Se indlæg|
Fantastisk WebCam i Bangkok!
|
|
| JD |
Lagt på d. 13/12-2009 14:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Her så MIN udsigt over "The Big Mango":![]() ![]()
Redigeret af JD d. 13/12-2009 14:40 |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 13/12-2009 14:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
FLOT!! Det var ikke så svært , vel? ;-)
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 13/12-2009 14:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley026.gif[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 13/12-2009 14:45
|
|
He-he, tak! Det gik jo fint...![]() JD |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/12-2009 15:23
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
pdrhan skrev: pdrhan skrev: JD skrev: En Hot Dog! Svinekæber og ører presset ind i en svinetarm, er du gal mand... ![]() Der er jeg faktisk enig med muslimerne! JD PS: Er der ikke en venlig sjæl der kan forklare eller henvise til hvordan man viser et foto fra Photobucket f.ex.? Jeg har bakset i ugevis, og kan ikke finde ud det. Meget, meget besværligt synes jeg.... Har prøvet at linke dertil i den der url-billedsag men det går i kage, HVER GANG!!!Jeg er skam en venlig sjæl ..mig i en "legoklods".... Når du har lagt dit billede op på photobucket - går du ind på billedet så kommer der ligesom en drop down menu hvor du kan vælge forskellige der vælger du den sidste "IMG" forum tror jeg den hedder så højreklikker du på linket og kopi og sæt ind direkte i forum under dit indlæg! Jeps - john har lagt en perfekt forklaring ind....frygter dog nu bare at alle samtlige JD´s mere eller mindre lysky og skumle billeder kommer til syne her når han nu finder ud af det...... ![]() Hæ hæ det var også lige min tanke
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 13/12-2009 15:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Jeg venter i spænding ....
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 13/12-2009 15:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
JD skrev: En Hot Dog! Svinekæber og ører presset ind i en svinetarm, er du gal mand... ![]() Der er jeg faktisk enig med muslimerne! JD PS: Er der ikke en venlig sjæl der kan forklare eller henvise til hvordan man viser et foto fra Photobucket f.ex.? Jeg har bakset i ugevis, og kan ikke finde ud det. Meget, meget besværligt synes jeg.... Har prøvet at linke dertil i den der url-billedsag men det går i kage, HVER GANG!!!Du kan få gratis hjælp fra min Tyske Buddy computerekspert, jeg skal nok oversætte for jer, og det er ganske gratis. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/12-2009 15:38
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja den var sgu god, fatter ikke meget af hvad han siger, men sjov er den
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 13/12-2009 15:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
vandango skrev: JD skrev: En Hot Dog! Svinekæber og ører presset ind i en svinetarm, er du gal mand... ![]() Der er jeg faktisk enig med muslimerne! JD PS: Er der ikke en venlig sjæl der kan forklare eller henvise til hvordan man viser et foto fra Photobucket f.ex.? Jeg har bakset i ugevis, og kan ikke finde ud det. Meget, meget besværligt synes jeg.... Har prøvet at linke dertil i den der url-billedsag men det går i kage, HVER GANG!!!Du kan få gratis hjælp fra min Tyske Buddy computerekspert, jeg skal nok oversætte for jer, og det er ganske gratis. Han ryger da lige direkte på førtidspension når han bliver gammel nok ....
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 13/12-2009 16:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Den video virker opstillet...eller det håber jeg da ellers er den knægt vist alvorligt syg! |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 13/12-2009 16:36
|
|
sony skrev: pdrhan skrev: pdrhan skrev: JD skrev: En Hot Dog! Svinekæber og ører presset ind i en svinetarm, er du gal mand... ![]() Der er jeg faktisk enig med muslimerne! JD PS: Er der ikke en venlig sjæl der kan forklare eller henvise til hvordan man viser et foto fra Photobucket f.ex.? Jeg har bakset i ugevis, og kan ikke finde ud det. Meget, meget besværligt synes jeg.... Har prøvet at linke dertil i den der url-billedsag men det går i kage, HVER GANG!!!Jeg er skam en venlig sjæl ..mig i en "legoklods".... Når du har lagt dit billede op på photobucket - går du ind på billedet så kommer der ligesom en drop down menu hvor du kan vælge forskellige der vælger du den sidste "IMG" forum tror jeg den hedder så højreklikker du på linket og kopi og sæt ind direkte i forum under dit indlæg! Jeps - john har lagt en perfekt forklaring ind....frygter dog nu bare at alle samtlige JD´s mere eller mindre lysky og skumle billeder kommer til syne her når han nu finder ud af det...... ![]() Hæ hæ det var også lige min tanke ![]() Tak til pdrhan i "legoklodsen"! Jeg er ikke lige til det der moderne byggeri, hellere en betonsøjle som den her: ![]() Nej, jeg skal nok lade være med at overplastre DTW med billeder. Har i en tidligere inkarnation her på DTW brokket mig over andres udstilling af privatliv, så det vil da være topmålet af hykleri at gøre det samme. Har ellers en tatoveret hund, var det noget?! ![]() JD |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 13/12-2009 16:43
|
|
sony skrev: Ja den var sgu god, fatter ikke meget af hvad han siger, men sjov er den Temperamentet minder meget om Adolf H. i 30' ernes Tyskland! JD |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 13/12-2009 16:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
JD skrev: Her så MIN udsigt over "The Big Mango": ![]() ![]() ![]() Ja en utrolig flot udsigt. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 13/12-2009 17:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
JD skrev: Nej, jeg skal nok lade være med at overplastre DTW med billeder. Har i en tidligere inkarnation her på DTW brokket mig over andres udstilling af privatliv, så det vil da være topmålet af hykleri at gøre det samme. Har ellers en tatoveret hund, var det noget?! ![]() JD Ja, lad os få et billede af de prægtige vovser, der huserer neden for din lejlighed og glammer i kor til fryd og glæde for beboerne. Hvis du også kunne fange flaskeregnen, der hegler ned over dem, så ville det være helt perfekt ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/12-2009 18:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
håber der er nogen som tager computeren fra den møgunge..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 13/12-2009 21:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
hvorfor skulle man tage computeren fra ham det vil gøre DTW kedligt
[img][/img]
|
|
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2009 22:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Da jeg så videoen var jeg HELT sikker på at det var BJ en helt almindelig dag på DTW i gang med at svare på diverse tråde ![]() ![]() ![]() ![]() [/quote] |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 13/12-2009 22:57
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Falang Bar skrev: Da jeg så videoen var jeg HELT sikker på at det var BJ en helt almindelig dag på DTW i gang med at svare på diverse tråde Igen skal der lige fuldstændig umotiveret prikkes lidt til BJ. Igen blev en rød prik uddelt. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2009 23:18
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
JD skrev: Dyrk lige den her udsigt, hva'?! http://webcam.ose...tware.com/ Minder om 16. etage, Suan Luang... ![]() JD lidt sløvt webcam, men ellers nogle dejlige store svømmepools du har der hvor du bor ![]() |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 14/12-2009 06:55
|
|
Ja ikke? Min oase i Bangkok! Man gider knap nok tage til stranden når man bor sådan et sted...![]() ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Har prøvet at linke dertil i den der url-billedsag men det går i kage, HVER GANG!!!