Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Live fra Walking Street - Pattaya
|
|
| sank |
Lagt på d. 13/12-2009 09:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja og bare pas på i Nong Khai og andre steder i Thai. www.webcamgalore.com ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/12-2009 10:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Jeg syntes bare at det er da sjovt at ind imellem kan gå på et Webcam og se hvad der sker på WALKING STREET pt. Og selvfølgelig sidder man jo ikke og glor på det som som en film men som Lung skriver så er der mange der sider på WALKING STREET bare for at glo på alle de forskæligheder der går forbi, så hvad er forskellen??? MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 13/12-2009 10:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
"Same, same - but different"!![]() JD |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/12-2009 10:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
et webcam skal ikke bruges, til noget så perverst som at filme walkingstreet i patty.. det lyder som om, der er nogen der slet ikke ved vad de skal bruge deres fritid på. vis i keder jer så meget kan i bruge jeres fritid her her.http://www.cams.c...po.subcams Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 13/12-2009 10:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Kig herover, der er gang i den i Bangkok! http://www.dansk-...ost_114964 JD |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/12-2009 10:40
|
|
Jeg har bestemt også andet end nettet at bruge tiden på, men derfor syntes jeg aligevel det er lidt morsomt og lige ta et kig et par minutter i ny og næ. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/12-2009 10:43
|
|
Og vi har vel alle forskællige interesser, bla maler jeg også malerier, næsten dagligt og har ofret adskellige tusind på malergrej. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 13/12-2009 10:44 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2009 11:01
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Bop bop bop ....![]() BJ skrev: Og vi har vel alle forskællige interesser, bla maler jeg også malerier, næsten dagligt og har ofret adskellige tusind på malergrej. MVH.BJ |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 13/12-2009 11:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg overvejer også at begynde at male nøgenmodeller ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/12-2009 11:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
male er du nu sikker på, det er male du vil med de nøgenmodeller
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/12-2009 12:49
|
|
Nu kører i jo tråden ud over kanten IGEN IGEN, hvem har sagt jeg maler nøgen-modeller, ikke en af DTW's medl. har set så meget som et af mine malerier sist jeg blev budt et X antal kroner (men god pris) var det en hånd jeg havde malet, men det blev ikke solgt, hvordan faen for i det til at det er nøgenmodeller jeg maler?????? Vil MEGET gerne have en forklaring, kan i give mig det??? ![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/12-2009 12:52
|
|
b_j3ns3n skrev: male er du nu sikker på, det er male du vil med de nøgenmodeller ![]() OG en meget dybt gonat komentar, iøvrigt!!! Jeg har aldrig prøvet at male et levende menske og det har heller ikke min interesse, jeg maler abstrakt og døde ting. så jeg fatter virkelig ikke hvor i for det med de nøgenmodeller fra??? men som sagt gerne have det at vide. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 13/12-2009 12:55 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2009 13:20
|
|
Du er i hvertefald god til selvportrætter ![]() [img]http://i811.photobucket.com/albums/zz34/twoc44/P0GxMRNLbHtqsuo7mOng1w.jpg[/img] is not a valid Image. BJ skrev: b_j3ns3n skrev: male er du nu sikker på, det er male du vil med de nøgenmodeller ![]() OG en meget dybt gonat komentar, iøvrigt!!! Jeg har aldrig prøvet at male et levende menske og det har heller ikke min interesse, jeg maler abstrakt og døde ting. så jeg fatter virkelig ikke hvor i for det med de nøgenmodeller fra??? men som sagt gerne have det at vide. MVH.BJ |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/12-2009 13:25
|
|
I Skal da provokere mig hva! istedet for at komme med en grund til beskyldninger om jeg skulle male nøgen modeller skønt ingen nogen sinde af jer har set et af mine billeder. Hvad har i Gang i.................. jeg smutter fra tråden nu for det har er sgu da en børnehave NEJ en vuggestue! MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2009 13:26
|
|
BJ der er ingen der har sagt du maler nøgenmodeller. tag nu for fanden at læse hvad folk skriver... der er INGEN der har påstået du maler nøgne kvinder... vil du have folk til at stoppe med at provokere dig er du vist nød til at tage dig lidt sammen og komme med nogle seriøse indlæg istedet for det du gør nu... LÆS andre folks indlæg og FORSTÅ dem før du kommer med et svar! er du i tvivl om hvad folk skriver så spørg. og husk hele verden ikke drejer sig om dig, selv om du åbenbart tror det Redigeret af d. 13/12-2009 13:31 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/12-2009 13:32
|
|
Falang Bar skrev: Du er i hvertefald god til selvportrætter ![]() [img]http://i811.photobucket.com/albums/zz34/twoc44/P0GxMRNLbHtqsuo7mOng1w.jpg[/img] is not a valid Image. BJ skrev: b_j3ns3n skrev: male er du nu sikker på, det er male du vil med de nøgenmodeller ![]() OG en meget dybt gonat komentar, iøvrigt!!! Jeg har aldrig prøvet at male et levende menske og det har heller ikke min interesse, jeg maler abstrakt og døde ting. så jeg fatter virkelig ikke hvor i for det med de nøgenmodeller fra??? men som sagt gerne have det at vide. MVH.BJ Lige en ting til sist, je kan man ikke bruge sine hænder til noget fonuftigt så kan jeg godt se PHOTOSHOP er uundværlig. Men det er sgu godt lavet må jeg sige, men vælger aligevel at lade jer lege for jer selv i denne tråd fra nu af. ville ønske tråden blev låst da den IGEN er kørt uden for tråden og uden håb for tilbagevending efter min mening, for nu skal jeg åbenbart sables ned igen. ![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ja og bare pas på i Nong Khai og andre steder i Thai.