Se indlæg
 Udskriv debat
carlsberg
Payanak
San Miguel og San Miguel Light er mine favoritter.
Det er ikke en thai øl, men det er nok derfor den er så god.
Thai øl er noget sprøjt, og fuldstændigt uden kvalitet som alt andet thailandsk Pfft

sank
Pfft ja ja Payanak jeg kan nu bedre lide Thaier og Thai Øl end Spaniakker og deres sprøjt af øl Pfft

Big-Viking
Hvad er San Miguel og San Miguel Light..??? Light lyder da som det rene vand..Smile

kanut
Carlsber og Chang er ikke lige migSad, men lao og Singha, det er godt ølWink.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

kvindemin
tiger er gudedrikken for mig

heineken er pis

san miguel på flaske smager af sol bvrdrrr

roald
Holder mig til Singha når jeg er i thailand, gerne med 1 isterning eller 2, Beer lao er også en god øl

FCKdk
kiml skrev:
smagte en Carlsberg i Laos føj for pokker den ramte ikke mine smagløs med velbehag, Men Laobeer smagte fint,også meget billigereWink

Carlsberg og Tuborg som er brygget i udlandet. er brygget efter original opskrift, men på det lokale vand, derfor den store forskel i smagsoplevelsen!!!!Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Lung Yao
FCKdk skrev:
........................................................................................................................
Carlsberg og Tuborg som er brygget i udlandet. er brygget efter original opskrift, men på det lokale vand, derfor den store forskel i smagsoplevelsen!!!!Cool
Og HVORNÅR smager en Carlsberg bedst ?
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Fido
Payanak skrev:
San Miguel og San Miguel Light er mine favoritter.
Det er ikke en thai øl, men det er nok derfor den er så god.
Thai øl er noget sprøjt, og fuldstændigt uden kvalitet som alt andet thailandsk Pfft

San Miguel er drikkeligt men heller ikke mere .... siden hvornår er "made in the Philippines" blevet et kvalitetsmærke ? Pfft

Sjovt nok er Singha - formaldehyd eller ej - den eneste øl jeg kan drikke i store mængder uden at få ondt i håret - det må da være grund nok Grin
One man's ceiling is another man's floor

FedeFinn
Lung Yao skrev:

Og HVORNÅR smager en Carlsberg bedst ?

HVER GANG Wink
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

Spring til debat: