Se indlæg
 Udskriv debat
Nu skal det være
Nirvana
Dream skrev:
Nirvana skrev:
Mit råd er tag til pattaya så går det meget hurtiger at finde det du søger det er min erfaring

Aarets joke ! Grin

Det var ikke ment som en joke, det gjorde jeg selv i år 2008 efter at havde forsøgt at få kontakt til en sød kvinde på fleger datingsider, og da jeg hade fået ca. 6000 afslag over fleger år, så tænkte jeg så tager jeg sjangsen og rejser 8700 km der ned og prøver og se om jeg finde vad jeg søger, og det lykkes den første dag at finde det jeg søgte og jeg fandt den meste omsorgsfuld kvinde på jorden, og hun kommer fra Nakhon Sawan,
Come As You Are

jo, det kan sagtens lade sig gøre, jeg kender flere der har fundet en sød dame/kone i pattaya. der kommer også ordenlige piger dertil for at finde den eneste. MEN, der er også muligheder for at trække en nitter..finde en der kun vil ha dine penge eller en der har en thai mand etc. men det kan du også møde andre steder, Bangkok på nettet eller lignende.
held og lykke

lung

Selvfølgelig kan man finde en ordentlig pige i Pattaya, det er ligeså nemt som at finde den berømte nål i høstakken.
Hillary i "Heart to Heart" brevkassen i Pattaya Mail, skriver ca. 10 gange om året: " Man tager sgu da ikke til Pattaya eller et andet turiststed for at finde en thaikone".Angry

som jeg skrev, kender jeg flere der har fundet en sød pige i Pattaya. andre kan ha anderledes erfaringer...
sidder man og fylder sig fra morgen til aften i soi 6 og lignene steder og bare bliver dummere og dummere, ja så er det nok som at finde en nål...det har jeg set masser af.
der findes også mange søde og ordenlige piger i Pattaya, selvfølgelig gør der det...

lung

Dream
Nirvana skrev:
Dream skrev:
Nirvana skrev:
Mit råd er tag til pattaya så går det meget hurtiger at finde det du søger det er min erfaring

Aarets joke ! Grin

Det var ikke ment som en joke, det gjorde jeg selv i år 2008 efter at havde forsøgt at få kontakt til en sød kvinde på fleger datingsider, og da jeg hade fået ca. 6000 afslag over fleger år, så tænkte jeg så tager jeg sjangsen og rejser 8700 km der ned og prøver og se om jeg finde vad jeg søger, og det lykkes den første dag at finde det jeg søgte og jeg fandt den meste omsorgsfuld kvinde på jorden, og hun kommer fra Nakhon Sawan,

6000 afslag...........Gevinst 1'ste dag i Pattaya...........( host host )

Tillykke med Naalen ;-)

kylling
Dream skrev:
Nirvana skrev:
Dream skrev:
Nirvana skrev:

Aarets joke ! Grin

6000 afslag...........Gevinst 1'ste dag i Pattaya...........( host host )

Tillykke med Naalen ;-)

GrinGrin

Dream

Payanak
painter skrev:
Hejsa,,,,Ja jeg er meget seriøs omkring dette,og jeg takker for de seriøse svar,,,dejligt at i reagerede,så er man et skridt videre,,,,,Grin

Eller et skridt nærmere...Frown

[url]www.thailandfriends.com[/url]

Dream
Eller naermere et skridt.

hæ hæ.. det er sku lidt med blandede følelser jeg ser disse filmklip, der er mange tumper til...jeg sad og tænkte på om det måske var endnu sværere for Thai damen og finde en ordenlig mand ?? end omvendt måske...
jeg tror sku, jeg fremover vil lade være med at gi gode råd i sådanne spørgsmål.......

lung

Dream
Painter.

Som du kan laese skulle det ikke vaere umuligt at moede en soed kvinde.

Jeg moedte selv min kone over MSN, vi chattede med webcam i ca. 6 mdr. og saa flyttede jeg til Thailand.........Smile

painter
Nu ved jeg ikke hvor seriøse alle der svarer her er,,,,men når man skriver at man er et skridt videre,og DET kan misfotolkes,så er det vist så som så med seriøsiteten for nogles vedkommende,,eller var det et forgæves forsøg på at være morsom ???
Nej for mit vedkommende kunne jeg ikke se mig selv som sexturist eller lign.
Der findes jo altså seriøs danske fyre der søger en sød pige fra andre lande for at skabe et seriøst forhold, og jeg er en af dem.

