Se indlæg
 Udskriv debat
Bangkok under vand i 2025
b_j3ns3n
MadsEJ skrev:
Det er jo ikke kun de ting vi smider i naturen, men også det vi tager.. Vi har jo snart opbrugt alle former for resurser, + vi er overbefolket, og bliver flere og flere.. Noget med at for hver vognfuld produkt der bliver fremstillet, er der 3 vognfulde skrald.. Så vi tager naturen, laver den om til farligt affald, og putter den tilbage hvor den kom fra.. Flot..

Ja man bliver næsten stolt over vores præstationer Sad
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Fido
Rolig nu ... jorden skal såmænd nok overleve os mennesker.

Wink
One man's ceiling is another man's floor

b_j3ns3n
ja ja det er jeg heller ikke i tvivl om.
men det ville være dejligt, vis vi kunne finde en form for kompromi, så vi også kunne blive her Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

rinpoche
Fido skrev:

Wink

Ingen tvivl, jeg er blot mere urolig for biodiversiteten. Sad

Fido
rinpoche skrev:
Fido skrev:

Wink

Ingen tvivl, jeg er blot mere urolig for biodiversiteten. Sad

Det betyder jo intet set i et større perspektiv .... Jorden er jo blot en mikroskopisk lille knold i universet

rinpoche
Jep, men jeg tvivler alvorligt på at den genpulje findes andre steder Smile

Fido
rinpoche skrev:
Jep, men jeg tvivler alvorligt på at den genpulje findes andre steder Smile

og en dag er den væk ... men der vil ikke være nogen tilbage til at savne den Wink

For ulandene er det kun et spørgsmål om penge til korruption/ulandshjælp...det vil ikke hjælpe på co2..

lindy

Payanak
Naturen har sine egne veje hvorpå at rense sig selv.
Vi mennesker er som en ødelæggende infektion og moder jords immunforsvar vil bekæmpe os og helbrede sig selv!

Frown

b_j3ns3n
ja så længe hun ikke får svine, fugle eller gede influenca..

ned med folket, al magt til moder jord Grin

JD
Ja og de eneste der bliver tilbage efter hovedrengøringen er kakkerlakker og advokater, de deler samme genetiske arvemasse!

Nogle hårdføre bastarder.Cool

JD
Redigeret af JD d. 12/12-2009 18:48

Payanak
JD jeg tror du har ret...min kvindelige thai advokat er squ sejlivet...Grin

Det er plat,men der er penge i det...

http://ekstrablad...268972.ece

lindy

b_j3ns3n
ja jeg vil håbe det er så simpelt. men jeg tror stadig nogle af alle de andre forskere, der siger det modsatte kan have lige så meget ret, som de 3 her føler de har. Smile

Spring til debat: