Se indlæg|
For overvægtig til at flyve?
|
|
| Crafack |
Lagt på d. 02/12-2009 22:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 108 |
bagerbager skrev: ja du kan få røven med, men hvad med armene det er jo også et stort problem. jeg havde en stor mand på begge sider på sidste tur hjem og blev nød til at holde begge arme ind foran kroppen (fik sq ondt i nakken af det ) da de (fede ) brugte mere end godt med plads.da de skulle spise kunne de ikke nå bordet og holdt maden helt op til munden og det gav jo mig en albue direkte i brystkassen. og der var ikke antydning af dårlig samvittighed at spore. Hej. Jeg hverken kan eller skal svare for andre, men jeg er faktisk ganske klar over hvor meget jeg fylder, også når jeg sidder i et fly. Jeg er omhyggelig med ikke at fylde ud over mit sæde, hvilket som regel resulterer i, at armlænet til min medpassagers side ikke bliver brugt. Omvendt er jeg en enkelt gang blevet vækket fordi en fremmed passager lænede sig op ad mig mens han sov... Jeg rejser altid sammen med min kone og når vi kan, foretrækker vi en siddeplads med kun to sæder på rækken. /Crafack |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 03/12-2009 06:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
sådan en fed mand skulle nægtes adgang til flyet hvis han ikke købte et ekstra sæde. eller også skulle man samle alle de fed bagers i flyet så kan de jo ikke lige stjæle naboens plads. smid lige 4 130 kilos drenge ned på en midter række så kan det godt være de alle købte 2 sæder næste gang, for så kan de jo ikke stjæle naboens plads det er fysisk umuligt. prasat |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 03/12-2009 06:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Mikk skrev: hvis man ikke kan sidde i et normalt sædde uden genere den ved siden af SKAL man købe til en anden klasse eller to sæder , min mening - vi inddrager jo hellere ikke et værelse fra nabo hvis vi ikke har plads hjemme.
Man vil da nødigt sidde ved siden af et kødbjerg, der er ikke meget plads i forevejen... ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 03/12-2009 08:11
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Stakkels de dem der er lidt anderledes. Jeg må hellere på kur ellers kommer jeg vel en dag til at købe hele flyveren..![]() |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 03/12-2009 08:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
jeg vejede selv det højeste jeg var på sidste gang vi var i Thailand i Maj mdr. 145 kg . konen og datteren sad på hver sin side af mig. men havde ingen problemer med plads. kunne da godt se hvis der røg 5-10 kg mere på så kunne det give problemer med bordet. Nu har jeg tabt mig....... Jeg vil jo nødig betale ekstra....SS eller så gør jeg det for mit helbred. så idag er vægten 118 kg, glæder mig til at se om det skulle give så meget mere plads.... ps jeg har ALDRIG haft brug for ekstra sele jeg synes ikke man sige pr vægt, men man er nødt til at finde en anden løsning. kunne man ikke lave et sæde ved check-in , hvor dem der tvivl om skal sætte sig i....... |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 03/12-2009 09:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Der er intet i vejen med at være stor, du/I er jo lige gode mennesker af den grund. Jeg føler mig bare klemt i et economy sæde uanset om der er nogen ved siden af mig eller ej. Vejer 85 kg :-) men føler mig ikke feminin. Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 03/12-2009 09:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Jeg har da vejet omkring 150, folk siger dog at jeg har tabt mig. Jeg er så knap 2 m. høj, så jeg kan klemme mig ned i sæderne. Her på vejen hjem, kom der en stewardesse og hentede mig til et dobbeltsæde, hvilket var super. Vælger dog altid gangplads, så jeg kan læne mig lidt ud. Det har aldrig givet problemer for "naboen". |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 03/12-2009 10:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Big-Viking skrev: ingen skal skamme sig over at være stor,men alle skal vise respekt for med passagerene så de ikke får gener af andres størrelse.Ser ud til at der er en del der kunne bruge en tudekiks eller 2. For Oh hvor er det synd for dem at de sidder ved siden af fede mennesker... De er sgu da også mennesker med samme rettigheder. Skal man have dårlig samvittighed fordi man er stor??? ![]() |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 03/12-2009 12:37
|
