Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Bangkok under vand i 2025
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 12/12-2009 16:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
MadsEJ skrev: Det er jo ikke kun de ting vi smider i naturen, men også det vi tager.. Vi har jo snart opbrugt alle former for resurser, + vi er overbefolket, og bliver flere og flere.. Noget med at for hver vognfuld produkt der bliver fremstillet, er der 3 vognfulde skrald.. Så vi tager naturen, laver den om til farligt affald, og putter den tilbage hvor den kom fra.. Flot.. Ja man bliver næsten stolt over vores præstationer
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 12/12-2009 16:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Rolig nu ... jorden skal såmænd nok overleve os mennesker.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 12/12-2009 16:53
|
|
ja ja det er jeg heller ikke i tvivl om. men det ville være dejligt, vis vi kunne finde en form for kompromi, så vi også kunne blive her
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/12-2009 17:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Fido skrev: Rolig nu ... jorden skal såmænd nok overleve os mennesker. ![]() Ingen tvivl, jeg er blot mere urolig for biodiversiteten. ![]() |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 12/12-2009 17:34
|
|
rinpoche skrev: Fido skrev: Rolig nu ... jorden skal såmænd nok overleve os mennesker. ![]() Ingen tvivl, jeg er blot mere urolig for biodiversiteten. ![]() Det betyder jo intet set i et større perspektiv .... Jorden er jo blot en mikroskopisk lille knold i universet One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/12-2009 17:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jep, men jeg tvivler alvorligt på at den genpulje findes andre steder ![]() |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 12/12-2009 17:41
|
|
rinpoche skrev: Jep, men jeg tvivler alvorligt på at den genpulje findes andre steder ![]() og en dag er den væk ... men der vil ikke være nogen tilbage til at savne den
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/12-2009 17:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
For ulandene er det kun et spørgsmål om penge til korruption/ulandshjælp...det vil ikke hjælpe på co2.. lindy |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 12/12-2009 17:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Naturen har sine egne veje hvorpå at rense sig selv. Vi mennesker er som en ødelæggende infektion og moder jords immunforsvar vil bekæmpe os og helbrede sig selv! ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 12/12-2009 18:43
|
|
ja så længe hun ikke får svine, fugle eller gede influenca.. ned med folket, al magt til moder jord
|
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 12/12-2009 18:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Ja og de eneste der bliver tilbage efter hovedrengøringen er kakkerlakker og advokater, de deler samme genetiske arvemasse! Nogle hårdføre bastarder. ![]() JD Redigeret af JD d. 12/12-2009 18:48 |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 12/12-2009 18:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
JD jeg tror du har ret...min kvindelige thai advokat er squ sejlivet...![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/12-2009 20:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det er plat,men der er penge i det... http://ekstrablad...268972.ece lindy |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 12/12-2009 21:54
|
|
ja jeg vil håbe det er så simpelt. men jeg tror stadig nogle af alle de andre forskere, der siger det modsatte kan have lige så meget ret, som de 3 her føler de har.
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.