Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
phuket 2010
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/12-2009 17:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Payanak skrev: Hep. A kommer igennem Sexuelle overførte sygdomme + igennem blod. Mens Hep. B kommer igennem dårligt mad og drikke. Det er lige omvendt ![]() hvad med c... hvor kommer det lort så fra.? har ladet mig fortælle, man ikke kan vacineres mod c, som også skulle være den værste.. (måske derfor)
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 29/12-2009 18:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Hepatitis A http://www.ssi.dk... Hepatitis B http://www.ssi.dk... Hepatitis C http://www.ssi.dk... |
|
|
|
| oks |
Lagt på d. 29/12-2009 22:38
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
rinpoche skrev: oks skrev: rinpoche skrev: Du skulle hellere spørge dig selv, hvilke ting ønsker jeg at opleve på min tur frem for hvor kan du spare procenter. Du har helt ret Jeg er ikke så skarp i thailands geografi, vidste faktisk ikke at chiangmai ikke ligger ud til kysten hehe skal vidst ha' skolepengene tilbage .Jeg tror ikke at Chiang Mai`s geografiske placering indgår i pensum i den danske geografiundervisning ![]() Det ville jeg da heller ikke ane, hvis jeg ikke havde været der. mvh Tak for opbakningen hehe ![]() Jeg kan se på det hele at det åbenbat ikke er så lige til at tage en spontan tur til thailand når man ikke har være udenfor europa før og derfor ikke har fået diverse vacciner mm. Der er vist noget jeg skal ha' kigget på og undersøgt nærmere, men hellere udskyde turen nogle uger så jeg er bedst muligt rystet til min rejse ![]() |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 29/12-2009 22:41
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
oks skrev: rinpoche skrev: oks skrev: rinpoche skrev: Du skulle hellere spørge dig selv, hvilke ting ønsker jeg at opleve på min tur frem for hvor kan du spare procenter. Du har helt ret Jeg er ikke så skarp i thailands geografi, vidste faktisk ikke at chiangmai ikke ligger ud til kysten hehe skal vidst ha' skolepengene tilbage .Jeg tror ikke at Chiang Mai`s geografiske placering indgår i pensum i den danske geografiundervisning ![]() Det ville jeg da heller ikke ane, hvis jeg ikke havde været der. mvh Tak for opbakningen hehe ![]() Jeg kan se på det hele at det åbenbat ikke er så lige til at tage en spontan tur til thailand når man ikke har være udenfor europa før og derfor ikke har fået diverse vacciner mm. Der er vist noget jeg skal ha' kigget på og undersøgt nærmere, men hellere udskyde turen nogle uger så jeg er bedst muligt rystet til min rejse ![]() Rolig nu.. Du skal jo ikke til månen. Er jo bare thailand og er ikke noget u-land--- Eneste jeg kan råde dig til er at få mod leverbetændelse og husk kondomer.. ...Ellers vil jeg bare ønske dig en god tur..
Redigeret af Big-Viking d. 29/12-2009 22:42 |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

.