrrr |
|
|
|
| karstenf |
Lagt på d. 01/12-2009 21:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 130 |
kvindemin skrev: karstenf skrev: Min kones tante (64 år) ville gerne på besøg igen. Vi udfyldt alle papir og hun to på ambassaden, hun havde dog glemt en kopi af bankbogen. Beskeden var at hun kunne købe en bilet og bestille en forsikring og komme tilbage 3 dage efter med en kopi af bankbogen så var alt klart. (kim vi mangler en smily der griner over hele hovedet) Det er rat med en tante der selv kan betale. ![]() Karsten tillykke med det den griner da vist ok. men smid den skide tungeslasker ud, den er ikke sjov mere, faktisk pisse irretterende ![]() ![]() -brardrrrJa du har ret, den bliver udskiftet. Skit jeg kan ikke rette den tidliger post Karsten Karsten Redigeret af karstenf d. 01/12-2009 21:56 |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 01/12-2009 22:37
|
|
karstenf skrev: kvindemin skrev: karstenf skrev: Min kones tante (64 år) ville gerne på besøg igen. Vi udfyldt alle papir og hun to på ambassaden, hun havde dog glemt en kopi af bankbogen. Beskeden var at hun kunne købe en bilet og bestille en forsikring og komme tilbage 3 dage efter med en kopi af bankbogen så var alt klart. (kim vi mangler en smily der griner over hele hovedet) Det er rat med en tante der selv kan betale. ![]() Karsten tillykke med det den griner da vist ok. men smid den skide tungeslasker ud, den er ikke sjov mere, faktisk pisse irretterende ![]() ![]() -brardrrrJa du har ret, den bliver udskiftet. Skit jeg kan ikke rette den tidliger post Karsten Karsten hej carsten, det var mere en bøn til webmaster, har bare vaeret irretteret over den laenge, føler den bliver misbrugt men jeg overlever i fin stil |
|
|
|
| Waffen |
Lagt på d. 02/12-2009 18:55
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 95 |
Hey Jens Ole . Det er helt det samme min kærste fik at vide da hun ringede til ambasaden for at høre hva vi skulle gøre. De sage os til hende at vi sagtens kunne købe flybillet og det hele . Men jeg er meget i trivl om hva vi skal gøre. Så hvis du gider og give en melling på hva ambasaden svare på din email vil jeg være rigtig taknemmlig . |
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 04/12-2009 17:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Waffen skrev: Hey Jens Ole . Det er helt det samme min kærste fik at vide da hun ringede til ambasaden for at høre hva vi skulle gøre. De sage os til hende at vi sagtens kunne købe flybillet og det hele . Men jeg er meget i trivl om hva vi skal gøre. Så hvis du gider og give en melling på hva ambasaden svare på din email vil jeg være rigtig taknemmlig . Hej Waffen. Imorges ringede en dame fra ambassaden i Bangkok ( fik desværre ikke fat i navnet , men hun talte perfekt dansk),og sagde at damen i skranken , havde gjort tingene forkert. Hun skulle selvfølgelig have taget imod ansøgningen , så de kunne have kommet igang med den. Hun sagde også at de lavede , de ansøgninger som skulle være færdige til jul først , men det undskylder ikke , at de ikke tog imod ansøgningen. Jeg skulle selvfølgelig ikke bestille billet , før accept af visum er givet , som jeg hele tiden også selv har ment. Jeg forklarede at det var for at gardere os mod , at ansøgningen skulle omkring US , at vi var så tidlig på den , hvilket hun jo selvfølgelig , kun kunne give os ret i. Hun sagde at vi skulle bestille ny tid hos callcenter,og så ville hun lige tage en snak , med "den uhyggelige dame" i skranken , fordi at det var meget dårlig service vi havde været udsat for. Jeg syntes at det er utroligt , at man kan have en "professionel" siddende på ambassaden , som ved mindre end en selv. UTROLIGT. Mvh Jens Ole |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 04/12-2009 17:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Jens Ole skrev: [......Jeg syntes at det er utroligt , at man kan have en "professionel" siddende på ambassaden , som ved mindre end en selv. UTROLIGT.... Kan kun give dig ret. Men som lovgivningen efterhånden er skruet sammen, for at gøre det svære for alle at få visum til DK, gør også det bliver svære for de ansatte at følge med ![]() Vi må håbe det hele bliver mere simpelt en dag. (Man har lov til at være naiv ) |
|
|
|
| Waffen |
Lagt på d. 05/12-2009 23:10
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 95 |
Hey Jens Ole. Mange tak for din tilbagemelding![]() |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 05/12-2009 23:33
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
der sidder nogle Thai gimper der ude og har gjort det i flere år, som er utroligt dårlige til servicere deres medborgere. overværede en episode på ambassaden hvor en Thai kvinde blev overfuset fordi hun manglede et stk. papir hvorpå en Dansk mand rejste og spurgte hvad problemt var, det forsvandt som duk for solen. Tror også det er der for at vi ikke må komme ind mere.
[img][/img]
|
|
|
|
| Bjarne 63 |
Lagt på d. 06/12-2009 00:01
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
de er mensklige på ambasaden i Bangkok sender man en mail til dem i deres arbejdstid vare det ikke længe man har en retur.Det har jeg haft glæde af. Jeg tror at de gør et stort arbejde for de mange ,der søger visum i deres åbenstid,og meget andet Som en af dem skrev til mig engang , at de var kun seks arbejder mens uls var 96 udlændingsservce.. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

den griner da vist ok. men smid den skide tungeslasker ud, den er ikke sjov mere, faktisk pisse irretterende 

)