bagerbager skrev: Big-Viking skrev: ingen skal skamme sig over at være stor,men alle skal vise respekt for med passagerene så de ikke får gener af andres størrelse.Ser ud til at der er en del der kunne bruge en tudekiks eller 2. For Oh hvor er det synd for dem at de sidder ved siden af fede mennesker... De er sgu da også mennesker med samme rettigheder. Skal man have dårlig samvittighed fordi man er stor??? ![]() Nu er der ikke nogen der snakker om at skamme sig. hvorfor skulle man det.???? Ordet gik på dårlig samvittighed Og hvem siger man ikke har respekt for andre selv om man er STOR.???? Har intet med respekt at gøre. Men vil sige til dig og andre...man får hvad man betaler for og må så tage til takke med det, om så man får en Sumobryder som sidemand.. |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 03/12-2009 15:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Hvad gør ham der, hvis han skal på toilettet? Er der ikke et par tomme sæder bag ham? (han har måske spist dem der sad der) |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 03/12-2009 15:25
|
|
Big-Viking skrev: bagerbager skrev: Big-Viking skrev: ingen skal skamme sig over at være stor,men alle skal vise respekt for med passagerene så de ikke får gener af andres størrelse.Ser ud til at der er en del der kunne bruge en tudekiks eller 2. For Oh hvor er det synd for dem at de sidder ved siden af fede mennesker... De er sgu da også mennesker med samme rettigheder. Skal man have dårlig samvittighed fordi man er stor??? ![]() Nu er der ikke nogen der snakker om at skamme sig. hvorfor skulle man det.???? Ordet gik på dårlig samvittighed Og hvem siger man ikke har respekt for andre selv om man er STOR.???? Har intet med respekt at gøre. Men vil sige til dig og andre...man får hvad man betaler for og må så tage til takke med det, om så man får en Sumobryder som sidemand.. Come on. En fyr som ham på billedet vil jo blive latterliggjort fra ventesalen til resten af flyturen. Folk vil ryste på hovedet, komme med kommentarer osv. Han skal naturligvis købe 2-3 sæder, så ingen bliver generet af ham - og så han ikke selv bliver generet. Flyene er ikke bygget til så fede mennesker. Hvad hvis alle var store og fede? |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 03/12-2009 15:36
|
Kent26 skrev: Big-Viking skrev: bagerbager skrev: Big-Viking skrev: ingen skal skamme sig over at være stor,men alle skal vise respekt for med passagerene så de ikke får gener af andres størrelse.Ser ud til at der er en del der kunne bruge en tudekiks eller 2. For Oh hvor er det synd for dem at de sidder ved siden af fede mennesker... De er sgu da også mennesker med samme rettigheder. Skal man have dårlig samvittighed fordi man er stor??? ![]() Nu er der ikke nogen der snakker om at skamme sig. hvorfor skulle man det.???? Ordet gik på dårlig samvittighed Og hvem siger man ikke har respekt for andre selv om man er STOR.???? Har intet med respekt at gøre. Men vil sige til dig og andre...man får hvad man betaler for og må så tage til takke med det, om så man får en Sumobryder som sidemand.. Come on. En fyr som ham på billedet vil jo blive latterliggjort fra ventesalen til resten af flyturen. Folk vil ryste på hovedet, komme med kommentarer osv. Han skal naturligvis købe 2-3 sæder, så ingen bliver generet af ham - og så han ikke selv bliver generet. Flyene er ikke bygget til så fede mennesker. Hvad hvis alle var store og fede? Så du mener det er iorden at gøre forskel på folk grundet deres udseende eller handicap. Ikke her, jeg kunne aldrig drømme om at nedværdige eller på anden måde gøre nar af fede eller mennesker der ser anderledes ud. |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 03/12-2009 15:45
|
|
Big-Viking skrev: Kent26 skrev: Big-Viking skrev: bagerbager skrev: Big-Viking skrev: ingen skal skamme sig over at være stor,men alle skal vise respekt for med passagerene så de ikke får gener af andres størrelse.Ser ud til at der er en del der kunne bruge en tudekiks eller 2. For Oh hvor er det synd for dem at de sidder ved siden af fede mennesker... De er sgu da også mennesker med samme rettigheder. Skal man have dårlig samvittighed fordi man er stor??? ![]() Nu er der ikke nogen der snakker om at skamme sig. hvorfor skulle man det.???? Ordet gik på dårlig samvittighed Og hvem siger man ikke har respekt for andre selv om man er STOR.???? Har intet med respekt at gøre. Men vil sige til dig og andre...man får hvad man betaler for og må så tage til takke med det, om så man får en Sumobryder som sidemand.. Come on. En fyr som ham på billedet vil jo blive latterliggjort