Findes der mon en sød Thaikvinde her,som lige mangler en sød fyr,,,fast arb ,og ordnede forhold,,,Jeg er 44 ,,,,slank,,,Smile

Dream
Vi er skam serioese her..........men vi er nogen der ogsaa kan joke lidt, altsaa paa en positiv maade..........

Dejligt at hoere at du er serioes.......saa lykkes det for dig.....Wink

hfb
painter skrev:
Nu ved jeg ikke hvor seriøse alle der svarer her er,,,,men når man skriver at man er et skridt videre,og DET kan misfotolkes,så er det vist så som så med seriøsiteten for nogles vedkommende,,eller var det et forgæves forsøg på at være morsom ???
Nej for mit vedkommende kunne jeg ikke se mig selv som sexturist eller lign.
Der findes jo altså seriøs danske fyre der søger en sød pige fra andre lande for at skabe et seriøst forhold, og jeg er en af dem.

De mindre seriøse svar må du forsøge at hoppe over Frown

Som nogen har skrevet til dig prøv internettet. Der findes mange dating sider. Da jeg søgte var der en del useriøs imellem dem der kontaktede en / dem man kontakter. Det finder du hurtigt ud af.
Personligt synes jeg de mest seriøse er dem der kommer ude fra landet langt væk fra turistområderne. Men det er jo selvfølgelig smag og behag.....

painter
Ja der findes brodne kar alle vejne.
Jeg har fulgt et råd som jeg fik her har oprettet en profil på ThaiKisses,og har fået kontakt til en pige fra BaWinknkok,hun virker seriøs ,fast job osv. men det er jo lidt svært at gennemskue tingenes rette sammenhæg,,og også for hende selvfølgelig,men tager en dag ad gangen så må jeg se hvor vinden fører mig hen,,,
Findes der mon en sød Thaikvinde her,som lige mangler en sød fyr,,,fast arb ,og ordnede forhold,,,Jeg er 44 ,,,,slank,,,Smile

hfb
Du må hoppe ud i det og følge din mavefornemmelse Smile

Brug en masse tid på at skrive og snakke med hende, og du vil finde ud af om hun er seriøs eller ej...

FCKdk
Painter---->
Som et tidligere raad sagde, skal Du tage til Pattaya, saa
kan Du i hvertilfaelde finde ud af om det er en saadan model
Du vil have fat i!!!!

Tag saa et helt 3de sted hen og find en der ikke er saa pengefikseret!!!!

I Nordvest-Thailand er pigerne skoent lyse i huden!
I Korat, Isaan er alle landkyllingerne, uden den store uddannelse!
Sydpaa er pigerne dejligt moerke og taler med en skoen syngende
dialekt!Cool

Held og lykke, Painter og godt nytaar( til jer allesammen)

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

painter
Hold kæ...i er sku bare alletiders,,,dejligt at folk gider hjælp en ,når man nu har fået mod på at kaste sig ud i det og forfølge drømmen,,
Håber i alle får et rigtig godt nytår,,.Jeg roder rundt i alle de gode råd jeg har fået,og skal da vist lige ha styr på hvilken vej jeg skal gå,,,,,men ET er sikkert,,jeg følger min mavefornemmelse,,,,det må være det bedste,,gå langsomt frem,,,,vil ikke brænde fingrene,,,,Smile

thaikurt1
ABEKATTEN skrev:
Selvfølgelig kan man finde en ordentlig pige i Pattaya, det er ligeså nemt som at finde den berømte nål i høstakken.
Hillary i "Heart to Heart" brevkassen i Pattaya Mail, skriver ca. 10 gange om året: " Man tager sgu da ikke til Pattaya eller et andet turiststed for at finde en thaikone".Angry

Det kan jeg ikke give dig ret i ABEKATTEN at man ikke kan finde en thaikone i Pattaya.Sad

Min kone fandet jeg i Pattaya og har nu to dejlig børn sammen med hende.Grin

At de er svære at finde vil jeg give dig ret i men hvis man man er heldig og se sig godt for kan det god lade sig gøre at finde en thaikone i Pattaya. Wink

http://nej
Jamen Kurt, jeg kender da mange, der har fundet en thaikone i Pattaya, enten har de slet ikke været barpiger, eller også har det været deres "første arbejdsdag", eller ihvertfald den første "arbejdsuge", men de kunne sgu allesammen tale lidt engelsk, selvom de kom fra landet.

Spring til debat: