Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
San Miguel og San Miguel Light er mine favoritter.
Det er ikke en thai øl, men det er nok derfor den er så god.
Thai øl er noget sprøjt, og fuldstændigt uden kvalitet som alt andet thailandsk
kiml skrev:
smagte en Carlsberg i Laos føj for pokker den ramte ikke mine smagløs med velbehag, Men Laobeer smagte fint,også meget billigere
Carlsberg og Tuborg som er brygget i udlandet. er brygget efter original opskrift, men på det lokale vand, derfor den store forskel i smagsoplevelsen!!!!
__________________________________
....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!!
....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!!
....og det fortsætter jeg med!!!!
FCKdk
Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
FCKdk skrev:
........................................................................................................................
Carlsberg og Tuborg som er brygget i udlandet. er brygget efter original opskrift, men på det lokale vand, derfor den store forskel i smagsoplevelsen!!!!
Og HVORNÅR smager en Carlsberg bedst ?
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
Payanak skrev:
San Miguel og San Miguel Light er mine favoritter.
Det er ikke en thai øl, men det er nok derfor den er så god.
Thai øl er noget sprøjt, og fuldstændigt uden kvalitet som alt andet thailandsk
San Miguel er drikkeligt men heller ikke mere .... siden hvornår er "made in the Philippines" blevet et kvalitetsmærke ?
Sjovt nok er Singha - formaldehyd eller ej - den eneste øl jeg kan drikke i store mængder uden at få ondt i håret - det må da være grund nok