Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
tgn
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/03-2010 21:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
peterengelbrecht skrev: Hej. Jeg har nu omsider fundet Hotbird 13 grader øst og fundet rigtigt mange kanaler men kun en thailandsk som heder DMC. Men TGN kan jeg ikke finde.Hvad pokker gør jeg galt.Peter Jeg tror ikke at du gører noget "galt", for så vidt jeg erindrer DMC (Dhamma Media Chanel = Dhammakaya bevægelse) deler sendetid med TGN. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 29/03-2010 22:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Prøv denne indstilling manuelt...12207 H ghz 275oo 3/4
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/08-2010 18:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg kan ikke finde noget som helst. Så noget må jeg have gjordt galt... Under antenneindstilling.... Nogle kan fortælle hvad LNB-frekvens, 22khz tone og diseqe indgang er?? |
|
|
|
| PT |
Lagt på d. 08/08-2010 20:26
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Hej Blackblond TGN er lige flyttet til. prøv 10.815 MHz Horizontal 27500 ksym/s 13 øst
PT
|
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 08/08-2010 20:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Og jeg blev nødt til at gå ind i listen med transpondere og slette den hvor TGN har været på indtil nu ellers fandt den ikke programmerne på den nye transponder selvom jeg havde tilføjet den. Jeg formoder at det er fordi min reciewer ikke kan finde ud af at have 2 kanaler med samme navn. |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/08-2010 19:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
PT skrev: Hej Blackblond TGN er lige flyttet til. prøv 10.815 MHz Horizontal 27500 ksym/s 13 øst ![]() HVad med under antenneindstillinger? Hvad skal det står på? |
|
|
|
| karstenf |
Lagt på d. 09/08-2010 21:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 130 |
Hej jeg mangler også den nye transponder. Det var dog muligt under et menu punkt vælge rescan med de oplysninger som PT skrev i #24. Det virkede og kone kan igen nyde TGN. ![]() Karsten |
|
|
|
| BoY |
Lagt på d. 09/10-2010 22:45
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Vi har DMC men ikke TGN. Den var flyttet, stod der på den gamle "plads", mens vi var på ferie. Vi har prøvet at indlæse manuelt og en nulstilling efterfulgt af ny kanalsøgning, men uden held. karstenf, har Du fjernet den gamle plads, før rescan, for at få plads til den nye? Syntes det her nymodens digitalt signal har givet en masse bøvl og irritationer. Det skal da lige nævnes at jeg har egen antenne og parabol. |
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 10/10-2010 00:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Hej jeg stødte på samme problem for ca 2 mdr siden da de skiftede jeg prøvede også alt troede jeg med opdatering og starte forfra men det var ikke der problemet var, det var at den før lå på en kanal nr omkring 600 og var flyttet til kanal nr 1734 det er ikke ens for de forskellige modtager så der er kun en vej, se kanalerne igennem det var min svigerinde der gjore opdagelsen, da jeg og min svoger havde givet op, så vi tekniske genier godt pakke alle vores kanal søgninger sammen, og vores tgn lå ikke på samme kanal nr. som svigerindens og de andre jeg har givet hendes erfaring videre til. Web: HOJ
|
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 10/10-2010 03:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Virker også fint her, men skod kanal efter min mening. Der er nyheder næsten hele tiden og kun lidt underholdning ![]() |
|
|
|
| karstenf |
Lagt på d. 06/01-2012 14:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 130 |
Så skrives der noget med ny frekvens/transpoder igen. Jeg har ikke noget at læse hvor de flytter hen, det er dog stadig på "Hot Bird 6/8/9 at 13.0°E". Der er ikke kommet nogen nye oplysninger her http://www.lyngsa...tbird.html men det kommer der jo nok ![]() For en gang skyld vil jeg prøve at få det hele på plads, når det passer mig . Det vil sige før konen kommer rendende og er ked af det. Så hvis nogen har de nye oplysninger så vil konen blive meget glad og det vil jeg også.![]() På forhånd mange tak. Karsten. |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 06/01-2012 15:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
hvorfor ikke rykke det ned fra nettet, det kan da ikke vaere saa svaert......... hvis konen har fine fornemelser, saa laer hende dog at bruge nettet..omg...... |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 06/01-2012 15:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Er det den her I leder efter.? http://www.thaitv...9/home.php |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

. Det vil sige før konen kommer rendende og er ked af det. Så hvis nogen har de nye oplysninger så vil konen blive meget glad og det vil jeg også.