Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
flyselskab
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 02/01-2010 18:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Frank skrev: JA, ikke sandt, isaer naar Handy forespurgte om hvilke FLYVESELSKAB der var paa ruten Udon Thani til Chiang Mai, saa er vi nu i Bus/Minibus fra Pattaya til BKK eller Koh Chang.............................................................................................................Øhhh... Oprindelige? Hvad betyder det? Er det før motoren blev opfundet eller skal vi længere tilbage? Og hvad har busser med det oprindelige Thailand at gøre? Mærkværdigt indlæg. ![]() OK, nu er jeg med, hullerne, maaske en sammenligning mellem dem paa vejen til Koh Chang og LUFTHULLERNE paa flyveturen fra Udon til Chiang Mai. ![]() Det er "charmen" ved DTW, man kommer vidt omkring i landet og emnerne.
Redigeret af Lung Yao d. 02/01-2010 18:43 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 02/01-2010 19:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
jeg har engang taget bussen fra vejle til århus.. hold kæft hvor var det kedeligt
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 02/01-2010 19:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Lung Yao skrev: Frank skrev: JA, ikke sandt, isaer naar Handy forespurgte om hvilke FLYVESELSKAB der var paa ruten Udon Thani til Chiang Mai, saa er vi nu i Bus/Minibus fra Pattaya til BKK eller Koh Chang.............................................................................................................Øhhh... Oprindelige? Hvad betyder det? Er det før motoren blev opfundet eller skal vi længere tilbage? Og hvad har busser med det oprindelige Thailand at gøre? Mærkværdigt indlæg. ![]() OK, nu er jeg med, hullerne, maaske en sammenligning mellem dem paa vejen til Koh Chang og LUFTHULLERNE paa flyveturen fra Udon til Chiang Mai. ![]() Det er "charmen" ved DTW, man kommer vidt omkring i landet og emnerne. ![]() Enig. ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.