Se indlæg
 Udskriv debat
flyselskab
Lung Yao
Frank skrev:
............................................................................................................Øhhh... Oprindelige? Hvad betyder det? Er det før motoren blev opfundet eller skal vi længere tilbage?

Og hvad har busser med det oprindelige Thailand at gøre?
Mærkværdigt indlæg. Smile
JA, ikke sandt, isaer naar Handy forespurgte om hvilke FLYVESELSKAB der var paa ruten Udon Thani til Chiang Mai, saa er vi nu i Bus/Minibus fra Pattaya til BKK eller Koh Chang.
OK, nu er jeg med, hullerne, maaske en sammenligning mellem dem paa vejen til Koh Chang og LUFTHULLERNE paa flyveturen fra Udon til Chiang Mai. Wink
Det er "charmen" ved DTW, man kommer vidt omkring i landet og emnerne. Grin Grin
Redigeret af Lung Yao d. 02/01-2010 18:43
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

b_j3ns3n
jeg har engang taget bussen fra vejle til århus.. hold kæft hvor var det kedeligt Grin Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Frank
Lung Yao skrev:
Frank skrev:
............................................................................................................Øhhh... Oprindelige? Hvad betyder det? Er det før motoren blev opfundet eller skal vi længere tilbage?

Og hvad har busser med det oprindelige Thailand at gøre?
Mærkværdigt indlæg. Smile
JA, ikke sandt, isaer naar Handy forespurgte om hvilke FLYVESELSKAB der var paa ruten Udon Thani til Chiang Mai, saa er vi nu i Bus/Minibus fra Pattaya til BKK eller Koh Chang.
OK, nu er jeg med, hullerne, maaske en sammenligning mellem dem paa vejen til Koh Chang og LUFTHULLERNE paa flyveturen fra Udon til Chiang Mai. Wink
Det er "charmen" ved DTW, man kommer vidt omkring i landet og emnerne. Grin Grin

Enig. Smile

Spring til debat: