Se indlæg
 Udskriv debat
tyveri phuket airport
jens
Bare lige et spørgsmål, har i nogen sinde set at man bare kunne komme til parfumeflasker til 7-8000 baht i gennemsnit i en Thailansk lufthavn.
Jeg har endnu ikke oplevet at man kan komme til ret dyre små varer uden at skulle have fat i ekspedient som der iøvrigt plejer at være at hav af på alle tider af døgnet.
Så lad nu være med at dømme nogen, jeg vil ikke blive overrasket hvis det viser sig at være de samme scam/svindelnumre som i bangkok lufthavn.

rinpoche
Sandt nok Jens. Hvis der forefindes de berygtede King Power Shops i Phuket lufthavn - husker ikke at have set dem dog - så viser historikken at alt kan ske Sad

Big-Viking skrev:
Sakset ud af længere Indlæg
Men opfør sig ordenligt, er da det mindste man skal når man besøger et andet land. Ligesom vi ønsker at dem der kommer til DK skal opfører sig..

Så kan det ikke siges mere enkelt...
Vi har i mine øjne pligt til at acceptere de forskelligheder der er på de lande vi besøger.
SGU Smile

En god aften/weekend til jer alle

Kristian

Payanak
King Power findes også i Phuket lufthavn Frown

JD
Fængsel for et par flasker parfume?

Tjaah, hvis de ikke har haft kontanter parat til "The Boys", så er det ind og sidde...

Passer vel King Power fint hvis det er gedigne tyveknægte, så kan der reddes noget "face" fra Suvharnabum fadæserne.

Husk: Hvad kan der vrides mest muligt ud af en situation hvor farang er involveret, vi er i Thailand - "not in Kansas anymore"!

JD

PS: Ny medicin, nul sprut, frisk som en 50' årig!
Redigeret af JD d. 11/12-2009 18:53

b_j3ns3n
hold dig væk fra butikerne i lufthavnen, så går man uden om problemerne..

det fandme godt jeg som regl er helt flad når jeg skal hjem Pfft
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Big-Viking
Kris skrev:
Big-Viking skrev:
Sakset ud af længere Indlæg
Men opfør sig ordenligt, er da det mindste man skal når man besøger et andet land. Ligesom vi ønsker at dem der kommer til DK skal opfører sig..

Så kan det ikke siges mere enkelt...
Vi har i mine øjne pligt til at acceptere de forskelligheder der er på de lande vi besøger.
SGU Smile

En god aften/weekend til jer alle

Kristian

PLIGT!!!!
Javel ja.. Mener vi skal opfører os som, vi gerne vil have at de skal når de besøger DK... Hvorfor have problemer.?? Forskelligerheder.!!! Næææææ---- Det er mentalitet der spiller ind...Wink

Spring til debat: