Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Det undrer mig altid når i snakker om service hos diverse flyselskaber!
Hvad er det i forventer? En tjener med forklæde over armen serverende flamberet fasen i peberrods sauce tilhørende den bedste årgangsvin???
Når man flyver på monkeyclass så må man tage hvad der kommer!!! Ellers tag klapsammen madderne med selv !
Payanak skrev:
Det undrer mig altid når i snakker om service hos diverse flyselskaber!
Hvad er det i forventer? En tjener med forklæde over armen serverende flamberet fasen i peberrods sauce tilhørende den bedste årgangsvin???
Når man flyver på monkeyclass så må man tage hvad der kommer!!! Ellers tag klapsammen madderne med selv !
Jeg må erklære mig enig.
Kan kun undre mig over at folk gider at kede andre med at fortælle om den service de nu engang fik på en flyvetur.
De får en brøkdel af hvad de har gratis til rådighed derhjemme hver dag, og får lov at betale kassen for det.
Typisk er det de samme, der keder tilhørere med at fortælle om deres pseudo-oplevelser ombord på flyet og på deres hotel og så ikke så meget mere.
Den eneste service jeg sætter pris på ombord på flyet er "lad nu være med at vække mig". Det må være et rimeligt forlangende. Det gælder så absolut også de gange jeg er blevet opgraderet.
Når det så er sagt er folk forskellige og hvis nogle har glæde af at blive pylret om, jamen så er det da også fint.
Fik jeg sagt at jeg ikke kan fordrage ordet "selvforkælelse"? Hvis ikke, er det gjort nu.
ja så er vi nogle som fjoller rundt på premium class og nyder at ferien er startet med en dejlig flyvetur. Ja gu er det rimelig kostbart, men nogen skal jo sidde på de pladser og jeg gør det gerne. Bare satans jeg ikke kan holde mig vågen hele vejen.