fra ventesalen til resten af flyturen. Folk vil ryste på hovedet, komme med kommentarer osv. Han skal naturligvis købe 2-3 sæder, så ingen bliver generet af ham - og så han ikke selv bliver generet. Flyene er ikke bygget til så fede mennesker. Hvad hvis alle var store og fede? Så du mener det er iorden at gøre forskel på folk grundet deres udseende eller handicap. Ikke her, jeg kunne aldrig drømme om at nedværdige eller på anden måde gøre nar af fede eller mennesker der ser anderledes ud. Jeg skrev ikke, at det var i orden, at fede mennesker bliver latterliggjort. Men det bliver de. Ja, der skal gøres forskel på folk. Det nytter sgu da ikke noget, at så fed en mand kun har et sæde. Det er generende for ham selv, manden ved siden af, flypersonalet osv. |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 03/12-2009 16:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Så du mener det er iorden at gøre forskel på folk grundet deres udseende eller handicap. Ikke her, jeg kunne aldrig drømme om at nedværdige eller på anden måde gøre nar af fede eller mennesker der ser anderledes ud. Saa - saa - det her er et principielt sporgsmaal. 98 % af fedme skyldes livsstils problemer - helt enkelt at folk aeder og drikker for meget og motionerer for lidt. Saa selvfolgelig kan man gore noget ved det selv - ingen andre kan. Det virkelige problem ligger jo hos flyselskabet, som salger flysader uden at tjekke fysionomien paa den rejsende. Flysaderne er dimensionerede til en standard person, med standard benlangde og kropsvagt. Klag altsaa til flyselskabet !!! At blive placeret mellem 2 pers i 140 kg klassen paa en 11 timers rejse til bkk maa vare pest, og det er klart at den umiddelbare agression vil blive rettet mod den udflydende nabo. god aften alle Boes "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 03/12-2009 17:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Måske er dette løsningen ? , på det "lille" problem ![]() http://wkshop.bak...itment.pdf Redigeret af sabai sabai d. 03/12-2009 17:29 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 03/12-2009 19:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
xxxx skrev: en fair løsning ville vel være der var en total vægt.. passager-bagage. Og er røven for stor til et sæde, jamen så må man jo bare betale for 2. Jeg er ikke enig med jer i at fordi man er stor, at man så skal betale for 2 flysæder, det er jo ingen der kender grunden til fedmen/størelsen, det kunne jo skyldes en sygdom, Bla. stofstifteproblemer-sukkersyge osv. og personen er nok ked af sin størelse i forvejen. så hvorfor skalhan betale dobbelt pris? Det kan jeg ikke se, selvom det indledende billede fra Webmarster er mega exstrem. men der må findes en ande løsning end dobbeltpris. MVH.BJ |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 03/12-2009 19:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
De skal bare ikke ombord i et fly når de er så store, det er da totalt grotesk! Hvad med en nødsituation, og man skal ud af flyet i en h.....s fart? Tab jer, eller bliv hjemme.... JD |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 03/12-2009 20:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
JD skrev: De skal bare ikke ombord i et fly når de er så store, det er da totalt grotesk! Hvad med en nødsituation, og man skal ud af flyet i en h.....s fart? Tab jer, eller bliv hjemme.... JD Ikke så hård Jack ! Bassen på billedet er bare 11 år og flyver til halv pris .. ! Skal børn under 12 sidde på skødet eller , fuld pris ??
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 03/12-2009 20:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Kent26 skrev: Det skal han IKKE, for han kan ikke komme igennem de smalle døre til lokumet Hvad gør ham der, hvis han skal på toilettet? Er der ikke et par tomme sæder bag ham? (han har måske spist dem der sad der) Det må være en mareridt .
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 03/12-2009 20:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
JD skrev: NO problem, når han kunne komme inde i flyet så skal han nok komme ud af den, ellers ville det altid være mange "behjælpelige sjæl" bag ved ham der ville give ham en hånd (eller fod De skal bare ikke ombord i et fly når de er så store, det er da totalt grotesk! Hvad med en nødsituation, og man skal ud af flyet i en h.....s fart? Tab jer, eller bliv hjemme....JD )
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Jeg må hellere på kur ellers kommer jeg vel en dag til at købe hele flyveren..

Det må være en mareridt .